Raymond86 Skrevet Mars 31 Forfatter Skrevet Mars 31 Litt små plukk. Vask av innsug og lakk av motorblokk. Må bestille nye o-ringer til dyser og ser eg. Handla ett innsug med dyserekke for å ha litt ekstra deler. KMT reagerte på dette 1
Raymond86 Skrevet April 15 Forfatter Skrevet April 15 Liten kveldsøkt siden det kom litt deler i går. Hatt av bunnpanne og gjort litt rengjøring utvendig. Bytta pakning på oljenivå måler, panna og plugg. Oljesilen ble rensket. KMT, mr.pingu og viggo E34 reagerte på dette 3
Raymond86 Skrevet April 16 Forfatter Skrevet April 16 Bytta toppakning, og fått på nye plugger. KMT reagerte på dette 1
Raymond86 Skrevet Mai 2 Forfatter Skrevet Mai 2 Ja det nærmer seg vell. Tenkt få tatt oljebytte på kassen og før eg monterer. Men interessen for tiden er litt i rykk og napp så vi får se. RF91 reagerte på dette 1
Raymond86 Skrevet Tirsdag kl. 14:37 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 14:37 Kjøpte servo braketten fra ebay ferdig levert med knekte bolter og drit. Men fikk borra ut og fiksa gjengene så det blei ok. HakonLimseth reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Onsdag kl. 10:54 Skrevet Onsdag kl. 10:54 Måtte du verkeleg utanlands for å få tak i ein sånn brakett? E da bynt å bli sopass tynt med E30-deler på markedet i Norge? 🤔
Raymond86 Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Tja finnes vell rundt om også men denne skulle være bra og med toll og alle påslag ble det vell rundt 800kr så. Men skuffa over tilstanden. Men satt den på og fikk vippa motoren i bilen. Tenkte ta en rydde økt etterhvert og legge for salg en del E30 deler eg har ekstra nå. Begynner bli en del liggende som er kjøpt inn underveis og samla på etter andre E30 er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå