Gnusmas123 Skrevet Januar 17, 2023 Share Skrevet Januar 17, 2023 (endret) God dag! Lenge sida Eit facebook innlegg førte til eit uventa tilbakefall på BMW sjukdommen eg sleit daglig med i "ung" alder. Spontant og heilt uforberedt på tanken av å eige slikt igjen var eg plutselig på tur med biltralle. Eg kom ikkje heim med tom tralle for å sei det slik. Til info så er eg 1 år bakpå med dette innlegget. Bilen blei kjøpt 31 januar 2022. Tanken er å dele litt bilder og skriv rundt mitt bilhold. For dei som måtte finne det interessant Legger ved bilder av bil på tralle / når den er komt i hus. Må prøve å få opp bildekvaliteten litt ser eg Endret Juni 27, 2023 av Gnusmas123 tambur4, Marius2002, mslello og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet Januar 17, 2023 Share Skrevet Januar 17, 2023 Wow, strøken bil! Denne ser jo ut til å være i topp stand, hva blir planen fremover med bilen? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Januar 17, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2023 Takker! Bilen er veldig bra. Følg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Januar 17, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2023 (endret) Etter å ha fått bilen på plass er det tid for litt shining og planlegging. Første omgang: -Ut med interiør, full rens. -Vekk med gule linser, inn med klare. -Montere grøftlys. -Sende ratt, gir/handbrekk mansjett til trekking. -Montere shortshift. -Inn med ny spiller (Tar selvfølgelig vare på original) Bilder kommer under. Endret Januar 17, 2023 av Gnusmas123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 17, 2023 Share Skrevet Januar 17, 2023 (endret) Gratulerer med flott E36. Gamlebilen til en av Norges fremste detailere Tommy Lund dette her. Er den like strøken enda så har du fått tak i et ekstremt flott eksemplar https://www.detailersclub.no/forums/topic/13008-bmw-m3-32-1997-detailed-by-tcs/ https://www.facebook.com/media/set/?set=a.452410118139530&type=3 Mangler bildene i tråden dessverre. Endret Januar 17, 2023 av StigJ Prebze reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Januar 17, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2023 fupsaker, Larssoyl, BTS og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Januar 17, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2023 1 minutt siden, StigJ skrev: Gamlebilen til en av Norges fremste detailere Tommy Lund dette her. Er den like strøken enda så har du fått tak i et ekstremt flott eksemplar https://www.detailersclub.no/forums/topic/13008-bmw-m3-32-1997-detailed-by-tcs/ https://www.facebook.com/media/set/?set=a.452410118139530&type=3 Mangler bildene i tråden dessverre. Kjenner til historikken Du får følge med, trur du blir imponert StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 17, 2023 Share Skrevet Januar 17, 2023 Denne skal jeg følge med på ja 👍 Kjenner selv godt til bilen fra da han hadde den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Januar 17, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2023 EU-Godkjent. Null feil 💪 BTS og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Januar 17, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2023 Røde motorsport setebelter - på plass! BTS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Januar 17, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2023 Koser seg i 20grader, venter på at vinteren skal gi seg 😁 Marius2002, mslello og BTS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Januar 17, 2023 Share Skrevet Januar 17, 2023 Rå bil! Gratulerer (et år på etterskudd😃) vaderinteriør i alcantara og slikt mønster komibert med motorsportbelter er nydelig😎 Gnusmas123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 17, 2023 Share Skrevet Januar 17, 2023 Dette var et flott eksemplar av e36 så det ut som 😊 Sett den tidligere og var hvertfall nydelig da ,noe den ser ut som enda . Gnusmas123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Januar 17, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2023 Felger: Dei fleste har vell fått det med seg, men bilen står på AC Schnitzer Rennsport typ 1. Felgene er montert med 10MM spacere fra før, disse skal vekk og erstattes med at felgene blir breiere. Etter litt planlegging er konklusjonen 2.0J leppe framme og 2.5J bak. Materialet er går for er radinox. Etter bygging vil felgene bli 9.0 tommer framme og 10 tommer bak. Krysser fingrer for at det blir perfekt Legger ved bilder - Før/Under/etter. Følg med! Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Januar 17, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2023 Etter å ha brettet av dekkene ser eg at felgene er datert til 1995! Samme årgang som eier jo!😎 Da er det berre en ting å gjere, få det strøkent😇 Felgene deles, senter og innertønne sendes til Østfold felgteknikk for pulverlakkering. nye lepper bestilles fra felgenfuchs.de skruer er stemplet O.Z og i pen stand, disse beholdes. Nye muttre kjøpes. Felgene monteres i hop og behandles. pent ?😜 mslello, BTS, Larssoyl og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå