Olaandref Skrevet Februar 10 Skrevet Februar 10 Greit å ha litt forskjellig av slukkemidler tilgjengelig ja 🙂 Ellers ser jeg vi har ca samme utfordringer på det elektriske, mitt har vært frisert en del 😅 Iv3rs3n reagerte på dette 1
Iv3rs3n Skrevet Februar 23 Forfatter Skrevet Februar 23 På 10.2.2026 den 23.20, Olaandref skrev: Greit å ha litt forskjellig av slukkemidler tilgjengelig ja 🙂 Ellers ser jeg vi har ca samme utfordringer på det elektriske, mitt har vært frisert en del 😅 Har du byttet ut ledningsnettet? Evt hva gikk du for, kapp og skjøt eller bytta du ledningsnett i sin helhet? 😅
Olaandref Skrevet Februar 23 Skrevet Februar 23 Har iike kommet lengre enn til å gru meg til å begynne på det 😅 Men har kjøpt ledningsnett til motoren, så det er det som står i bilen som blir største utfordringen, sikkert like greit å se seg om etter et fint brukt, eventuelt om man skal se om det er mulig å få laget nytt. Iv3rs3n reagerte på dette 1
Iv3rs3n Skrevet Februar 23 Forfatter Skrevet Februar 23 Okay, jeg har handlet nytt (brukt) ledningsnett til bilen, da det er bilens ledningsnett som er grilla hos meg. Er flere kabler som er smelta osv. Til motoren så haddet det beste kanskje vært å lage nytt (og datasprut) 😅
Olaandref Skrevet Februar 23 Skrevet Februar 23 Det blir datasprut her og, gjør en del endringer på motoren, så jeg kommer nok ikke unna det. Iv3rs3n reagerte på dette 1
Mortenej Skrevet Mars 7 Skrevet Mars 7 Flott med E34 prosjekt 👍 Utrolig kreativitet med ledningsnettet her, godt denne kommer til rett hjem og du får ryddet i dette. Blir å følge med her fremover.
Iv3rs3n Skrevet Tirsdag kl. 19:24 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 19:24 Vært litt dårlig med updates her, skal prøve å bli flinkere på det. Fikk i 4-dører igår fra @haraldsenracing , må takke for å få "levert på døra" fra Etne/Ølen. 😎 Disse er noe bedre utgangspunkt enn dem orginale som har noe rust og div bulker. mslello, DrSakke, sveigis og 3 andre reagerte på dette 6
Iv3rs3n Skrevet i går, 20:06 Forfatter Skrevet i går, 20:06 23 timer siden, Olaandref skrev: Ikke enkelt å finne gode dører lenger. Nei det skal være sikkert og visst, var litt på disse også faktisk, men overkommelig med helt enkle tiltak 😅 Så nå gjenstår det bare panser og bakluke av løse deler, har muligens på hånden men må planlegge en kjøretur for å hente 😁
Olaandref Skrevet i går, 20:24 Skrevet i går, 20:24 17 minutter siden, Iv3rs3n skrev: Nei det skal være sikkert og visst, var litt på disse også faktisk, men overkommelig med helt enkle tiltak 😅 Så nå gjenstår det bare panser og bakluke av løse deler, har muligens på hånden men må planlegge en kjøretur for å hente 😁 Hvor på Nordmøre holder du til forresten? Jeg jobber på Averøy, ukependler
Iv3rs3n Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden 1 time siden, Olaandref skrev: Hvor på Nordmøre holder du til forresten? Jeg jobber på Averøy, ukependler Åå jasså gjør du det? Knappe 20 minutter ish unna regner jeg med, holder til i Kristiansund, 2-minutter unna flyplassen sånn ca om du vet hvor den ligger. Du får gi en lyd på PM om du har tid/lyst endag på å komme entur innom verkstedet for litt mysing på noen biler over en kopp kaffe eller ei brus 👍🏼 Olaandref og sveigis reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 7 timer siden, Iv3rs3n skrev: Åå jasså gjør du det? Knappe 20 minutter ish unna regner jeg med, holder til i Kristiansund, 2-minutter unna flyplassen sånn ca om du vet hvor den ligger. Du får gi en lyd på PM om du har tid/lyst endag på å komme entur innom verkstedet for litt mysing på noen biler over en kopp kaffe eller ei brus 👍🏼 Har sittet noen timer på den flyplassen 🙂 Det gjør jeg lett, kan prøve å få til en tur neste uke, garasjebesøk er alltid hyggelig 👌🙂
sveigis Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Delesanking til e34 er ikke som det var nei 😩 Bra du har funnet noen du kan bruke til bilen . Jeg har ei høyre fordør som du kunne fått gratis om du hadde bodd nærmere .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå