Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her er min 87' 635CSi med S38B38 godkjent i vognkortet 🙂

Kjøpte bilen som lett prosjekt i 2017 men det viste seg å være langt større en antatt!

-Rustsveising og lakkering

-BBS RS med 17" senter, steppet opp til 18"

-E34 M5 bremser med brembo slissa/borra skiver

-S38B38 motor med M88 grenrør og kamakslinger fra cat cams

-Fritz bits rustfritt eksosanlegg

-Getrag 420g 6trinns kasse fra 95mod M5 Nurburgring edition

-H&R Coilovers

-Alcantara taktrekk

-BBS ratt

-Blaupunkt bremen tidsriktig cd-spiller

 

Neste steg er datasprut fra Ecu masters (EMU black)

 

 

456928622_2019-10-0517_31_36.jpg

1034183883_2019-10-0517_32_22.jpg

809748850_2021-11-0522_28_35.jpg

Endret av tobiastorvik
Skrevet
52 minutter siden, tobiastorvik skrev:

For å få det mer optimalt en det som er der originalt!🙂

Ok. Men den går jo med luftmassemåler originalt. Ikke mye som er mer optimalt enn det til normal kjøring.

Skrevet
5 minutter siden, Øyvind L. skrev:

Ok. Men den går jo med luftmassemåler originalt. Ikke mye som er mer optimalt enn det til normal kjøring.

Det stemmer 🙂

Skrevet
37 minutter siden, skoglund skrev:

Meget pen og grom bil:) 

Trompetere på hver spjeld :)aner ikke om det er mulig på oem itb.:)

Trompeter hadde vært stilig, men jeg synes faktisk det originale plenumet er pent å se på.

Blir så nakent uten🙂

Skrevet
8 timer siden, skoglund skrev:

Meget pen og grom bil:) 

Trompetere på hver spjeld :)aner ikke om det er mulig på oem itb.:)

Da må man jo kjøre med Alpha-N styring og det er jo et meget dårlig alternativ i forhold til original motorstyring med luftmassemåler.

Skrevet
18 hours ago, tobiastorvik said:

Her er min 87' 635CSi med S38B38 godkjent i vognkortet 🙂

Kjøpte bilen som lett prosjekt i 2017 men det viste seg å være langt større en antatt!

-Rustsveising og lakkering

-BBS RS med 17" senter, steppet opp til 18"

-E34 M5 bremser med brembo slissa/borra skiver

-S38B38 motor med M88 grenrør og kamakslinger fra cat cams

-Fritz bits rustfritt eksosanlegg

-Getrag 420g 6trinns kasse fra 95mod M5 Nurburgring edition

-H&R Coilovers

-Alcantara taktrekk

-BBS ratt

-Blaupunkt bremen tidsriktig cd-spiller

 

Neste steg er datasprut fra Ecu masters (EMU black)

 

 

456928622_2019-10-0517_31_36.jpg

1034183883_2019-10-0517_32_22.jpg

809748850_2021-11-0522_28_35.jpg

Denne tråden yter ikke bilen rettferdighet før man ser den i virkeligheten! Det du har gjort er sykt imponerende og jeg gleder meg til fortsettelsen! Godt jobba 🥰🥰

Skrevet

S38 har en mektig lyd også, slik at en videosnutt, hint kaldstart.. er heller ikke å forakte 😇

Bilen ser meget gjennomført ut, kudos! 
Tror jeg heller aldri har møtt noen som har opplevd at «enkle» prosjekter har vært så lette, dessverre blir det gjerne mer jobb enn man ser for seg, nær sagt heldigvis 😅

Ellers ville man ikke gyvd løs på slikt.

Skrevet
1 time siden, Ron Jeremy skrev:

S38 har en mektig lyd også, slik at en videosnutt, hint kaldstart.. er heller ikke å forakte 😇

Bilen ser meget gjennomført ut, kudos! 
Tror jeg heller aldri har møtt noen som har opplevd at «enkle» prosjekter har vært så lette, dessverre blir det gjerne mer jobb enn man ser for seg, nær sagt heldigvis 😅

Ellers ville man ikke gyvd løs på slikt.

Takker 😊👍

Kaldstart? Står jo i 20grader her hos meg 🤣

 

Kommer kanskje en snutt på sikt 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...