Karlsen2k Skrevet Torsdag kl. 18:30 Share Skrevet Torsdag kl. 18:30 Sku prøve å bytte pæra i angel eyes’a på e90’n som er en 06 mod. Når jeg tilslutt kom fram til selve pæra så var det dette som møtte meg. Er dette en uorginal led eller er dette normalt? Selve angel eyes’a lyser i typ 3-4 minutt før de blir helt mørke så trudde det var pæra men mulig dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Torsdag kl. 18:51 Share Skrevet Torsdag kl. 18:51 Der har du hatt en LED-nisse på besøk, du skal ha en halogeninnsats med nr 63117161444 Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Torsdag kl. 18:56 Share Skrevet Torsdag kl. 18:56 Nei, det er ikke Wago og elektrikerteip originalt på BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlsen2k Skrevet Torsdag kl. 21:10 Forfatter Share Skrevet Torsdag kl. 21:10 Rart det ikke er satt som feil på eu da eller?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Torsdag kl. 21:18 Share Skrevet Torsdag kl. 21:18 5 minutter siden, Karlsen2k skrev: Rart det ikke er satt som feil på eu da eller?🤔 De åpner ikke opp lykten, tar av deksler osv. på PPK. Så nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlsen2k Skrevet Fredag kl. 06:40 Forfatter Share Skrevet Fredag kl. 06:40 Men de burde vell se forskjell på led og halogen i angel eyes?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Fredag kl. 09:00 Share Skrevet Fredag kl. 09:00 2 timer siden, Karlsen2k skrev: Men de burde vell se forskjell på led og halogen i angel eyes?😅 Fullt lovlig med led i AE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Fredag kl. 09:03 Share Skrevet Fredag kl. 09:03 Ser det er noen på FB gruppen som har fått anmerkning på ettermont. LED. Det er nok litt så som så. På min E60 har jeg hatt LED i park og tåkelys siden 2009 og aldri fått anmerkning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlsen2k Skrevet Fredag kl. 09:31 Forfatter Share Skrevet Fredag kl. 09:31 blir sikkert et styr å få tak i å bytte den led pæra men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Fredag kl. 09:57 Share Skrevet Fredag kl. 09:57 Et styr? Du fikk delenummer til original del rett over her. Det er også mange lykter på bruktmarkedet. Når du kun trenger innmat så kan man kjøpe halvknuste og slitte lykter som går billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå