tobiastorvik Skrevet Juli 13, 2022 Share Skrevet Juli 13, 2022 (endret) Her er min 87' 635CSi med S38B38 godkjent i vognkortet đ KjĂžpte bilen som lett prosjekt i 2017 men det viste seg Ă„ vĂŠre langt stĂžrre en antatt! -Rustsveising og lakkering -BBS RS med 17" senter, steppet opp til 18" -E34 M5 bremser med brembo slissa/borra skiver -S38B38 motor med M88 grenrĂžr og kamakslinger fra cat cams -Fritz bits rustfritt eksosanlegg -Getrag 420g 6trinns kasse fra 95mod M5 Nurburgring edition -H&R Coilovers -Alcantara taktrekk -BBS ratt -Blaupunkt bremen tidsriktig cd-spiller  Neste steg er datasprut fra Ecu masters (EMU black)   Endret August 9, 2022 av tobiastorvik Magnus., paukri, Otis og 27 andre reagerte pĂ„ dette 30 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Ăyvind L. Skrevet Juli 13, 2022 Share Skrevet Juli 13, 2022 Hvorfor datasprut pĂ„ en slik flott motor? Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Juli 13, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2022 4 minutter siden, Ăyvind L. skrev: Hvorfor datasprut pĂ„ en slik flott motor? For Ă„ fĂ„ det mer optimalt en det som er der originalt!đ mossing 92 reagerte pĂ„ dette 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Ăyvind L. Skrevet Juli 13, 2022 Share Skrevet Juli 13, 2022 52 minutter siden, tobiastorvik skrev: For Ă„ fĂ„ det mer optimalt en det som er der originalt!đ Ok. Men den gĂ„r jo med luftmassemĂ„ler originalt. Ikke mye som er mer optimalt enn det til normal kjĂžring. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Juli 13, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2022 5 minutter siden, Ăyvind L. skrev: Ok. Men den gĂ„r jo med luftmassemĂ„ler originalt. Ikke mye som er mer optimalt enn det til normal kjĂžring. Det stemmer đ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Juli 13, 2022 Share Skrevet Juli 13, 2022 (endret) Meget pen og grom bil:) Trompetere pÄ hver spjeld :)aner ikke om det er mulig pÄ oem itb.:) Endret Juli 13, 2022 av skoglund tobiastorvik reagerte pÄ dette 1 Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Juli 13, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2022 37 minutter siden, skoglund skrev: Meget pen og grom bil:) Trompetere pĂ„ hver spjeld :)aner ikke om det er mulig pĂ„ oem itb.:) Trompeter hadde vĂŠrt stilig, men jeg synes faktisk det originale plenumet er pent Ă„ se pĂ„. Blir sĂ„ nakent utenđ skoglund reagerte pĂ„ dette 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Ăyvind L. Skrevet Juli 14, 2022 Share Skrevet Juli 14, 2022 8 timer siden, skoglund skrev: Meget pen og grom bil:) Trompetere pĂ„ hver spjeld :)aner ikke om det er mulig pĂ„ oem itb.:) Da mĂ„ man jo kjĂžre med Alpha-N styring og det er jo et meget dĂ„rlig alternativ i forhold til original motorstyring med luftmassemĂ„ler. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Juli 14, 2022 Share Skrevet Juli 14, 2022 18 hours ago, tobiastorvik said: Her er min 87' 635CSi med S38B38 godkjent i vognkortet đ KjĂžpte bilen som lett prosjekt i 2017 men det viste seg Ă„ vĂŠre langt stĂžrre en antatt! -Rustsveising og lakkering -BBS RS med 17" senter, steppet opp til 18" -E34 M5 bremser med brembo slissa/borra skiver -S38B38 motor med M88 grenrĂžr og kamakslinger fra cat cams -Fritz bits rustfritt eksosanlegg -Getrag 420g 6trinns kasse fra 95mod M5 Nurburgring edition -H&R Coilovers -Alcantara taktrekk -BBS ratt -Blaupunkt bremen tidsriktig cd-spiller  Neste steg er datasprut fra Ecu masters (EMU black)   Denne trĂ„den yter ikke bilen rettferdighet fĂžr man ser den i virkeligheten! Det du har gjort er sykt imponerende og jeg gleder meg til fortsettelsen! Godt jobba đ„°đ„° tobiastorvik reagerte pĂ„ dette 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 14, 2022 Share Skrevet Juli 14, 2022 S38 har en mektig lyd ogsĂ„, slik at en videosnutt, hint kaldstart.. er heller ikke Ă„ forakte đ Bilen ser meget gjennomfĂžrt ut, kudos! Tror jeg heller aldri har mĂžtt noen som har opplevd at «enkle» prosjekter har vĂŠrt sĂ„ lette, dessverre blir det gjerne mer jobb enn man ser for seg, nĂŠr sagt heldigvis đ Ellers ville man ikke gyvd lĂžs pĂ„ slikt. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 14, 2022 Share Skrevet Juli 14, 2022 Meget imponerende byggverk dette đ tobiastorvik reagerte pĂ„ dette 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Juli 14, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2022 1 time siden, Ron Jeremy skrev: S38 har en mektig lyd ogsĂ„, slik at en videosnutt, hint kaldstart.. er heller ikke Ă„ forakte đ Bilen ser meget gjennomfĂžrt ut, kudos! Tror jeg heller aldri har mĂžtt noen som har opplevd at «enkle» prosjekter har vĂŠrt sĂ„ lette, dessverre blir det gjerne mer jobb enn man ser for seg, nĂŠr sagt heldigvis đ Ellers ville man ikke gyvd lĂžs pĂ„ slikt. Takker đđ Kaldstart? StĂ„r jo i 20grader her hos meg đ€Ł Â Kommer kanskje en snutt pĂ„ sikt đ Ron Jeremy reagerte pĂ„ dette 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 14, 2022 Share Skrevet Juli 14, 2022 Det var en rÄ bil Ron Jeremy og tobiastorvik reagerte pÄ dette 1 1 Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
sdhild99 Skrevet Juli 15, 2022 Share Skrevet Juli 15, 2022 Fantastisk bil Tobias đ ! Ăyvind L. og tobiastorvik reagerte pĂ„ dette 1 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 15, 2022 Share Skrevet Juli 15, 2022 Norges flotteste e24 đ Og med S38 sĂ„ topper det kransekaken Helt enig med deg om datasprut. Har selv montert sprut pĂ„ b38 nĂ„. GjĂžr livet masse enklere om man opplever trĂžbbel, orginalinnsprĂžytningen er grumpy đ€Ș Ron Jeremy, Trulsen, tobiastorvik og 1 annen reagerte pĂ„ dette 3 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ