Olaandref Skrevet November 9 Forfatter Skrevet November 9 1 time siden, RF91 skrev: Ser jo knallbrs ut detta her 🙂 Lakksprøyta du bruka? Må du tynna da ut før du sprøyta da? Har brukt sprayboks faktisk, men det er skikkelige dyser på boksene og bra trykk, så de er fine å jobbe med. Blokket seg bare litt i blant.
Olaandref Skrevet Desember 11 Forfatter Skrevet Desember 11 Lite arbeid på bilen om dagen, men føler dette fortjener en liten oppdatering. To nye høyredører, ikke dagligdags å hente hjem noe slikt lenger vil jeg tro, jeg hadde i hvert fall ikke regnet med å komme over noe slikt. 🤩 Synkro ring til 280 kasse, greit å ha siden disse er en kjent svakhet. Liten gave til guttungen og, regner med det faller i smak, for øvrig varmer det pappahjertet å ha en fire åring som snakker om E30 🤩 Dette måtte feires med en julebrus 👌 Vegard_, Eystein Ose, Ingvaldsen og 6 andre reagerte på dette 9
Skulebollen Skrevet Desember 11 Skrevet Desember 11 (endret) Hærlig med nye dører! Men det er ett helvete og legge på dørpakninger, vertfall brukte.. Det ble langt fra perfekt på min på dørene der disse ble plukket av🥲 Endret Desember 11 av Skulebollen
Olaandref Skrevet Desember 11 Forfatter Skrevet Desember 11 4 minutter siden, Skulebollen skrev: Hærlig med nye dører! Men det er ett helvete og legge på dørpakninger, vertfall brukte.. Det ble langt fra perfekt på min på dørene der disse ble plukket av🥲 Ja, det var rett og slett deilig å få fatt i disse. Såpass ja. Er åpen for tips om du fant noen gode måter eller ting du kunne gjort lettere.
Skulebollen Skrevet Desember 11 Skrevet Desember 11 9 minutter siden, Olaandref skrev: Ja, det var rett og slett deilig å få fatt i disse. Såpass ja. Er åpen for tips om du fant noen gode måter eller ting du kunne gjort lettere. Nye koster dessverre 8000 per stk. Kluet er vel ekstremt god dobbelsidig teip, og få bort mest mulig av den originale. Men det er vanskelig på gamle pakninger. Jeg fikk ikke 100% feste rundt hele døren. Ta deg god tid, og bruk riktig teip, uansett pris og leveringstid 😅 Jeg tok bare den beste hos lokal Bilxtra. Du har nok mer tålmodighet og kunnskap enn meg så du får det sikkert til 😁 Olaandref reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Desember 11 Forfatter Skrevet Desember 11 8 minutter siden, Skulebollen skrev: Nye koster dessverre 8000 per stk. Kluet er vel ekstremt god dobbelsidig teip, og få bort mest mulig av den originale. Men det er vanskelig på gamle pakninger. Jeg fikk ikke 100% feste rundt hele døren. Ta deg god tid, og bruk riktig teip, uansett pris og leveringstid 😅 Jeg tok bare den beste hos lokal Bilxtra. Du har nok mer tålmodighet og kunnskap enn meg så du får det sikkert til 😁 I følge enkelte som mener de kjenner meg godt eier jeg ikke tålmodighet sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Desember 12 Skrevet Desember 12 Dette er digg som bare det 😊😊 og feiring med julebrus er deg vel undt . Som jeg alltid har sagt så er det godt og få prentet inn skikkelig bilmerke tidlig på arvingene . Ellers som Skulebollen nevner ,så er vel skikkelig lim noe av fasit her ja. Ser de som bytter pakning på bagasjerom på e28 sliter big time uten skikkelig lim . Spm da hva er skikkelig lim her tro?
Olaandref Skrevet Desember 12 Forfatter Skrevet Desember 12 1 time siden, sveigis skrev: Dette er digg som bare det 😊😊 og feiring med julebrus er deg vel undt . Som jeg alltid har sagt så er det godt og få prentet inn skikkelig bilmerke tidlig på arvingene . Ellers som Skulebollen nevner ,så er vel skikkelig lim noe av fasit her ja. Ser de som bytter pakning på bagasjerom på e28 sliter big time uten skikkelig lim . Spm da hva er skikkelig lim her tro? Veldig, slipper en god del arbeid og, så dette var et kjekt kjøp. Ja, det var det da, får gjøre litt research og finne noe som sitter sveigis reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Lørdag kl. 22:45 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 22:45 (endret) Fant ut jeg måtte ha litt bedre orden i alle smådelene, for å unngå at jeg bestiller dobbelt opp, noe nerdete kanskje, men med så mye smått som mangler er det greit å ha sånn noenlunde oversikt, så i dag har jeg brukt et par timer på å lage et oppsett, ikke bare for å vite hva jeg har, men hvor det hører til og. Dette er kun det som er handlet nytt fra Koed og GS, har mye brukt liggende, men har ikke helt oversikt. Ellers er det jo snart Jul, så det er vel på sin plass å ønske alle God Jul her på forumet. Regner med det blir å bruke mye tid på familie og venner, men har et håp om litt sveising og, 28 desember blir det tur nedover til Sørlandet, dama har kjøpt familiehytta der nede, så nå kan vi bruke den som vi vil. Endret Lørdag kl. 22:51 av Olaandref sveigis, Ampera, Ron Jeremy og 1 annen reagerte på dette 4
sveigis Skrevet Søndag kl. 09:27 Skrevet Søndag kl. 09:27 Å gjøre det du har gjort her ,er lurt uten tvil og ikke minst da ser man hva tingene koster her når man holder på . Samtidigi så liker jeg godt alle oppdateringene dine her da dette er klassisk prosjekt tråd .😊 Som jeg sa på tlf med deg her forrige gang så er det gøy du har overtatt hytta her . Tvedestrandsfjorden er drømmeplass . Angående julen så må vi holde på tradisjonen og treffes på kaffe Ola-Andre 😊😊
Olaandref Skrevet Søndag kl. 09:45 Forfatter Skrevet Søndag kl. 09:45 12 minutter siden, sveigis skrev: Å gjøre det du har gjort her ,er lurt uten tvil og ikke minst da ser man hva tingene koster her når man holder på . Samtidigi så liker jeg godt alle oppdateringene dine her da dette er klassisk prosjekt tråd .😊 Som jeg sa på tlf med deg her forrige gang så er det gøy du har overtatt hytta her . Tvedestrandsfjorden er drømmeplass . Angående julen så må vi holde på tradisjonen og treffes på kaffe Ola-Andre 😊😊 Når det fort tar to år fra delene blir kjøpt inn til de blir montert må jeg ha et system på det, om ikke blir det bare rot når ting skal sammen igjen. En annen ting er at om jeg noen gang skal kjøpe motor igjen skal den komme rett fra bil, begge de jeg har kjøpt har ligget i kasser i 12-12 år, det er utrolig mye smådeler som mangler. Jeg var så dum at jeg regnet på totalkost så langt for et par mnd siden, jeg tror ikke jeg gjør det igjen, fant ut at jeg kunne kjøpt litt forskjellig for pengene 😅 Ja, det er jeg klar for, det må vi få til 😃 sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå