Bimmerhenrik Skrevet Desember 14, 2023 Share Skrevet Desember 14, 2023 Har en BMW f11 med Ambient light som lyser dårlig, har prøvd å justere styrken inne på innstillinger uten at det hjalp. Er det noen her som vet hvor jeg kan få kjøpt dette eller hvor jeg kan fikse det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 14, 2023 Share Skrevet Desember 14, 2023 LED modul og lysledere kan kjøpes der det selges BMW deler. Koed.no feks. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 15, 2023 Share Skrevet Desember 15, 2023 9 timer siden, Bimmerhenrik skrev: Har en BMW f11 med Ambient light som lyser dårlig, har prøvd å justere styrken inne på innstillinger uten at det hjalp. Er det noen her som vet hvor jeg kan få kjøpt dette eller hvor jeg kan fikse det? Antar du også har rotert på rullehjulet ved lysbryteren til venstre for rattet? Du får det ikke sterkere enn det originalt. Om det er ønskelig med sterkere enn det, må du gå for uoriginale løsninger fra f.eks eBay eller AliExpress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 15, 2023 Share Skrevet Desember 15, 2023 Originalt Ambient lightvirker å være veldig svakt i F-modellene. Jeg har to slike biler, og lurte på om det var defekt i begge, men det er lys. Såvidt. Den ene bilen kjøpte jeg ny, og den har alltid vært slik. Selv med alt på max er det knapt synlig lys. Ser ut som Benzinfabrik.com har greie oppgraderingskit da, men har ikke orket å prøve ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhenrik Skrevet Desember 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2023 Åja, faen trodde mine var ødelagte også hehe jeg skal sjekke den siden. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhenrik Skrevet Desember 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2023 6 timer siden, Saltkjelen skrev: Antar du også har rotert på rullehjulet ved lysbryteren til venstre for rattet? Du får det ikke sterkere enn det originalt. Om det er ønskelig med sterkere enn det, må du gå for uoriginale løsninger fra f.eks eBay eller AliExpress. Ja det har jeg vettu. Ja så på ebay, men er den "plug'n play"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorsteinAa Skrevet Desember 15, 2023 Share Skrevet Desember 15, 2023 På vår 2013 F34 modell er også ambient belysningen svak i forhold til det som ser ut til å nærme seg nattklubbelysning i moderne bilder. Kanskje de bare starta litt forsiktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Desember 15, 2023 Share Skrevet Desember 15, 2023 Jeg mener man kan forresten “separere” ambient lighting lysstyrke fra den rullehjulet med koding. Da kan man styre lysstyrke fra iDrive hvertfall på f3x, litt usikker på f10/f11z I FEM: Quote Ambiente_Nachfuehrung -> Nicht Aktiv Også har F10 og F11 fått en i-step oppgradering rundt 2014 for å øke lysstyrke på ambient lighting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 15, 2023 Share Skrevet Desember 15, 2023 Det er vel kun 3-serie som kan kode lysstyrke og utenom dimmerhjulet. Svake på min F og, men så har jeg også svart interiør, hadde det vært lyst så hadde det jo syns bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 15, 2023 Share Skrevet Desember 15, 2023 3 timer siden, Bimmerhenrik skrev: Ja det har jeg vettu. Ja så på ebay, men er den "plug'n play"? Jeg opplever mine som ganske sterke, men så har jeg også brunt interiør som gjør at lyset synes godt. Om interiøret er svart, er det nok utfordringer her ved at det sorte sluker lyset. Antar noen av dem er plug and play, men jeg ville nok i alle tilfeller styrt unna de variantene der man har en bryter i det innvendige dørhåndtaket (sannsynligvis for å skifte farge på lyset). Skulle jeg byttet ut mine lys hadde jeg nok gått for denne med ambientlys under hele dashbordlisten (alá det F07 5-serie GT har). https://www.aliexpress.com/item/1005003235926393.html?spm=a2g0o.productlist.main.11.7ca1540eSMU3HO&algo_pvid=7738ebca-e8db-4452-8ed9-2fbc99561abd&algo_exp_id=7738ebca-e8db-4452-8ed9-2fbc99561abd-5&pdp_npi=4%40dis!NOK!2446.12!1589.99!!!230.69!!%402101e7f617026594435735812eb5d5!12000030470302463!sea!NO!126690723!&curPageLogUid=yDitZTXEewrM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhenrik Skrevet Desember 20, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2023 Takk. Jeg har selv brunt interiør men fortsatt veldig svakt. Skal sjekke ut linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 21, 2023 Share Skrevet Desember 21, 2023 8 timer siden, Bimmerhenrik skrev: Takk. Jeg har selv brunt interiør men fortsatt veldig svakt. Skal sjekke ut linken Hmm. Måtte gå ut for å se synligheten av ambientbelysningen i F11en, og slik blir det i min kupé. Hvordan er din til sammenligning? Har har jeg kun slått av taklyset og av med blitzen på en iPhone 12 pro. papertiger, ahj og BTS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 21, 2023 Share Skrevet Desember 21, 2023 (endret) Her er min. Endret Desember 21, 2023 av *MrB* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhenrik Skrevet Desember 21, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2023 37 minutter siden, *MrB* skrev: Her er min. 2 timer siden, Saltkjelen skrev: Hmm. Måtte gå ut for å se synligheten av ambientbelysningen i F11en, og slik blir det i min kupé. Hvordan er din til sammenligning? Har har jeg kun slått av taklyset og av med blitzen på en iPhone 12 pro. Wow mine er svake i forhold !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhenrik Skrevet Desember 21, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2023 Akkurat nå, Bimmerhenrik skrev: Wow mine er svake i forhold !! Mine er i værtfall like svak som dem på det bilde som viser svakstyrke. Takk for at du sende bilde, for nå vet jeg i værtfall at det er noe galt med mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå