Skautrollet Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 Hallå Det å finne riktig framfjærer til bilen min viser seg og være ett kapitel for seg selv, er det noen her inne som kan hjelpe meg med noe dele nr på det evt en side som greier å plukke ut riktige fjærer?den forhenværende Bilmekanikern har gitt opp googlinga WBAMX51050C760512 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 Det finner du jo på delekatalogene rundtom... GSbildeler.no, Koed.no, Realoem.com.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautrollet Skrevet Mai 21 Forfatter Share Skrevet Mai 21 (endret) Kommer ikke opp framfjærer til bilen min på de sidene du nevner @Reef89 Endret Mai 21 av Skautrollet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 Fjærer er anbefalt å kjøpe fra BMW. Det er eneste garanti for at du får rette fjærer. Om du kjøper uoriginalt, så er det stort sett et snitt av alle utvalg mht vekt av bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 Ta en telefon til GS, og så vil de nok klare å få tak i originale fjærer selv om det ikke dukker opp på nettsiden. Meld deg inn i BMWCCN, om du ikke er medlem, så får du rabatt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 31336796787 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautrollet Skrevet Mai 21 Forfatter Share Skrevet Mai 21 2 timer siden, Otis skrev: Fjærer er anbefalt å kjøpe fra BMW. Det er eneste garanti for at du får rette fjærer. Om du kjøper uoriginalt, så er det stort sett et snitt av alle utvalg mht vekt av bil. 2 timer siden, Makky123 skrev: Ta en telefon til GS, og så vil de nok klare å få tak i originale fjærer selv om det ikke dukker opp på nettsiden. Meld deg inn i BMWCCN, om du ikke er medlem, så får du rabatt også. Takk for svar, da blir det en tlf til dem imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautrollet Skrevet Mai 21 Forfatter Share Skrevet Mai 21 1 time siden, 540is skrev: 31336796787 Takk takk, skal sjekke ut det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 Før, vet ikke nå, så var det forskjellig delenummer for fjærer for hver 50 kg opp eller ned i vekt på en bmw. bronstad_98 og Makky123 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 24 Share Skrevet Mai 24 (endret) Du har en F11 530D (245hp) produsert 09/2010 med M-Sportsunderstell, du skal da ha LESJÖFORS 4008504. Det finnes 3 forskjellige valg til valgte bil og det er med automat, manuell og M-Sportunderstell, det er ikke værre enn det, jeg har selv kjøpt nye fjærer fremme på min F11 for ikke så veldig lenge siden. Dette finner man lett ut i deres katalog. https://web.tecalliance.net/lesjofors/sv/home Endret Mai 24 av Haug530D Skautrollet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 24 Share Skrevet Mai 24 Kan noen med ksd sjekke dette? En kompis av meg kjøpte fjærer til sin e70, og det var noe helt annet enn hva jeg fikk fra BMW. Hans tråddiameter var tykkere. Og hans bil er stivere enn min, enda vi har samme understell. Og han kjøpte sachs. Sachs oppgav 3 forskjellige versjoner, som til f11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå