ragulves Skrevet August 11 Share Skrevet August 11 Jeg har en 1990 525 M20 E-34 som jeg vurderer for salg. Km stand er 220k Skadefri og nylakket i 2018,Memory Skinn,Rustfri,understellbehandlet,eu godkjent,overhalt motor,orginale 18" AC felger type II racing ++ Hva er realistisk salgspris i tilfelle? Legger ved bilder. Har sett noen til salgs men det er mye i dårlig forfatning ..:/ sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 11 Share Skrevet August 11 Å prise en e34 idag som er bra er jaggu ikke lett desverre . Ser jo der går e34 lik(råtne) for mye penger ,mens mange som er bra og litt pris på blir liksom skyvet litt bak føler jeg .. Men du har vel kanskje en ide hva du selv tenker den er verdt ?😊 Bilen ser jo veldig fin ut hvertfall . ragulves reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 11 Share Skrevet August 11 Bare felgene er jo verdt 35-40k alene sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragulves Skrevet August 11 Forfatter Share Skrevet August 11 57 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Bare felgene er jo verdt 35-40k alene Ja,har vurdert å selge felgene for seg selv men mulig det er lettere å selge med disse på bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragulves Skrevet August 11 Forfatter Share Skrevet August 11 1 time siden, sveigis skrev: Å prise en e34 idag som er bra er jaggu ikke lett desverre . Ser jo der går e34 lik(råtne) for mye penger ,mens mange som er bra og litt pris på blir liksom skyvet litt bak føler jeg .. Men du har vel kanskje en ide hva du selv tenker den er verdt ?😊 Bilen ser jo veldig fin ut hvertfall . Nei ,det er ikke enkelt å prise når man ikke har noe tilsvarende utgangspunkt å sammenligne med. Har ikke tenkt så mye på prisen men det må vel være mulig å selge for 150k med felgene? Om noen er villige å betale dette er noe annet.. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 11 Share Skrevet August 11 Tja, kanskje rundt 130k med felgene, men ikke umulig med 150k om du treffer på rett person. Sesongen er i praksis over, så om du sikter mot 150k tror jeg kanskje at du bør vinterlagre og legge ut for salg når snøen holder på å smelte i 2025. Fin bil og kult å se at det fortsatt er folk som kjører på originale AC-felger. ragulves reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet August 12 Share Skrevet August 12 12 timer siden, ragulves skrev: Ja,har vurdert å selge felgene for seg selv men mulig det er lettere å selge med disse på bilen ? Jeg ville solgt felgene for seg, eller i hvertfall tilbudt de som en opsjon til bilen, tror det er litt mer å hente da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 12 Share Skrevet August 12 (endret) Jeg tror du får mer ut av dette hvis du selger bil og felger hver for seg. Jeg tror ikke en M20 bil som har gått over 200 000 km er verd så mye mer enn 100 000,-. Bilen er helt klart strøken og du har gjort en god jobb med å montere skinninteriør med memory, flott taktrekk osv. Men jeg skulle gjerne sett at du hadde ett tre eika ratt i stede for gummirattet og dørtrekk som matcher interiøret. Dette forstyrrer meg litt til å kunne si at dette er en bil til over 100 000 kr. Selg bilen for 99 000,- og felgene for 35 000,- er mitt tips. Ett annet tips er å legge ut felgene på ebay eller liknende, tror kanskje disse kan oppnå høyere priser internasjonalt enn her hjemme. Endret August 12 av Fredrik 90 ragulves reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragulves Skrevet August 12 Forfatter Share Skrevet August 12 Mange bra tilbakemeldinger her. Selge bil til rundt 100k uten felgene høres ut som en god løsning. Jeg har også liggende orginalt grått stoff interiør i strøken god stand som jeg tenker kan settes inn igjen om det er positivt med tanke på salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LP760 Skrevet August 12 Share Skrevet August 12 Ville prøvd å selge den i utlandet først. Mobile.de o.l. Om de ikke er hastverk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 12 Share Skrevet August 12 2 timer siden, LP760 skrev: Ville prøvd å selge den i utlandet først. Mobile.de o.l. Om de ikke er hastverk. Det er bare å glemme med mindre vi snakker om en veldig sjelden eller kostbar bil. Utvalget av biler som dette er for godt i Europa for at det skal lønne seg for noen å kjøpe en slik bil i Norge. Noe annet er at ettersom Norge ikke er medlem av EU så må en utenlandsk kjøper betale full moms av kjøpesum når han importerer bilen til sitt land. Mens f eks hvis de handler innad i EU så slipper de moms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet August 12 Share Skrevet August 12 Jeg kjøpte en rustfri 525i m50 i påsken med 230k km på telleren. Denne var helt urørt og Spania import. Denne fikk jeg for 95 000kr Men svart e34 med takluke og AC felger er jo kreeeem👌👌 ragulves reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LP760 Skrevet August 12 Share Skrevet August 12 4 hours ago, Fredrik 90 said: Det er bare å glemme med mindre vi snakker om en veldig sjelden eller kostbar bil. Utvalget av biler som dette er for godt i Europa for at det skal lønne seg for noen å kjøpe en slik bil i Norge. Noe annet er at ettersom Norge ikke er medlem av EU så må en utenlandsk kjøper betale full moms av kjøpesum når han importerer bilen til sitt land. Mens f eks hvis de handler innad i EU så slipper de moms. Det er ikke bare å glemme. Koster nada å annonsere på mobile f.eks, så hvorfor ikke prøve? Tja. Nå oppgir man vel ikke reel salgssum når man importerer/eksporterer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå