Saltkjelen Skrevet Søndag kl. 17:11 Skrevet Søndag kl. 17:11 28 minutter siden, Skulebollen skrev: Forstår jeg det slik at det spratt tilbake selv med defekt tannstang? Filmen er fra nåværende i3 (filmet raskt da jeg satt på og så du postet film). Den gamle i3en med defekt tannstang oppførte seg identisk med filmen din. Skulebollen reagerte på dette 1
ahj Skrevet Mandag kl. 08:08 Skrevet Mandag kl. 08:08 14 timer siden, Saltkjelen skrev: Filmen er fra nåværende i3 (filmet raskt da jeg satt på og så du postet film). Den gamle i3en med defekt tannstang oppførte seg identisk med filmen din. Jeg bytta tannstang på min i3 også. Her variert det fra dag til dag, noen dager funka alt. Dagen etter så var styringa stiv og hold en fast vinkel om man slapp rattet. Saltkjelen reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet Mandag kl. 09:25 Skrevet Mandag kl. 09:25 1 time siden, ahj skrev: Jeg bytta tannstang på min i3 også. Her variert det fra dag til dag, noen dager funka alt. Dagen etter så var styringa stiv og hold en fast vinkel om man slapp rattet. Fikk du det på garanti? Blir litt overrasket når jeg leser på i3 gruppa på facebook at 50% påstår det skal vere slik.. selvom mange kan bekrefte di har fått byttet tannstang
Saltkjelen Skrevet Mandag kl. 09:29 Skrevet Mandag kl. 09:29 @Skulebollen Siden jeg kjenner @ahj og situasjonen med i3en hans - ja, tannstangen ble byttet på garanti. Det er på ingen måte normalt at tannstangen oppfører seg slik filmen din viser, så en eller annen defekt (SW eller HW) er det utvilsomt. Nå har jeg hatt totalt fire i3er, og det er kun i3 60Ah dette skjedde med (men den var like fin som mine tre øvrige i3S før den ble defekt). Det er noen som smører opp det som smøres kan på tannstangen og sier de opplever en forbedring. Det er jo verdt å prøve i det minste.
ahj Skrevet Mandag kl. 10:10 Skrevet Mandag kl. 10:10 41 minutter siden, Skulebollen skrev: Fikk du det på garanti? Blir litt overrasket når jeg leser på i3 gruppa på facebook at 50% påstår det skal vere slik.. selvom mange kan bekrefte di har fått byttet tannstang Som @Saltkjelen sier så ble den dekket på garanti. Den var ikke helt som din. Min kunne til tider bestemme seg for at 10 grader til høyre fra senter av nullpunktet er rett frem, hvis du skjønner hva jeg mener. Da selvopprettet den seg til det. Det hjalp ikke å skru av og på, men la den stå over natta var alt i orden. Det var ganske så ekkelt når det hendte, sitter på motorveien og man må kjempe for å holde bilen rett. Saltkjelen reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet Mandag kl. 12:20 Skrevet Mandag kl. 12:20 Noen bmw får man kjøpt repsett til elektrisk tannstang, det inneholder fett og den nylonklossen som presser tannstang ned på tannhjulet. Mulig det finnes til i3 også ?
Saltkjelen Skrevet Mandag kl. 19:15 Skrevet Mandag kl. 19:15 6 timer siden, Ingvaldsen skrev: Noen bmw får man kjøpt repsett til elektrisk tannstang, det inneholder fett og den nylonklossen som presser tannstang ned på tannhjulet. Mulig det finnes til i3 også ? Ingen originale repset til tannstengene tilgjengelig på i3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå