Olaandref Skrevet Februar 10 Skrevet Februar 10 Greit å ha litt forskjellig av slukkemidler tilgjengelig ja 🙂 Ellers ser jeg vi har ca samme utfordringer på det elektriske, mitt har vært frisert en del 😅 Iv3rs3n reagerte på dette 1
Iv3rs3n Skrevet Mandag kl. 18:12 Forfatter Skrevet Mandag kl. 18:12 På 10.2.2026 den 23.20, Olaandref skrev: Greit å ha litt forskjellig av slukkemidler tilgjengelig ja 🙂 Ellers ser jeg vi har ca samme utfordringer på det elektriske, mitt har vært frisert en del 😅 Har du byttet ut ledningsnettet? Evt hva gikk du for, kapp og skjøt eller bytta du ledningsnett i sin helhet? 😅
Olaandref Skrevet Mandag kl. 18:51 Skrevet Mandag kl. 18:51 Har iike kommet lengre enn til å gru meg til å begynne på det 😅 Men har kjøpt ledningsnett til motoren, så det er det som står i bilen som blir største utfordringen, sikkert like greit å se seg om etter et fint brukt, eventuelt om man skal se om det er mulig å få laget nytt. Iv3rs3n reagerte på dette 1
Iv3rs3n Skrevet Mandag kl. 19:02 Forfatter Skrevet Mandag kl. 19:02 Okay, jeg har handlet nytt (brukt) ledningsnett til bilen, da det er bilens ledningsnett som er grilla hos meg. Er flere kabler som er smelta osv. Til motoren så haddet det beste kanskje vært å lage nytt (og datasprut) 😅
Olaandref Skrevet Mandag kl. 19:19 Skrevet Mandag kl. 19:19 Det blir datasprut her og, gjør en del endringer på motoren, så jeg kommer nok ikke unna det. Iv3rs3n reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå