316 Skrevet Oktober 16 Forfatter Skrevet Oktober 16 11 timer siden, Lars89 skrev: Har en RS071 (15-tommer) liggende hvis det kan være interessant. Senteret er likt så da trenger du bare resten 😄 Bilen din ser jo svært bra ut med BBS RZ også da. 👍 Absolutt! Er ikke sikkert jeg skal kjøre 16» RS heller. Men må gjort noe med RZ’ene til våren. Rister for mye i rundt 70-80, selv om de ble avbalansert før montasje.
Saltkjelen Skrevet Oktober 17 Skrevet Oktober 17 Nydelig E30 som fortjener å bli ivaretatt slik du gjør her. Ettersom du har siklet på denne i halvannet tiår - er det denne som var gjenstand for valg av brukernavn? I så fall er jo nesten ringen sluttet nå som du endelig har fått tak i den. 316 reagerte på dette 1
316 Skrevet Oktober 17 Forfatter Skrevet Oktober 17 Årets siste kjøretur, nå er det hvile frem til våren. Vinteren får brukes til å lete etter en felg og legge planer for sommeren. 😊 Angående brukernavn; Hadde sett denne allerede da jeg kjøpte min første E30 i 2007, som også var en 316. 😇 Ringen er på en måte sluttet! sveigis, Orjan, Werther og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå