E.C. Skrevet November 10 Share Skrevet November 10 Vi tror jo ikke at du finner på, men hadde gjerne lest litt i samme dokumenter selv Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet November 10 Share Skrevet November 10 Selv om jeg har hatt et trøblet kundeforhold til GS i det siste så ser jeg at de er mye lavere i pris enn Koed. Usikker på hvilken garanti og reklamasjon man har, ved kjøp av GS. Men forhåpentligvis er ikke det er problem. Med BMWCCN rabatt blir den riktig så hyggelig. Ser du får de originale til rundt 6-700 dollar. fra utlandet. så med moms og det hele så blir det jo fort litt penger. Jeg mener at det også kommer opp en tekst når jeg fyrer i gang ista om at de ikke anbefaler og bruke kabel. Jeg har brukt kabel i alle år ikke hatt noe problemer med. Da min A2 klone ikke har wifi. Mener jeg leste en plass at det var vis du ISIS ellerno i den gata. får da måtte du sette opp router og det hele for at VCI skulle snakke med router og ISIS og ista+ skulle snakke med ISIS igjen. Men er maange år siden jeg spekulerte i dette så det er en sjangse for at det har skjedd ting der også. Men er en del av A2 klonene som ikke har wifi, heller ikke A1. Så det blir spennende og se hva fremtiden bringer. Jeg snublet over en sak også. Jeg har Autel IM608 pro II den har tydeligvis Maxiflash VCI og denne kan tydleigvis brukes på veldig mange originale program varer. Som ISTA D/P, Star xentery osv. Den har ikke MOST kobling men burde jo kunne gjøre endel med denne også. Jeg har ikke rekt og forske på den ennå men trenger vist bare og laste ned autel pc suit og laste ned driverene til denne så skal den kunne brukes som VCI til lsta også. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet November 10 Share Skrevet November 10 prinsipp er jo at det må bli utdelt en IP-adresse om det er er en DHCP-server som tar seg hånd om det eller om det er IP-adresse i APIPA-range / link-local har ikke stor betydning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 10 Share Skrevet November 10 @Sand1jeg sjekket GS også, men den foreslår jo et annet delenummer som du ser på bildet. Usikker på om du da får riktig ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet November 10 Share Skrevet November 10 (endret) Må kanskje vurdere og kjøpe ny nå jeg også da, siden den jeg har begynner og bli gammel 81315B519A5 er siste kjente art nr på NEXT den erstatter 81315A78EF6 Endret November 10 av Sand1 E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 10 Share Skrevet November 10 Hvis dette stemmer og det der er det nye delenummeret, så er det vel ikke umulig at det er noe hold i min tipping om et dyrt parti i brikkemangel-tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 10 Share Skrevet November 10 42 minutter siden, Sand1 skrev: Må kanskje vurdere og kjøpe ny nå jeg også da, siden den jeg har begynner og bli gammel 81315B519A5 er siste kjente art nr på NEXT den erstatter 81315A78EF6 Tror ikke den prisen stemmer lenger. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 10 Share Skrevet November 10 (endret) 53 minutter siden, E.C. skrev: Hvis dette stemmer og det der er det nye delenummeret, så er det vel ikke umulig at det er noe hold i min tipping om et dyrt parti i brikkemangel-tiden. Jeg måtte vente noen mnd på leveranse når jeg bestilte i 2022 iallefall pga brikke mangel. Endret November 10 av Haug530D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 11 Share Skrevet November 11 Sjekket prisen hos Koed idag. Svar fra Koed: Prisen på Icom Next er oppdatert nå. Var ikke så ille som fryktet. 7.926,25kr - lagervare i München. Dvs. ca 1 ukes leveringstid ☺️ De gir ikke rabatter da den ikke er beregnet for salg til privat kunder. E.C. og Makky123 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 11 Share Skrevet November 11 Så det er 81315B519A5 som gjelder nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 11 Share Skrevet November 11 2 timer siden, E.C. skrev: Så det er 81315B519A5 som gjelder nå? Forsto som det ja. Bare det delenr jeg spurte om prisen på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Tirsdag kl. 13:36 Forfatter Share Skrevet Tirsdag kl. 13:36 Kom over denne på finn. Selger skriver det er NEXT, så denne skal støtte fremtidige ISTA versjoner? https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/327698303 Var visst ikke interessert i å selge ICOM alene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Tirsdag kl. 13:43 Share Skrevet Tirsdag kl. 13:43 6 minutter siden, Makky123 skrev: Kom over denne på finn. Selger skriver det er NEXT, så denne skal støtte fremtidige ISTA versjoner? https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/327698303 Var visst ikke interessert i å selge ICOM alene. Hadde nå spurt om det var orginal å ikke sånn Kina klone. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Tirsdag kl. 17:38 Share Skrevet Tirsdag kl. 17:38 4 timer siden, Makky123 skrev: Kom over denne på finn. Selger skriver det er NEXT, så denne skal støtte fremtidige ISTA versjoner? https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/327698303 Var visst ikke interessert i å selge ICOM alene. Alle programmene som er på den PCn finner man gratis på nettet. Hvis ICOM er original BMW så er det en bra pris. Hvis ICOM er kina så er det dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Tirsdag kl. 17:50 Share Skrevet Tirsdag kl. 17:50 9 minutter siden, Øyvind L. skrev: Alle programmene som er på den PCn finner man gratis på nettet. Hvis ICOM er original BMW så er det en bra pris. Hvis ICOM er kina så er det dyrt. Tviler på det er orginalt, teksten som beskriver den ser ut for å være direkte oversatt fra en Aliexpress annonse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå