N3n Skrevet Oktober 7, 2023 Share Skrevet Oktober 7, 2023 Hei, Har tenkt å deaktivere adblue, montere downpipe, bytte eksos til M5 look. Hvordan vil det gå igjennom EU kontroll er mitt eneste spørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 7, 2023 Share Skrevet Oktober 7, 2023 (endret) Det skal ikke gå igjennom en eU-kontroll. Spesielt downpipe er ikke lov. Endret Oktober 7, 2023 av Lars89 Øyvind L. og hsd reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 7, 2023 Share Skrevet Oktober 7, 2023 Downpipe med lyddemper kan kanskje gå gjennom visst kontrollør tror det er partikkelfilter. Min gamle x3 gikk gjennom med egr delete der hele greia var fjerna og fjernet partikkelfilter. Her sitter også partikkelfilter rett under bilen så lett å sjå om det mangler. Reis til noken som ikkje er ekspert på bmw så kan det ver du er heldig. Men det er mykje om og men og ingen garantier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 7, 2023 Share Skrevet Oktober 7, 2023 Mye rart som slipper igjennom PKK dessverre. Både bevisst og ubevisst. Men ting som ikke kan bevises skal i hovedsak komme kunden til gode. Modifikasjonene som nevnes her kan føre til alt fra ingenting til visning hos SVV avhengig av hvem som tar kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N3n Skrevet Oktober 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2023 Noen sier det går igjennom EU, andre sier det går ikke. Hva med kun bytting av eksos og deaktivering av adblue? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Oktober 7, 2023 Share Skrevet Oktober 7, 2023 22 minutter siden, N3n skrev: Noen sier det går igjennom EU, andre sier det går ikke. Hva med kun bytting av eksos og deaktivering av adblue? Jeg skjønner ikke helt hva du ønsker. Du ville ha ett ærlig svar. Det har du fått av Lars. Øyvind L., *MrB* og hsd reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Oktober 7, 2023 Share Skrevet Oktober 7, 2023 57 minutter siden, tennbrikket skrev: Jeg skjønner ikke helt hva du ønsker. Du ville ha ett ærlig svar. Det har du fått av Lars. Ærlig svar ja absolutt, men var det han ønsket seg, trolig ikke😏 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 7, 2023 Share Skrevet Oktober 7, 2023 Problemet er å fysisk endre utseende på bilen, det kan alle se. Deaktivere ad-blue merker ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 7, 2023 Share Skrevet Oktober 7, 2023 Bytting av eksos skal godkjennes i vognkort. Bortkoding av AdBlue slipper man unna med hvis det ikke lagres feilkoder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Oktober 15, 2023 Share Skrevet Oktober 15, 2023 På 7.10.2023 den 19.26, Lars89 skrev: Bytting av eksos skal godkjennes i vognkort. Bortkoding av AdBlue slipper man unna med hvis det ikke lagres feilkoder. Hei Det som jeg synes er rart er jo dpf fjerning får den til lukte gammel diesel bil umiddelbart, adblue har i alle fall på mine biler hvert enkelt å se at det har vert kodet bort. Aner ikke hvordan det er på bmw. Så når folk tar pkk er det nok mye de er klar over men , men slipper kunden med tvilen til gode til dems fordel. (Tuning, egr,dpf ) men det betyr at en bil som har vert pkk godkjent plutselig ikke går gjennom pkk er helt naturlig for meg, noe kontrollører har mere innsikt enn andre osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå