Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutes ago, Olaandref said:

Sandefjord er jo innafor, eller hva med Brevik? Er vel et par ok steder der og har jeg sett

Brevik er innafor for min del, kjører heller den retning enn retning Oslo. 

Skrevet

Rugtvedt ligger like ved E18 i Brevik, har stor parkeringsplass og bensinstasjon, har stoppet der ofte. Ellers er det jo Pizzabakern på Stathelle i Brevik, med stor parkeringsplass og ikke så langt fra E18.

Skrevet
3 timer siden, mr.pingu skrev:

Med på det ^^ Mener det var også snakk om treff i Sandefjord til våren men finner ikke tråden igjen.
Også åpent til Oslo om det er riktig «side» 😛

@BimmerFan! Mener det var deg som kom med det, kan det stemme?

Vi har hatt et lite treff i Sandefjord tidligere, og syns det var veldig hyggelig! :)  Jeg kan tenke meg å bli med på et treff i nærheten av Vestfold. Regner med at @///M-ini95 også dukker opp :) 

Skrevet
5 timer siden, BimmerFan! skrev:

Vi har hatt et lite treff i Sandefjord tidligere, og syns det var veldig hyggelig! :)  Jeg kan tenke meg å bli med på et treff i nærheten av Vestfold. Regner med at @///M-ini95 også dukker opp :) 

Hvor i Sandefjord møttes dere? 🙂

Skrevet
3 timer siden, Olaandref skrev:

Hvor i Sandefjord møttes dere? 🙂

Vi møttes på parkeringsplassen utenfor Coop Obs Bygg. :) Fint sted som er egnet for et lite treff. :) 

47 minutter siden, Olaandref skrev:

Hvem er med om vi sier Fokserød ved Sandefjord kl 18 fredag? 🙂

Jeg skal nok klare å få dukket opp på det :) Ser ut som at det kanskje er meldt litt regn, men det kan jo endre seg. :) 

Skrevet

11 timer siden, BimmerFan! skrev:

Fokserød synes jeg fungerer utmerket som lokasjon :)

Har i utgangspunktet holdt av påsken til å utbedre ting og tang på denne sliter'n, men om jeg blir ferdig så dukker jeg nok opp :)

20250413_134330.thumb.jpg.4822e35a96c129e9336616022e3c3fb9.jpg

Skrevet
24 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Fokserød synes jeg fungerer utmerket som lokasjon :)

Har i utgangspunktet holdt av påsken til å utbedre ting og tang på denne sliter'n, men om jeg blir ferdig så dukker jeg nok opp :)

20250413_134330.thumb.jpg.4822e35a96c129e9336616022e3c3fb9.jpg

Meget bra, hadde vært hyggelig om det kom litt folk 🙂

Skrevet
Akkurat nå, sveigis skrev:

Om jeg får sjåfør så kommer jeg og bort ,selv om påsken er litt mas for meg iht treff osv 😩😩😊

Jeg kan plukke deg opp Jan, det er null stress 🙂

Skrevet
16 timer siden, Werther skrev:

Eventuelt kan vi dra til Fredrik 90 nå som han er på påskeferie i Tyskland, så kan vi trashe terrassen hans med engangsgriller, ølbokser og søppel. 

Jeg skulle så veldig gjerne vært vitne til dette. Fordi kona er hjemme med ungene… 😂😂

16 timer siden, Olaandref skrev:

Han ligger vel på skinner i 250km/t på Autobahn i retning Arendal igjen nå 😇

Akkurat nå ligger jeg rett ut på hotell senga etter å ha traska rundt på Techno Classica siden kl 09. I morgen går det på skinner videre til Stuttgart så dere må nok klare dere uten meg på treff i såfall. Men det hadde vært gøy å blitt med, men får bli en annen gang. Neste gang du og @sveigis treffes så må dere kommer bort til 5er garasjen på Hisøya 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...