Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt 2 bolter når jeg bytter støtdempere bak på min x3 e83. 33503446548 finnes ikke hos feks eurodel. Målene på boltene er m12x1.5x63 10.9. Klarer ikke finne tilsvarende noen steder på nett. Vet enda ikke om det er nødvendig å bytte disse, men tenker det hadde vært greit å fått bestillt alt på en gang.

Skrevet

Kjøper originalt hos GS/Koed.

Lokal BMW-forhandler kan gå også, om jeg ikke skal ta en samlebestilling hos overnevnte, spesielt om det er mindre beløp.

Skrevet
29 minutes ago, E.C. said:

Kjøper originalt hos GS/Koed.

Lokal BMW-forhandler kan gå også, om jeg ikke skal ta en samlebestilling hos overnevnte, spesielt om det er mindre beløp.

Fant boltene hos GS, men totalsummen blir litt stiv med frakt.

Skrevet

Ja, det blir fort det ved liten bestilling. GS har vel gratis frakt over 1000-lappen og selger en del "diverse". Jeg har kjøpt både hansker og bremserens der, sistnevnte tidvis billigere enn Biltema per liter. Mulig å plukke med seg ting man allikevel får bruk for opp til grensa for fri frakt.

Ellers har vel Koed pakke i postkassen til 80 ish kroner tror jeg.

Skrevet

Det koster å være kar ja, er jo mulig og få tak i 10.9 bolter andre steder også for eksempel M12 x 60, må nok ikke være akkurat 63 på lengden, problemet her blir jo heller og få samme gjengestigning 1.5mm når 1.75mm er mer vanlig, byttet mesteparten av bolter i bakstilling på min tildligere E87 118D og det ble noen tusenlapper i bolter ja, BMW sine er jo også galvaniserte.

Skrevet
6 hours ago, Haug530D said:

Det koster å være kar ja, er jo mulig og få tak i 10.9 bolter andre steder også for eksempel M12 x 60, må nok ikke være akkurat 63 på lengden, problemet her blir jo heller og få samme gjengestigning 1.5mm når 1.75mm er mer vanlig, byttet mesteparten av bolter i bakstilling på min tildligere E87 118D og det ble noen tusenlapper i bolter ja, BMW sine er jo også galvaniserte.

ser den

Skrevet
2 hours ago, Otis said:

Det heller ikke så lett å få tak bolter med integrert skive. 

Hadde vel ikke trengt integrert skive(?) Eller? Tenker hvis den er m12x1.5x60ish med 10.9 gradering så hadde det jo gått.

Skrevet
1 time siden, Otis skrev:

Man trenger det vel ikke. Men det er fint da. 

Hehe ja flott skal det vær 😂 neida jeg er fan av ting skal være så orginalt som mulig jeg, men om det er en bruksbil man ikke bryr seg så mye om tenker jeg det ikke er så nøye nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...