Arthur Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Jeg brøyt på meg denne for et par dager siden. Ikke en veldig sjelden bil, tror jeg - men sjelden pen og sjelden godt vedlikeholdt. Tror det er noe luft i kjølesystemet, blir ikke veldig varm, så det må sjekkes ut. Fikk også med nye piggfri på fine felger, bilen blir nok sporadisk benyttet av meg vinterstid også. Gummimattene la jeg inn i går, de har aldri vært brukt. En herremann på twitter (senere kalt "x") anbefalte Rotrex supercharger. https://rotrex.com/centrifugal-superchargers/bmw/bmw-325-325i-supercharger-kits/ - det var det minste man burde. Hadde sikkert vært gøyalt, men jeg tenker det er helt i orden å ha en 100 % original bil. Jeg har fremdeles en Hyundai i30N i garasje med 275 hk, det får holde, tenker jeg. Har flippet mye bil, men denne er det mulig jeg beholder en stund. KireS, Lars S, papertiger og 3 andre reagerte på dette 6
Slavearbeider'n Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Kompressor på disse er artige. Hatt 2.2l med ESS VT1 presse og nå 328 med TS2 presse fra ESS. Det forandrer hele bilen og helt klart verdt penga. Men kitene blir vanskeligere og vanskeligere å få tak i til ok pris Endret 23 timer siden av Slavearbeider'n Arthur reagerte på dette 1
KireS Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Så denne på Finn, så strøken ut. Gratulerer så mye med pen e46👏 Arthur reagerte på dette 1
Arthur Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden 22 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Kompressor på disse er artige. Hatt 2.2l med ESS VT1 presse og nå 328 med TS2 presse fra ESS. Det forandrer hele bilen og helt klart verdt penga. Men kitene blir vanskeligere og vanskeligere å få tak i til ok pris Går de gjennom EU med kompressor, eller må kompressor av ved hver kontroll?
Arthur Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden 1 minutt siden, KireS skrev: Så denne på Finn, så strøken ut. Gratulerer så mye med pen e46👏 Thanks
Ron Jeremy Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden En såvidt strøken original bil er sjeldent i disse dager. Gratulerer med handel! Kikket på denne selv, men tidspunktet er ikke helt der for min del. personlig så syns jeg E46 er såvidt flotte i utgangspunktet, at å «besudle» denne med en presse ville vært feil. Denne fortjener å forbli original og bli verdt litt mer for hvert år som går, samtidig som den kan nytes og brukes. Arthur, Lars S og sveigis reagerte på dette 3
sveigis Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Dette var et nydelig eksemplar av en e46 må jeg si 😊 Denne bør vel holdes som den er synes jeg da ,men din bil og dine valg . Varmer hjertet mitt og faktisk se sånt som dette .👍 Ron Jeremy og Arthur reagerte på dette 2
Arthur Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden 4 minutter siden, Ron Jeremy skrev: personlig så syns jeg E46 er såvidt flotte i utgangspunktet, at å «besudle» denne med en presse ville vært feil. 1 minutt siden, sveigis skrev: Denne bør vel holdes som den er synes jeg da ,men din bil og dine valg . Jeg tenker jeg er enig, bør holdes as is. Det er kraft nok. Ron Jeremy og sveigis reagerte på dette 1 1
LP760 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 51 minutes ago, Arthur said: Går de gjennom EU med kompressor, eller må kompressor av ved hver kontroll? Jeg og hadde slikt en gang på en 320 e46. Ess2. Jeg tok selv bare av reima, men det var før de nye reglene på EU. Arthur reagerte på dette 1
Slavearbeider'n Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 9 timer siden, Arthur skrev: Går de gjennom EU med kompressor, eller må kompressor av ved hver kontroll? Nei. Jeg har kompressoren skrevet inn i vognkortet så for min del er det null stress. Er overkommelig å demontere på ett par timer og man tar jobben selv med å montere så man husker hvor alt skal liksom Arthur reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå