Gå til innhold

F10 530dx med feil farge i taket.


Patrik Leander
 Share

Anbefalte innlegg

Kom over en f10 530xd forleden dag, og til tross for at bilen ikke hadde M-sport, så endte jeg opp med handel. Bilen, som forøvrig er imperial blau, med dakotabrunt skinninteriør, elektrisk hengerfeste, HUD, takluke, webasto ogsåvidere, har dessverre lyst taktrekk. Så da lurte jeg på om noen her har byttet taktrekk på f10 før, og om noen tilfeldigvis har ett sort taktrekk til takluke medfølgende deksel til stolpene til salgs? Bilder av bilen kommer når jeg er hjemme fra jobb igjen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, ///M-ini95 skrev:

@Turbo-HF byttet fra sort til lyst på sin. Mulig han har det sorte enda? Hvis ikke kommer han muligens med tips for demontering/montering  :)

 

 

5 timer siden, Patrik Leander skrev:

Kom over en f10 530xd forleden dag, og til tross for at bilen ikke hadde M-sport, så endte jeg opp med handel. Bilen, som forøvrig er imperial blau, med dakotabrunt skinninteriør, elektrisk hengerfeste, HUD, takluke, webasto ogsåvidere, har dessverre lyst taktrekk. Så da lurte jeg på om noen her har byttet taktrekk på f10 før, og om noen tilfeldigvis har ett sort taktrekk til takluke medfølgende deksel til stolpene til salgs? Bilder av bilen kommer når jeg er hjemme fra jobb igjen 😁

Hei og gratulerer så mye, ser gjerne bilder av vidunderet. 😃👍 Jeg har deksel til B-stolpene og takluke coveret pluss pdf monteringsanvisning. Selve taktrekk og solskjerm samt håndtakene i taktrekket har jeg dessverre ikke. Pm ved interesse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det har utviklet seg i det siste 10 året, men i gamle dager - var det mange som farget stoff i bilene sine med ulike tekstilfarger og ser at det finnes tilgjengelig ulike produkter for dette nå også.

Kanskje en vei til løsning, selv om det kanskje hadde blitt finest med nytt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
38 minutter siden, Patrik Leander skrev:

Noen som har erfaring med å bytte ratt til facelift ratt? Er sett meg litt lei av bussrattet 🙄
 

Avhengig av utstyr, så er det stort sett plug and play. Husk bare å kjøpe ratt fra 5 eller 6 serie. Ratt fra f.eks 1-2-3-4 serien eller X5/X6 passer ikke på F10. 

Hvis bilen er utstyrt med speed limit info, så kan du samtidig kjøpe et ratt som har vibromotor montert og få en ekstra funksjon ettermontert. Du trenger nytt bryterpanel som inneholder knapp for LDW, og selvfølgelig få det kodet inn.

Hvis ikke så kan du i det minste finne et ratt med paddle shift. Det krever bare koding etter montering for å fungere. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Avhengig av utstyr, så er det stort sett plug and play. Husk bare å kjøpe ratt fra 5 eller 6 serie. Ratt fra f.eks 1-2-3-4 serien eller X5/X6 passer ikke på F10. 

Hvis bilen er utstyrt med speed limit info, så kan du samtidig kjøpe et ratt som har vibromotor montert og få en ekstra funksjon ettermontert. Du trenger nytt bryterpanel som inneholder knapp for LDW, og selvfølgelig få det kodet inn.

Hvis ikke så kan du i det minste finne et ratt med paddle shift. Det krever bare koding etter montering for å fungere. 

 

 

 

Har adaptiv cruise med stop&go, så må vel finne ett ratt med rette knappene på? eller er det bare å bestille løst fra ebay muligens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...