RF91 Skrevet Mandag kl. 15:51 Skrevet Mandag kl. 15:51 (endret) Gratulera med ny E53 😄 Du kan forresten ikkje ha felga frå F15 på E53, so berre selg dei til meg asap 🤓 Endret Mandag kl. 20:43 av RF91
sveigis Skrevet Mandag kl. 16:24 Skrevet Mandag kl. 16:24 Gratulerer med e53 igjen 😅😅 Ja Erlend du skal virkelig ha for innsatsen på disse ,trøsten er jo at det blir noen fine biler og . En e53 tenker jeg mye på faktisk ,men da facelift selvsagt , Blir gøy å se dette .
Saltkjelen Skrevet i går, 06:28 Skrevet i går, 06:28 Gratulerer ed E53 igjen, Erlend. Elsker de sport-komfort stolene der.
papertiger Skrevet i går, 06:43 Skrevet i går, 06:43 Gratulerer med enda en E53! Blir spennende å se hva du gjør av denne bilen. Blir det overhaling av fordelingskasse?
ehaugsnes Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden På 18.8.2026 den 8.43, papertiger skrev: Gratulerer med enda en E53! Blir spennende å se hva du gjør av denne bilen. Blir det overhaling av fordelingskasse? Jeg fant heldigvis en brukt en i nærområdet. Men beholder den gamle for og åpne og sjekke hvordan den er 😊
ehaugsnes Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Første modifisering gjort😅 275/55/20 R/T hjul. 11% større rulleomkrets enn orginalt. 30mm hevesett er og på tur, så dette kan bli tøft! Budget-overlander prosjekt😃 Olaandref, gnilb, eivi91 og 6 andre reagerte på dette 9
GtiGtr Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Er dekka stjernemerket??? 😛 teerex reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå