Gå til innhold

Flataas sin E70 3.0sd, TIL SALGS


Flataas
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Otis skrev:

Det er ingen typiske tårnlager på E70, bare noe skum mellom 2 stål skiver. Så jeg vil si at det er lite trolig med lyd der.

Har du Meyle HD deler? I såfall er de søppel.

Ellers er det stabilisator stag og caster stag som får det.

Jeg gjettet riktig med nr 14!

Hva slags deler fra Meyle HD mener du er søppel ? Jeg har Caster og bærearmer samt stabstag på begge bila mine i Meyle HD og er veldig fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

36 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Hva slags deler fra Meyle HD mener du er søppel ? Jeg har Caster og bærearmer samt stabstag på begge bila mine i Meyle HD og er veldig fornøyd. 

Tydeligvis så kan ikke Meyle lage deler til x5 e70, for de holder maks 1-2 år og maks 50kkm. Jeg mener vi er 5 stk her inne som har dårlig erfaring og jeg kjenner en til utenom.

Mulig Meyle fungerer på andre biler, men absolutt ikke på e70.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Bimmerlorris M539 restorations i sin siste video sier at han skifter ut Meyle sine foringer på bærearm foran pga svært dårlig kvalitet. Nå vet jeg ikke om det er fordi de er slitte eller bare dårlig produsert. Men M539 bruker bare Lemførder om han kan. Nå er heller ikke M539 noen standard for hva som er riktig eller ei, men Lemførder virker å være et bedre valg enn Meyle, i mine øyne.

Jeg kritiserer selvsagt ikke hva andre har valgt, og alle kan velge hva de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Otis skrev:

M539 restorations

Han nevnte vel dette da han jobbet med Alpina B7 prosjektet også. Der var det vel snakk om traversforinger fra Meyle HD som var søppel etter 6 måneders bruk.

 

Så støtter Otis i at Sreten ikke nødvendigvis er en fasit, men det bevises gang på gang at delene ikke holder mål, og det er nok for meg til at jeg styrer unna. 

 

 

 

 

 

Endret av ///M-ini95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • Flataas changed the title to Flataas sin E70 3.0sd, TIL SALGS

Hadde jeg visst dette når jeg plutselig trengte å erstatte en bil her i vår (les: kona pensjonerte e61en) hadde jeg kjøpt den på flekken. Løp og kjøp 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2023 den 15.34, Flataas skrev:

Leverte bilen i mårres 0730 hos Strandveien Auto i Trondheim for bytte av airbagger i dashboardet.

Ble litt smårar på veien derifra når jeg hentet bilen for det var musikk enten på ene siden eller den andre.

Bare å rive fra hverandre å se hva de har gjort

 

IMG_3862.thumb.jpeg.f1f14d78a6a5cbcf95b59a219c85d3b9.jpeg

Her var det en flatklemt kabel, kanskje ikke så rart likevel

Akkurat samme problem har skjedd hos meg på hjemturen fra Jæger i Bergen.

Så det er aux kabelen mellom Xtrons enheten og aux i midtarmlenen som var problemet altså?

Må sjekkes ut asap! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, e7040d skrev:

Akkurat samme problem har skjedd hos meg på hjemturen fra Jæger i Bergen.

Så det er aux kabelen mellom Xtrons enheten og aux i midtarmlenen som var problemet altså?

Må sjekkes ut asap! 

Skjønte fort at det var aux kabelen som var problemet, lyden endret seg med litt press på midtkonsollen eller at jeg løftet litt på midtkonsollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...