sveigis Skrevet Juni 23 Skrevet Juni 23 Først av alt Grarulerer med e36 325 i ,noe som i seg selv er gode greier . Den rusten der kan slå begge veier . Her kan det være alt fra nedre del av skjerm som har fått det til mer møkk bak der igjen . E36 er vel kjente for å ruste godt bak der skjermen er festet om det ikke er foretatt noe rusthindrende på den. Som det nevnes her ,få av skjerm ,plugg til jekk så er det bare å sette igang med litt pirk og banking da kommer fasiten . Håper for din del at det ikke er galt ,da det er kjipt å begynne med rustfiks så fort man kjøper seg noe nytt som skal være bra . Edit ,en gammel bruksbil slutter aldri og overraske har hvertfall jeg funnet ut i årenes løp. ///M-ini95 reagerte på dette 1
Jackyboii Skrevet Juni 24 Forfatter Skrevet Juni 24 Da ble det ingen bil, etter ca 100 mil i bil 😳 litt skuffa men også glad jeg ikke lot meg rive med, magefølelsen sa at jeg burde droppe denne. Vi fant også litt mere rust litt lengre inn på samme side, som antagelig var i gulvet. Helt utrolig at selger ikke klarte å opplyse meg om dette og at de ikke tok bilde av det vi fant på forhånd når jeg spesifikt ba om bilder under bilen. I retrospekt, det var jo litt for godt til å være sant, en «dønn» strøken 325 til 95k svenske. Som viste seg å være langt fra dønn. motor og gir virket for øvrig veldig bra, men det hjelper lite. Rune-K, BMWE39turbo, laffe og 1 annen reagerte på dette 4
Rune-K Skrevet Juni 24 Skrevet Juni 24 Må nesten gratulere likevel, det er ikke alle som hadde snudd i døra når de hadde kjørt så langt. Det står respekt av det, og slapp av. Det kommer alltid bedre objekter bare man er tålmodig. BMWE39turbo, uglefossen, Jackyboii og 2 andre reagerte på dette 5
*MrB* Skrevet Juni 25 Skrevet Juni 25 Kjedelig at det ble bomtur, men sterkt gjort å trekke seg der også, etter 100mils reise. Mange hadde nok bitt sammen tennene og fullført handelen, med påfølgende hodebry og frustrasjon. Den rette bilen er der ute, så ikke gi opp. sveigis og Jackyboii reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå