Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du enet kabel og pc, så er det mange guider hvordan du kan fikse det selv om du er bittelitt datakyndig :)

Du kan kjøpe via BMW eller GS

Du kan kjøpe via «alternative kilder» 

Du kan fikse alt selv gratis 

Hvis du legger til hvor i Norge du bor, så kan det også hende noen fra forumet her kan hjelpe deg :)

Skrevet
1 time siden, papertiger skrev:

Er det kartversjon du tenker på? 

Ja tenkte å få oppdatert kartet? Er det noe en får lastet ned selv?

Skrevet
1 time siden, Øyvind L. skrev:

Kjøper det via My BMW app eller connected drive store..

Lastet det rett inn på bil eller må en laste det inn på usb?

Skrevet
28 minutter siden, Makky123 skrev:

Har du enet kabel og pc, så er det mange guider hvordan du kan fikse det selv om du er bittelitt datakyndig :)

Du kan kjøpe via BMW eller GS

Du kan kjøpe via «alternative kilder» 

Du kan fikse alt selv gratis 

Hvis du legger til hvor i Norge du bor, så kan det også hende noen fra forumet her kan hjelpe deg :)

Bor på Gjøvik hvis det bor noen rundt her som  vil hjelpe👍🏻

Skrevet
7 hours ago, Tnereng said:

Lastet det rett inn på bil eller må en laste det inn på usb?

Bilen er for gammel til at du kan laste det ned direkte der. Du finner det i connected drive store (på en pc), legger det i handlekurven og betaler det, så laster du kartet ned til en USB-stick som du deretter overfører i bilen. Ganske rett frem med greie instruksjoner underveis. 

Skrevet
9 timer siden, Tnereng skrev:

Bor på Gjøvik hvis det bor noen rundt her som  vil hjelpe👍🏻

Med mindre du er i Lillestrøm området en gang, så blir jeg litt langt unna :)

Skrevet

Kanskje samme framgangsmåte som på min 2013 E70. Lastet ned (og betalte) kart og Lifetime FSC i vinter men har ikke kommet lengre 😄

Så overføre til korrekt formatert og størrelse USB-stick, samt putte i korrekt USB-slot (i hanskerom for min del).

Deretter følge anvisninger som følger med, eller ligger på diverse youtube-snutter.

Ser ut som det snart er på tide med en oppdatering ja....

map2013.thumb.jpg.50dd84776331719b02e0b38647fd42ab.jpg

Men tydeligvis ikke samme kartfil/data til F15 som andre modeller fra ca. samme tidsrom, ifølge denne lista:

modeller.thumb.jpg.7abc396f6f8318c116fe265d9bc86163.jpg

Skrevet
8 timer siden, *MrB* skrev:

Bilen er for gammel til at du kan laste det ned direkte der. Du finner det i connected drive store (på en pc), legger det i handlekurven og betaler det, så laster du kartet ned til en USB-stick som du deretter overfører i bilen. Ganske rett frem med greie instruksjoner underveis. 

Min 2013 E70 er tydeligvis for gammel til å kunne kjøpe kartoppdatering på Connected Drive Store https://www.bmw.no/no/shop/ls/cp/connected-drive

Men det er jo ikke noe problem da ☺️

Skrevet (endret)
17 hours ago, teerex said:

Min 2013 E70 er tydeligvis for gammel til å kunne kjøpe kartoppdatering på Connected Drive Store https://www.bmw.no/no/shop/ls/cp/connected-drive

Men det er jo ikke noe problem da ☺️

Jeg fant ikke til min 2014-mod i fjor, så jeg handlet hos bimmerfiks, men nå ser jeg at det plutselig er blitt tilgjengelig i connected drive store også…?

Endret av *MrB*
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...