Gabz Skrevet August 14 Forfatter Skrevet August 14 (endret) @norbakken Tusen takk, veldig kult å høre! Endret August 14 av Gabz
Gabz Skrevet September 1 Forfatter Skrevet September 1 laffe, Saltkjelen, sveigis og 5 andre reagerte på dette 8
M-jakob Skrevet September 3 Skrevet September 3 Har vært inne på youtube å sett. Imponerende å se hva slags arbeid som ligger bak for å få den på veien igjen. Begynte jo med en saftig bestilling på over 70 k hehe så da tenkte jeg dette blir omfattende. Og fikk en innføring i motor jobb. veldig artig å se og bra filmet. Men det som tok kaka her var jo bakstillingen. Den ga motstad men regner med det ble perfekt å kjøre når den var ferdig. Husker selv at jeg satt i baksete i 1996 når faren min hadde med en E39 på prøve når den kom. Var komfort altså. Og det skinn interiøret passet til en meget oppgradert E39 Moro å se og følger med videre her. Gabz reagerte på dette 1
Gabz Skrevet September 4 Forfatter Skrevet September 4 Tusen takk for hyggelige ord! Ble ganske omfattende ja, er langt over seks-sifret beløp i deler alene nå. Og enda ikke ferdig. Men det er et passion-prosjekt. Og ja, ble litt "ekstra" når man først var i gang med bakstillingen der. Ingenting viser bedre hva slags resultat man får av saltlakene vi kjører i om vinteren, enn å skru understell på gammel norsk bil. Men ble nå bra til slutt! Det er fantastiske biler, stråler liksom i alle kategorier. Spesielt når man får tatt litt av alt og kan lene seg på en teknisk strøken bil som etterhvert kjører slik den gjorde som ny. Alltids gøy med litt utstyrs-oppgraderinger også. Hyggelig at du følger med! M-jakob reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå