VictorH04 Skrevet November 2, 2023 Share Skrevet November 2, 2023 Hei, Har noen noe formening om hvor jeg kan finne alt som trengs for å laste ned ESYS og eventuelt en manual? Ønsker ikke noe virus-linker. Har kikket i diagnosetråden men ble ikke noe klokere på det med ESYS. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 3, 2023 Share Skrevet November 3, 2023 Jeg vet det er utenfor det du ønsker, men bruk heller bimmercode eller hva det nå heter. Mye enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet November 3, 2023 Share Skrevet November 3, 2023 For all del, ikke kjøp fra TokenMaster. Kjøpte lisens i mai, og har enda ikke fått svar med link til nedlasting til tross for 3 purringer. Det er 50USD jeg ikke får igjen for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 3, 2023 Share Skrevet November 3, 2023 Ligger jo flere innlegg/ tråder om dette, søk litt på forumet så finner du svar på alt du lurer på. Ellers har jeg brukt og anbefalt Bcables.com og aldri vært noe vas der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet November 3, 2023 Share Skrevet November 3, 2023 1 time siden, ///M-ini95 skrev: For all del, ikke kjøp fra TokenMaster. Kjøpte lisens i mai, og har enda ikke fått svar med link til nedlasting til tross for 3 purringer. Det er 50USD jeg ikke får igjen for å si det sånn. Kjøpte fra TokenMaster for noen år siden og fungerte supert men tror han/de ga seg etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet November 3, 2023 Share Skrevet November 3, 2023 7 timer siden, Flataas skrev: Kjøpte fra TokenMaster for noen år siden og fungerte supert men tror han/de ga seg etterhvert Mulig, men da burde den fine nettsiden legges ned eller informere om at det ikke er vits å betale for noe man ikke får. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 3, 2023 Share Skrevet November 3, 2023 9 timer siden, Otis skrev: Jeg vet det er utenfor det du ønsker, men bruk heller bimmercode eller hva det nå heter. Mye enklere. Eller Bimmerutility, der kan man velge om man vil bruke Esys sitt grensesnitt eller Bimmerutility sitt som er en del enklere og forholde seg til :) Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet November 3, 2023 Share Skrevet November 3, 2023 2 timer siden, ///M-ini95 skrev: Mulig, men da burde den fine nettsiden legges ned eller informere om at det ikke er vits å betale for noe man ikke får. Enig der Har bare sett at det ble nevnt i en facebook gruppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VictorH04 Skrevet November 17, 2023 Forfatter Share Skrevet November 17, 2023 Fikk ordnet seg til slutt, kjøpte av en fra eBay som koblet seg via TeamViewer og installerte alt som trengtes og litt til. Funker supert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 17, 2023 Share Skrevet November 17, 2023 Eller så kan du se litt her.. https://mega.nz/folder/hqxlAQAB#DuWNCqX9H75nPoa9Wngyrw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 17, 2023 Share Skrevet November 17, 2023 Har dere en versjon man ikke må justere klokka tilbake i tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 17, 2023 Share Skrevet November 17, 2023 4 timer siden, Otis skrev: Har dere en versjon man ikke må justere klokka tilbake i tid? Ingen av de versjonene jeg linket til som virker lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 17, 2023 Share Skrevet November 17, 2023 42 minutter siden, Øyvind L. skrev: Ingen av de versjonene jeg linket til som virker lenger? Har ikke sjekket, bare lurte. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 18, 2023 Share Skrevet November 18, 2023 14 timer siden, Otis skrev: Har ikke sjekket, bare lurte. Mega fjerner jo hele tiden slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 18, 2023 Share Skrevet November 18, 2023 Det jeg snakket om va at på enkelte versjoner av esys, som den jeg har, så må man justere klokka på PCen. Fordi de ikke har gjort "hacken" av esys riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå