Raymond86 Skrevet Lørdag kl. 19:20 Skrevet Lørdag kl. 19:20 Etter å ha brukt noen kvelder på nettet og funnet diverse bygge tråder etter folk har lagt ut å delt av sin kunnskap ble eg innspirert av å gjøre de samme. (Men med begrenset kunnskap :P) Bilen eg har holdt på med siden 2021 er en e30 325iA. Denne har utstyrspakken, med mtech 1, shadow line, takluke og 2 dører. Hentet bilen som ett påbegynt prosjekt så bilen var helt demontert når eg hentet den. Har en masse bilder usortert ifra henting og frem til i dag. Kanskje om de er av innteresse kan de oppdateres etter hvert som de blir mer fremdrift, tambur4 reagerte på dette 1
Raymond86 Skrevet Lørdag kl. 19:33 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 19:33 Pal Ostgard, Ingvaldsen, ///M-ini95 og 1 annen reagerte på dette 4
Raymond86 Skrevet Lørdag kl. 19:36 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 19:36 Bilen har ikke servo som utstyr, men eg tenker de er en modifisering som er innafor. Så kjøpte ett sett med tannstang, pumpe og rattaksel ledd. Etter kanaler, skjermer gulv og de andre var sveist var de på tide å få bilen i ei snurre så en fikk pusset og stelt undersiden. RemyNG og Pal Ostgard reagerte på dette 2
Raymond86 Skrevet Lørdag kl. 19:38 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 19:38 Pal Ostgard og RemyNG reagerte på dette 2
Raymond86 Skrevet Lørdag kl. 19:40 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 19:40 Masse bolter og gjengehylser som mangler etter utskiftning av plater så her er de brukt en del tid på å sette inn nye og ikke minst få di på riktig plass. Var litt vanskelig å finne hylser som passer til klammer for bremserør og bensinrør langs undersiden. RemyNG og Pal Ostgard reagerte på dette 2
Raymond86 Skrevet Lørdag kl. 19:42 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 19:42 Toughliner understell masse. Virker å være ett knall opplegg. Skal vist være god lyddemping og tåle en trøkk. Handles på JL Trading om flere tenker på å gjøre de samme på sin bil. Pal Ostgard, RemyNG og sveigis reagerte på dette 3
Raymond86 Skrevet Lørdag kl. 19:45 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 19:45 Understells deler får epoxy primer og svart lakk. Kanskje i overkant blank, men men. RemyNG, Pal Ostgard og Markus E30 reagerte på dette 3
Raymond86 Skrevet Lørdag kl. 20:09 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 20:09 Hyggelig kommentar Skal oppdatere etter hvert som de skjer noe! Venter på nytt av alle deler til understellet så de blir å montere så mye så mulig før eg tar den utav snurra. Koed.no. Olaandref reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Lørdag kl. 20:18 Skrevet Lørdag kl. 20:18 Dette er prosjektet sitt 😊 Du lager jo ny e30 ,sånne tråder trenger vi så bare og oppdatere her .😊
Raymond86 Skrevet Lørdag kl. 20:32 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 20:32 Idag ble de gjort noe arbeid med bremserør. Men venter på ett verktøy som skal hjelpe med å valse ut kobberrør kveilene slik at de blir rette rør. Kobber rør er vanskelig å få fint synes eg. Han som demonterte bilen har gjort ett veldig godt arbeid med å ta vare på ting som skal erstattes slik at eg har en mal. De gjelder spesielt denne plasseringen og rørene fra ABS modulen.
Pal Ostgard Skrevet Søndag kl. 16:51 Skrevet Søndag kl. 16:51 Her er det lagt ned noen arbeidstimer ser jeg😛,ser veldig bra ut👍 Raymond86 reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Søndag kl. 19:16 Skrevet Søndag kl. 19:16 Lurt å samle på slikt som en mal ja, det har ikke jeg gjort på mitt prosjekt, så det blir et puslespill når nye rør skal på plass 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå