thansen Skrevet Torsdag kl. 21:20 Skrevet Torsdag kl. 21:20 Lokket på den hvite kommer ikke av. Hvis jeg vrir mer så er jeg redd jeg ødelegger eller knekker noe annet. Prøvde å fjerne den lille slangen som går til den hvite eksansjosntanken for å slippe ut trykk. Det var ikke mye der. Alikevel kom ikke lokket av. Tips? Har ca samme oppsett som her: Problemet er at det kommer feilmelding om "fare for skålding" og jeg ser det er veldig lite kjølevæske i tanken.
Haug530D Skrevet Torsdag kl. 21:32 Skrevet Torsdag kl. 21:32 Lokket på Ekspansjonstanken? skal være og bare skru det av det.
thansen Skrevet Torsdag kl. 21:38 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 21:38 5 minutes ago, Haug530D said: Lokket på Ekspansjonstanken? skal være og bare skru det av det. Den ja. Må bruke to hender og kommer fortsatt ikke av.
Haug530D Skrevet Torsdag kl. 21:39 Skrevet Torsdag kl. 21:39 Akkurat nå, thansen skrev: Den ja. Må bruke to hender og kommer fortsatt ikke av. Da er den nok veldig godt skrudd til
thansen Skrevet Torsdag kl. 21:43 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 21:43 1 minute ago, Haug530D said: Da er den nok veldig godt skrudd til Klarer å skru den ca 1-2 omdreininger mot klokka men så stopper den ganske så hardt opp. Er rett jeg knekker den gjengete delen inn i ekspansjonstanken hvis jeg fortsetter.
Olaandref Skrevet Torsdag kl. 22:05 Skrevet Torsdag kl. 22:05 Snodig, jeg har toppet opp på min og det satt ikke noe spesielt.
Haug530D Skrevet Torsdag kl. 22:07 Skrevet Torsdag kl. 22:07 22 minutter siden, thansen skrev: Klarer å skru den ca 1-2 omdreininger mot klokka men så stopper den ganske så hardt opp. Er rett jeg knekker den gjengete delen inn i ekspansjonstanken hvis jeg fortsetter. Jeg hadde bare fortsatt, du må jo fylle på likevel eller?
thansen Skrevet Torsdag kl. 22:28 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 22:28 19 minutes ago, Haug530D said: Jeg hadde bare fortsatt, du må jo fylle på likevel eller? Ja, jeg fikk den av. Aldri opplevd noe lignende på en ekspansjonstank. Gikk nesten 2l kjølevæske.
Otis Skrevet i går, 13:17 Skrevet i går, 13:17 Uten sammenligning, så måtte jeg skifte lokket til ekspansjonstanken på min e70 m57. Lokket hadde blitt gradvis verre å skru opp. Helt nytt lokk var meget behagelig.
Reef89 Skrevet i går, 14:23 Skrevet i går, 14:23 Opplever dette på min F01 og at lokket sitter. Løser det ved at jeg vasker og børster gjengene i varmt vann. Det hjelper veldig, virker som størknet væske gror fast rundt der. E.C. og Hpi reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå