Gå til innhold

Valg av familiebil. Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Prøvde du x3 hybrid? Kikker litt på disse, litt mindre bagasjerom og noe mer som kan gå i stykker, men fortsatt motorisert og 4x4 til noenlunde hyggelig pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, F25x3 skrev:

Prøvde du x3 hybrid? Kikker litt på disse, litt mindre bagasjerom og noe mer som kan gå i stykker, men fortsatt motorisert og 4x4 til noenlunde hyggelig pris

Nei, prøvde nok ikke det. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke like gøy med B46 som en B58. :D Og for en deilig lyd i den eksosen. X3 M40i er bare deilig lydmessig. :) Synd Alpina kun lagde XD3 og ikke XB3, var vel før de fikk begynne å leke med S-motorene til BMW.. Unnskyld avsporingen. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fupsaker skrev:

Det er jo ikke like gøy med B46 som en B58. :D Og for en deilig lyd i den eksosen. X3 M40i er bare deilig lydmessig. :) Synd Alpina kun lagde XD3 og ikke XB3, var vel før de fikk begynne å leke med S-motorene til BMW.. Unnskyld avsporingen. 😛 

Ble veldig positivt overrasket over hvor sportslig den er, og lyden står ikke veldig mye tilbake fra M3en. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tenkte jeg kunne oppdatere litt her siden det sikkert er flere der ute som sliter med plass.
Men da kom endelig grunnen til at jeg gikk for  X3en, dette setet (Cybex Anoris T) har vunnet tester i sammenligning med bakovervendte seter, og kan brukes forovervendt fra ca 15 mnd alder. Det store spørsmålet nå er om guttungen godtar å sitte med den kolossen av en airbag over magen, men det får vi håpe går seg til, førsteinntrykket hans var ikke helt lovende. 😂 

Uansett, det løser i hvert fall plassproblemene meget bra 🙂

IMG_2637.jpeg

IMG_2639.jpeg

IMG_2640.jpeg

IMG_2642.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Kjennern skrev:

@Olaandref Det setet der vurderte vi, men kom aldri så langt. Burde dog vurdere noe slikt  https://www.jollyroom.no/bilstoler/tilbehor/sparketrekk/beemoo-deluxe-sparketrekk-med-oppbevaring

Sparer seteryggen for mye slitasje. Om du ikke har alt da :)

 

 

Ja, jeg la fort merke til at her blir det å sitte uten sko til jeg får på plass noe på seteryggen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...