ehaugsnes Skrevet Tirsdag kl. 19:59 Skrevet Tirsdag kl. 19:59 Hei og godkveld! Noen her som har peiling på R129? Har fått tilbud om og kjøpe en fra dødsbo, til en god del under markedspris. Er faktisk amg-fangere og 2-delte amg hjul på den og, så om den ikke er opprusta så burde jo dette være et lurt kjøp. 300 bensin, 24v motoren. m104(?) Hva er største svakheter og plasser disse ruster? er de nesten samme bilen som w124? De ser iallefall veldig tøffe ut med amg-optikk, så dette kan jo bli en fin sommercruiser "BFO" Som de sier sveigis, EasyL, eivi91 og 1 annen reagerte på dette 4
Orjan Skrevet Onsdag kl. 06:32 Skrevet Onsdag kl. 06:32 (endret) Jeg har ikke peiling på disse, annet enn at jeg synes det er pene biler - og at jeg aldri har klart å skjønne prissettingen på dem (samme gjelder R107); noen er satt til 100-150 og andre er glatt 400-500.. Nåvel - for 150+/- må det jo være mye sommerbil for pengene, selv om det nok er V8'eren som er mest interessant. Ligger mye "buyers guide" ute på youtube og resten av nettet (f.eks Which Mercedes SL R129 should I buy? - The SLSHOP, The Mercedes-Benz R129 SL (1990 - 2002) og Mercedes SL (R129) buyer's guide - Classics World ) Denne fortalte R129-historien bra, synes jeg. Endret Onsdag kl. 06:36 av Orjan GtiGtr reagerte på dette 1
N.E.W. Skrevet Onsdag kl. 08:30 Skrevet Onsdag kl. 08:30 Jeg har nettopp overtatt en slik en etter faren min som jeg skal selge for ham, men venter så lenge som mulig så jeg får kost meg litt med den. Det er SL320 1994. De ser ganske barske ut og man får den litt tunge kvalitetsfølelsen MB hadde i gamle dager. Merker at den vokser på meg, men er mer en komfortabel cruiser enn en sportsbil for svingete veier. Motoren i 320'n går ganske godt, men den må opp i turtall ellers oppleves det hele ganske moderat. Vil si man får mye bil for pengene og jeg tror de kommer til å holde seg godt i verdi så lenge de er fulgt opp og ikke rufsete. Finest med hardtop'n på, men poenget med cab er jo å kjøre med taket nede. De er fine da óg. Vet ikke om noen spesielle svakheter, annet en at de begynner å bli gamle🙂 sveigis, GtiGtr, ehaugsnes og 1 annen reagerte på dette 4
sveigis Skrevet Onsdag kl. 09:33 Skrevet Onsdag kl. 09:33 Pokker hvor råe de er disse ❤️❤️. Så meget pen ut denne @N.E.W.. Og @ehaugsnes nå må du få deg ei barsk Merce her . Orjan reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå