Hahah Skrevet April 30, 2022 Share Skrevet April 30, 2022 (endret) Da er jeg endelig førstegangseier av BMW, og for en herlig bil! Valgte en 2015 mod F11 520D xDrive, da det var MEGET lav km-stand (69000 km) og ellers en strøken bil. Har nevneverdig utstyr som navipro, panorama, head up display, M-sport og harman kardon, fjernstyrt webasto, Electronic Demper Control (EDC), High gloss shadow line. Eneste som mangler er vel egentlig komfortseter selv om jeg er såpass smal at jeg sitter veldig godt i sportssetene, og selvsalgt ACC. Men tror jeg skal bytte ut felgene og kjøpe noen 20''. Noen som har forsalg til fine felger på en carbon black F11? Endret April 30, 2022 av Hahah mrkzie, Jarod, Ron Jeremy og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 30, 2022 Share Skrevet April 30, 2022 Gratulerer med fin bil! Kommer nok til å få mye glede av denne. Fin motor også. Følg med på Finn, er mange fine originale BMW-felgdesign. Plutselig dukker det opp et sett. Bare pass på at dekkene du bruker er OK for xDrive - har selv brent meg på det Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 30, 2022 Share Skrevet April 30, 2022 Gratulerer med flott bil, mye bil som kommer til å gi deg mange smil 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 30, 2022 Share Skrevet April 30, 2022 Gratulerer med ny bil! F11 er flotte biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hahah Skrevet April 30, 2022 Forfatter Share Skrevet April 30, 2022 8 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med fin bil! Kommer nok til å få mye glede av denne. Fin motor også. Følg med på Finn, er mange fine originale BMW-felgdesign. Plutselig dukker det opp et sett. Bare pass på at dekkene du bruker er OK for xDrive - har selv brent meg på det Takk så mye! Originalt 163 hk motor men er montert Mpower Kit så den yter 204 hk Takk for tips, det skal jeg sjekke ut! 7 timer siden, Ron Jeremy skrev: Gratulerer med flott bil, mye bil som kommer til å gi deg mange smil 😄 Takk og takk, det tviler jeg ikke på 7 timer siden, Otis skrev: Gratulerer med ny bil! F11 er flotte biler! Takk for det! Var egentlig på utkikk etter F10 men når jeg så denne i virkeligheten syntes jeg F11 var minst like fin som F10! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 1, 2022 Share Skrevet Mai 1, 2022 Gratulerer med flott F11 Har en slik i samme farge selv. Både F10 og F11 er utrolig flotte biler selv om de begynner å "dra på årene". Designet er vel 12+ år gammelt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hahah Skrevet Mai 1, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2022 9 timer siden, Daniel. skrev: Gratulerer med flott F11 Har en slik i samme farge selv. Både F10 og F11 er utrolig flotte biler selv om de begynner å "dra på årene". Designet er vel 12+ år gammelt nå. Takk for det Synes fargen er finere i virkeligheten enn på bilder, hehe. Synes designet er meget fint, satt å vurderte Audi også men synes de er langt fra like fine som BMW i modellen 2010-2015. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron788m Skrevet Mai 1, 2022 Share Skrevet Mai 1, 2022 Gratulerer! Ser ut som en veldig ryddig bil. Fronten der er noe av det mest tidløse BMW har laget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hahah Skrevet Mai 2, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2022 20 timer siden, Ron788m skrev: Gratulerer! Ser ut som en veldig ryddig bil. Fronten der er noe av det mest tidløse BMW har laget! Takk for det, bilen var helt strøken (utenom noen riper på naviskjermen). Fronten er utrolig fin, det er jeg enig i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå