Terje Steinstø Skrevet Juli 12, 2022 Share Skrevet Juli 12, 2022 Ingen fotograf men her her trackday bilen min Ron Jeremy, Blinklys, Geir Anders og 17 andre reagerte på dette 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Steinstø Skrevet Juli 12, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2022 IMG_3724.MOV Dusy, Tony Soprano, Ron Jeremy og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juli 12, 2022 Share Skrevet Juli 12, 2022 Nydelig bil! Digger de felgene når de er helsølv😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Steinstø Skrevet Juli 13, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2022 Ja det er flott med sølv på disse gamle bilene Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 21, 2022 Share Skrevet Juli 21, 2022 Gromt med m3er som brukes 😎 Terje Steinstø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Steinstø Skrevet September 2, 2022 Forfatter Share Skrevet September 2, 2022 Var en tur på bmw dagene på Vålerbanen forrige helg. Fikk kjørt en del banen. Bilen fungerte perfekt, eneste som skjedde var at jeg kjørte den litt lav for drivstoff slik at den stoppet ute på banen. Ellers perfekt. ingen bilder fra ute på banen enda men skal se om jeg finner noen. Marius2002, Dusy, Lars89 og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 4, 2022 Share Skrevet September 4, 2022 Utrolig kledelige hjul på denne! Sjelden man ser dem hellakkert i sølv 😊 hvilke tider kjører du på Våler med denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 4, 2022 Share Skrevet September 4, 2022 Veldig flott bil! Del gjerne hva som er gjort med den mtp dekk, bremser, understell osv 👌 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Steinstø Skrevet September 4, 2022 Forfatter Share Skrevet September 4, 2022 6 timer siden, Skulebollen skrev: Utrolig kledelige hjul på denne! Sjelden man ser dem hellakkert i sølv 😊 hvilke tider kjører du på Våler med denne bilen? Ja er liker best sølv på eldre biler. Disse måtte pusses opp å ble for dyrt med orginal stuck. så ble lakket sølv tok ikke noen tider denne gangen Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Steinstø Skrevet September 4, 2022 Forfatter Share Skrevet September 4, 2022 6 timer siden, Lars89 skrev: Veldig flott bil! Del gjerne hva som er gjort med den mtp dekk, bremser, understell osv 👌 Understell er kw clubsport 3veis. HR stabstag, alu foringer rundt om. Kjører Michelin cup2 som jeg liker veldig godt. men skal gå ned til 18" felger til neste sesong å tenker å prøve noe nytt. Ellers har jeg bøttestoler med 6punkt belter har også ett halvbur liggende men dette er ikle monter enda. bremser er stoptec 4pot bremser fremme og orginalt bak. Kjører BR brakes racing klosser. ellers er det en lavkomp motor med presse som ESS bygde en gang i tiden. Tror den ble kalte den for CFR700. Dette er tiden før 550 og 575 kitene som di leverer i dag HalvorK, Blinklys, Skulebollen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 4, 2022 Share Skrevet September 4, 2022 5 timer siden, Terje Steinstø skrev: Understell er kw clubsport 3veis. HR stabstag, alu foringer rundt om. Kjører Michelin cup2 som jeg liker veldig godt. men skal gå ned til 18" felger til neste sesong å tenker å prøve noe nytt. Ellers har jeg bøttestoler med 6punkt belter har også ett halvbur liggende men dette er ikle monter enda. bremser er stoptec 4pot bremser fremme og orginalt bak. Kjører BR brakes racing klosser. ellers er det en lavkomp motor med presse som ESS bygde en gang i tiden. Tror den ble kalte den for CFR700. Dette er tiden før 550 og 575 kitene som di leverer i dag Mente jeg hørte noe plystring ja! Flott bil 😄 Terje Steinstø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Steinstø Skrevet September 10, 2022 Forfatter Share Skrevet September 10, 2022 Kjøpte meg en ny Isbil for noen uker siden, 520 som jeg har satt i en 2.8l med m50 innsug. har noen Lappidekk liggende så håper dette funker. Har siste 3åra kjørt en Passat 1.9tdi 4motion men denne ble så dårlig på slutten at det var på høy tid å kjøpe en ny vogn Marius2002, Lars89, Blinklys og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 12, 2022 Share Skrevet September 12, 2022 Om du trives og kjøre på Våler kan jeg anbefale trackday 8 oktober med Øyvind Lie 😊 Banekjøring.no Verdt og sjekke ut, supert arrangement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Steinstø Skrevet September 17, 2022 Forfatter Share Skrevet September 17, 2022 Ja det skal jeg vurdere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå