sveigis Skrevet August 31 Skrevet August 31 (endret) Jeg fikk gjort det store her og oppdatert min tråd på din 😩😩😅😅 Sorry prøvd og slette det men får det ikke til ,kanskje du kan slette det? Endret August 31 av sveigis
sveigis Skrevet August 31 Skrevet August 31 7 minutter siden, sveigis skrev: Jeg fikk gjort det store her og oppdatert min tråd på din 😩😩😅😅 Sorry prøvd og slette det men får det ikke til ,kanskje du kan slette det? Glem det jeg skrev .
Raymond86 Skrevet September 2 Forfatter Skrevet September 2 Ser ut som eg mangler en del av ledningsnettet. Stoppet opp med denne pluggen her så antar det går fra denne kontakten og ned til slitasjevarsler, diff sensoren og til bensin tanken. Må undersøke ebay eller noe å få tak i denne for det ser ikkje ut til at det er for salg lengre. Frontplata er rusta i ene siden og ellers bra så den bør eg nok klare redde. Fant gir velgeren liggende i en eske og så tenkte ta en runde med puss, Brunox og litt lakk. KMT reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet September 2 Skrevet September 2 Det er nesten umulig og vite hvor en kontakt skal kobles uten at du sjekker ledningsfargene mot koblingsskjemaet. Men den kontakten der ligner veldig på den som skal på girvelgeren. Nå har som regel BMW ordnet det så alt av kontakter passer kun et sted. Nå fant jeg ingen skjemaer for 86 modellen men jeg fant for 84 og 89 og ifølge dem så skal det ikke være noen kontakter i mellom hovedledningsnettet og kontaktene til diffsensoren, slitasjevarsler og tankmåler.
Raymond86 Skrevet September 3 Forfatter Skrevet September 3 Ser det finnes som del på koed. Det finnes også på ebay men kun brukt. Og kun for facelift bil 😕 Det er riktig at kontakten ser helt lik ut med girvelgeren. Men der er motparten også. Rune-K reagerte på dette 1
Raymond86 Skrevet September 4 Forfatter Skrevet September 4 Endelig ferdig med dørkontakter. Girvelgeren fekk en runde med Brunox og svart spraylakk. Sørlendingen reagerte på dette 1
Raymond86 Skrevet September 6 Forfatter Skrevet September 6 Litt lørdags jobbing. Tapet front delen av ledningsnettet. Der fant eg en åpen ledning men ellers var det ganske fint. (trodde først det kunne være for fløyta men det er det ikkje.) Må undersøke litt. Litt puss og stell på sikringsboksen var og ett behov for. Var rester av lakk og der så måtte pusse lokket. Dritt at litt av tallene forsvant men. KMT og Ampera reagerte på dette 2
Raymond86 Skrevet September 8 Forfatter Skrevet September 8 Ny motstand og motor montert i varmeapparatet. Fått nye framskjermer og men det tenkte eg sku få ett strøk grunning før det ble montert. KMT og Mortenej reagerte på dette 2
Raymond86 Skrevet September 9 Forfatter Skrevet September 9 Noen som utifra det som står i diffen kan sei om det skiltet er rett til utveksling? Det var ett som låg her så henger det på om det viser rett.
Rune-K Skrevet September 9 Skrevet September 9 9 minutter siden, Raymond86 skrev: Noen som utifra det som står i diffen kan sei om det skiltet er rett til utveksling? Det var ett som låg her så henger det på om det viser rett. Det enkleste når baklokket er av er og telle omdreininger, Jeg husker ikke akkurat forholdet men det kan sikkert andre hjelpe deg med.
RF91 Skrevet September 9 Skrevet September 9 Ska ein dela antal tenner på kronhjul på antal tenner på pinjonghjul? Eller hugsa eg feil? 🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå