mr.pingu Skrevet Lørdag kl. 21:03 Skrevet Lørdag kl. 21:03 8 minutes ago, Olaandref said: Sandefjord er jo innafor, eller hva med Brevik? Er vel et par ok steder der og har jeg sett Brevik er innafor for min del, kjører heller den retning enn retning Oslo.
Olaandref Skrevet Lørdag kl. 21:10 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 21:10 Rugtvedt ligger like ved E18 i Brevik, har stor parkeringsplass og bensinstasjon, har stoppet der ofte. Ellers er det jo Pizzabakern på Stathelle i Brevik, med stor parkeringsplass og ikke så langt fra E18.
BimmerFan! Skrevet Søndag kl. 00:20 Skrevet Søndag kl. 00:20 3 timer siden, mr.pingu skrev: Med på det ^^ Mener det var også snakk om treff i Sandefjord til våren men finner ikke tråden igjen. Også åpent til Oslo om det er riktig «side» 😛 @BimmerFan! Mener det var deg som kom med det, kan det stemme? Vi har hatt et lite treff i Sandefjord tidligere, og syns det var veldig hyggelig! Jeg kan tenke meg å bli med på et treff i nærheten av Vestfold. Regner med at @///M-ini95 også dukker opp Olaandref reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Søndag kl. 05:37 Forfatter Skrevet Søndag kl. 05:37 5 timer siden, BimmerFan! skrev: Vi har hatt et lite treff i Sandefjord tidligere, og syns det var veldig hyggelig! Jeg kan tenke meg å bli med på et treff i nærheten av Vestfold. Regner med at @///M-ini95 også dukker opp Hvor i Sandefjord møttes dere? 🙂
Olaandref Skrevet Søndag kl. 08:10 Forfatter Skrevet Søndag kl. 08:10 Hvem er med om vi sier Fokserød ved Sandefjord kl 18 fredag? 🙂
mr.pingu Skrevet Søndag kl. 08:24 Skrevet Søndag kl. 08:24 13 minutes ago, Olaandref said: Hvem er med om vi sier Fokserød ved Sandefjord kl 18 fredag? 🙂 Jeg Olaandref reagerte på dette 1
BimmerFan! Skrevet Søndag kl. 08:59 Skrevet Søndag kl. 08:59 3 timer siden, Olaandref skrev: Hvor i Sandefjord møttes dere? 🙂 Vi møttes på parkeringsplassen utenfor Coop Obs Bygg. Fint sted som er egnet for et lite treff. 47 minutter siden, Olaandref skrev: Hvem er med om vi sier Fokserød ved Sandefjord kl 18 fredag? 🙂 Jeg skal nok klare å få dukket opp på det Ser ut som at det kanskje er meldt litt regn, men det kan jo endre seg. Olaandref reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Søndag kl. 10:21 Forfatter Skrevet Søndag kl. 10:21 Satser på det endrer seg til den tid 🙂 BimmerFan! reagerte på dette 1
Dusy Skrevet Søndag kl. 10:46 Skrevet Søndag kl. 10:46 Jeg er med og krysser fingrene for god vær! 🤞🏾 Olaandref og BimmerFan! reagerte på dette 2
///M-ini95 Skrevet Søndag kl. 12:12 Skrevet Søndag kl. 12:12 11 timer siden, BimmerFan! skrev: Vi har hatt et lite treff i Sandefjord tidligere, og syns det var veldig hyggelig! Jeg kan tenke meg å bli med på et treff i nærheten av Vestfold. Regner med at @///M-ini95 også dukker opp Fokserød synes jeg fungerer utmerket som lokasjon Har i utgangspunktet holdt av påsken til å utbedre ting og tang på denne sliter'n, men om jeg blir ferdig så dukker jeg nok opp Dusy, sveigis, Olaandref og 1 annen reagerte på dette 4
Olaandref Skrevet Søndag kl. 12:37 Forfatter Skrevet Søndag kl. 12:37 24 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Fokserød synes jeg fungerer utmerket som lokasjon Har i utgangspunktet holdt av påsken til å utbedre ting og tang på denne sliter'n, men om jeg blir ferdig så dukker jeg nok opp Meget bra, hadde vært hyggelig om det kom litt folk 🙂 sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Søndag kl. 12:40 Skrevet Søndag kl. 12:40 Om jeg får sjåfør så kommer jeg og bort ,selv om påsken er litt mas for meg iht treff osv 😩😩😊
Olaandref Skrevet Søndag kl. 12:41 Forfatter Skrevet Søndag kl. 12:41 Akkurat nå, sveigis skrev: Om jeg får sjåfør så kommer jeg og bort ,selv om påsken er litt mas for meg iht treff osv 😩😩😊 Jeg kan plukke deg opp Jan, det er null stress 🙂 BimmerFan!, Dusy og sveigis reagerte på dette 3
sveigis Skrevet Søndag kl. 12:42 Skrevet Søndag kl. 12:42 Akkurat nå, Olaandref skrev: Jeg kan plukke deg opp Jan, det er null stress 🙂 Dæven ,vært konge 😊🥳🥳,ringer deg ila morgen eller tirsdag . Dusy og Olaandref reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet Søndag kl. 13:11 Skrevet Søndag kl. 13:11 16 timer siden, Werther skrev: Eventuelt kan vi dra til Fredrik 90 nå som han er på påskeferie i Tyskland, så kan vi trashe terrassen hans med engangsgriller, ølbokser og søppel. Jeg skulle så veldig gjerne vært vitne til dette. Fordi kona er hjemme med ungene… 😂😂 16 timer siden, Olaandref skrev: Han ligger vel på skinner i 250km/t på Autobahn i retning Arendal igjen nå 😇 Akkurat nå ligger jeg rett ut på hotell senga etter å ha traska rundt på Techno Classica siden kl 09. I morgen går det på skinner videre til Stuttgart så dere må nok klare dere uten meg på treff i såfall. Men det hadde vært gøy å blitt med, men får bli en annen gang. Neste gang du og @sveigis treffes så må dere kommer bort til 5er garasjen på Hisøya 👍 sveigis og Olaandref reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå