Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner du ikke noe i connected drive store? Da kan evt bimmerfiks hjelpe deg. 

Skrevet

Har du enet kabel og pc, så er det mange guider hvordan du kan fikse det selv om du er bittelitt datakyndig :)

Du kan kjøpe via BMW eller GS

Du kan kjøpe via «alternative kilder» 

Du kan fikse alt selv gratis 

Hvis du legger til hvor i Norge du bor, så kan det også hende noen fra forumet her kan hjelpe deg :)

Skrevet
1 time siden, papertiger skrev:

Er det kartversjon du tenker på? 

Ja tenkte å få oppdatert kartet? Er det noe en får lastet ned selv?

Skrevet
1 time siden, Øyvind L. skrev:

Kjøper det via My BMW app eller connected drive store..

Lastet det rett inn på bil eller må en laste det inn på usb?

Skrevet
28 minutter siden, Makky123 skrev:

Har du enet kabel og pc, så er det mange guider hvordan du kan fikse det selv om du er bittelitt datakyndig :)

Du kan kjøpe via BMW eller GS

Du kan kjøpe via «alternative kilder» 

Du kan fikse alt selv gratis 

Hvis du legger til hvor i Norge du bor, så kan det også hende noen fra forumet her kan hjelpe deg :)

Bor på Gjøvik hvis det bor noen rundt her som  vil hjelpe👍🏻

Skrevet
7 hours ago, Tnereng said:

Lastet det rett inn på bil eller må en laste det inn på usb?

Bilen er for gammel til at du kan laste det ned direkte der. Du finner det i connected drive store (på en pc), legger det i handlekurven og betaler det, så laster du kartet ned til en USB-stick som du deretter overfører i bilen. Ganske rett frem med greie instruksjoner underveis. 

Skrevet
9 timer siden, Tnereng skrev:

Bor på Gjøvik hvis det bor noen rundt her som  vil hjelpe👍🏻

Med mindre du er i Lillestrøm området en gang, så blir jeg litt langt unna :)

Skrevet

Kanskje samme framgangsmåte som på min 2013 E70. Lastet ned (og betalte) kart og Lifetime FSC i vinter men har ikke kommet lengre 😄

Så overføre til korrekt formatert og størrelse USB-stick, samt putte i korrekt USB-slot (i hanskerom for min del).

Deretter følge anvisninger som følger med, eller ligger på diverse youtube-snutter.

Ser ut som det snart er på tide med en oppdatering ja....

map2013.thumb.jpg.50dd84776331719b02e0b38647fd42ab.jpg

Men tydeligvis ikke samme kartfil/data til F15 som andre modeller fra ca. samme tidsrom, ifølge denne lista:

modeller.thumb.jpg.7abc396f6f8318c116fe265d9bc86163.jpg

Skrevet
8 timer siden, *MrB* skrev:

Bilen er for gammel til at du kan laste det ned direkte der. Du finner det i connected drive store (på en pc), legger det i handlekurven og betaler det, så laster du kartet ned til en USB-stick som du deretter overfører i bilen. Ganske rett frem med greie instruksjoner underveis. 

Min 2013 E70 er tydeligvis for gammel til å kunne kjøpe kartoppdatering på Connected Drive Store https://www.bmw.no/no/shop/ls/cp/connected-drive

Men det er jo ikke noe problem da ☺️

Skrevet (endret)
17 hours ago, teerex said:

Min 2013 E70 er tydeligvis for gammel til å kunne kjøpe kartoppdatering på Connected Drive Store https://www.bmw.no/no/shop/ls/cp/connected-drive

Men det er jo ikke noe problem da ☺️

Jeg fant ikke til min 2014-mod i fjor, så jeg handlet hos bimmerfiks, men nå ser jeg at det plutselig er blitt tilgjengelig i connected drive store også…?

Endret av *MrB*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...