*MrB* Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Imponerende jobb med den fiffen. Alubraketten med skruer er bare å kjøpe nytt. Den fungerer visst som anode for bilen, og de er ikke dyre. 2-300kr eller noe slikt.
Haug530D Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden 21 minutter siden, *MrB* skrev: Imponerende jobb med den fiffen. Alubraketten med skruer er bare å kjøpe nytt. Den fungerer visst som anode for bilen, og de er ikke dyre. 2-300kr eller noe slikt. Er ikke den bare støtte for de krengestagene da? 268,- hos Gs med Bmwccn rabatt, men den er jo helt i orden så jeg kjøper nok bare nye bolter.
iittala Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden På bildet ser overføringene ligger ved siden av hverandre ser det ut som røret ikke er helt innpå plastikken nederst/på førerside. Mulig det bare er å presse den sammen igjen?
*MrB* Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 1 hour ago, Haug530D said: Er ikke den bare støtte for de krengestagene da? 268,- hos Gs med Bmwccn rabatt, men den er jo helt i orden så jeg kjøper nok bare nye bolter. Jo. Det er det den er. Men den blir veldig stygg og dårlig over tid. Tar du den først av et det like greit å bytte. Om din ser helt fin ut er det en annen sak da.
Haug530D Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 54 minutter siden, iittala skrev: På bildet ser overføringene ligger ved siden av hverandre ser det ut som røret ikke er helt innpå plastikken nederst/på førerside. Mulig det bare er å presse den sammen igjen? Etter og ha studert bildet litt så kan det se ut som det stemmer ja, hadde litt dårlig tid før jeg skulle på jobb i ettermiddag så jeg sendte bare en reklamasjons mail til Eurodel for å få det unnagjort, men jeg skal prøve og presse litt forsiktig når jeg kommer hjem etter jobb, jeg vil jo ikke ødelegge delen, den er jo stappet inn i plasten også er jo røret knept over, men de har det vel i en jigg under produksjon vil jeg tro, slik at det skal bli riktig.
mr.pingu Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden @Haug530D Herlig å følge med det arbeidet det blir lagt i de bilene her på tråden!
Haug530D Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 5 minutter siden, mr.pingu skrev: @Haug530D Herlig å følge med det arbeidet det blir lagt i de bilene her på tråden! Når man har 4 eldre BMW'er så er det alltid noe å ta tak i, spesielt E87 som jeg reddet fra huggern og E60 som sikkert hadde havnet hos høggern om jeg ikke hadde kjøpt den, samt E39 som sikkert kunne gått samme vei, jeg bruker sikkert alt for mye penger på disse bilene og ikke er det noe særlig spesielt med de heller, altså ikke noe 300hk motor eller noe, men det viktigste for meg er nå egentlig bare å ha noe å gjøre på fritiden, jeg klarer ikke å sitte på baken hele tiden Planen nå er egentlig og få ferdig E87 så jeg kan selge den og begynne på E39, den skal ikke selges om jeg da ikke kommer over en 540 eller M5 utgave av E39 (men da bør en nesten ha garasje) Eneste tidspunktet er nok ikke så gunstig pga Trump og drivstoffpriser, men på den annen side så får jo kjøper en E87 så og si uten rust, med register byttet samt bakstilling byttet og understell fri for rust og den er ikke kjørt 130k engang så jeg vil si man har bil noen år da
Haug530D Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Ser ut for feilproduksjon ja, det ser ut som staget skal lenger innpå, det er ett merke på plasten samt en runding hvor staget sikkert skal stoppe i, jeg har prøvd og presse litt, men ikke sjans og få det lenger innpå uten og bruke mer makt og det våger jeg ikke, i tilfelle hele dritten knekker eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå