Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg sett sammenhengen her med lyd og dynamo om den trøbler evnt sett over løpehjulene her og .

Vet ikke om du husker det men på x5 fikk en lyd som var ganske ekstrem og her var det løpehjul til ac anlegget .

Ta og demonter reim og start bil og se om lyden fremdeles er der da @Olaandref😊

Skrevet
4 timer siden, sveigis skrev:

Jeg tror jeg sett sammenhengen her med lyd og dynamo om den trøbler evnt sett over løpehjulene her og .

Vet ikke om du husker det men på x5 fikk en lyd som var ganske ekstrem og her var det løpehjul til ac anlegget .

Ta og demonter reim og start bil og se om lyden fremdeles er der da @Olaandref😊

Tror helst det er der feilen ligger ja, er hjemme alene med barna denne uken, dama er i Tvedestrand, så det går i barn og hjemmekontor, lite tid til overs for feilsøking, men skal prøve å få sett på det når hun kommer hjem.

Ja, det er et fornuftig sted å starte, da får jeg fort eliminert noe. :)

Skrevet

Heilt sikkert reimhjul. Enkelt å diagnotisere med et stetoskop. Litt dill å ha av å på AC reim for feilsøking siden denne ikke har strammer

Skrevet
1 time siden, Eystein Ose skrev:

Heilt sikkert reimhjul. Enkelt å diagnotisere med et stetoskop. Litt dill å ha av å på AC reim for feilsøking siden denne ikke har strammer

Godt poeng, i Nordsjøen la vi bare hørselvernet mot og lyttet, men lite plass til hjelm og hørselvern på hode ned i der, så det blir stetoskopjakt 🙂

Skrevet

Litt mer E46 spam 🙂 Begynner å få den slik jeg vil nå, håper på å få LM ferdig til ferien, men det har dratt ut litt, er vel snart 8 uker siden de ble levert inn nå, men lever godt med CH en stund til 🙂

IMG_9040.jpeg

IMG_9042.jpeg

IMG_9048.jpeg

Skrevet
1 minutt siden, RF91 skrev:

Denna hadde gjort seg med svarte nyrer og angel eyes 😍

🤣🤣 Klassisk RF91 🤩

Skrevet
4 timer siden, Olaandref skrev:

Godt poeng, i Nordsjøen la vi bare hørselvernet mot og lyttet, men lite plass til hjelm og hørselvern på hode ned i der, så det blir stetoskopjakt 🙂

Det er sikkert et plastdeksel på reimhjulet som dekker bolten, det roterer med hjulet. Plukker du av dette kan du sette stetoskop"pinnen" rett på bolten som naturligvis står stille :)

Skrevet
4 minutter siden, Eystein Ose skrev:

Det er sikkert et plastdeksel på reimhjulet som dekker bolten, det roterer med hjulet. Plukker du av dette kan du sette stetoskop"pinnen" rett på bolten som naturligvis står stille :)

Ja, skal være et lite lokk der, spørs om det blir en tur og finne stetoskop i morgen 🙂

Skrevet
19 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Ville hatt sorte riller i nyrene og chrome kant. Ellers 👌

Ja, skal ikke si meg uenig der, tenkte det samme før i dag, men mye bedre enn matt sort 🙂

Skrevet

Nydelig bil - Imola rød er en skikkelig M-farge! Ble perfekt med original-nyrer. Om jeg ikke tar helt feil, så hadde alle E46 med 6-sylindret motor (inkl M3) chrome riller, mens 316/318 hadde sorte.

Håper ulyden ikke blir komplisert å fikse 🤞

Skrevet

Er så riktig denne bilen. Må være veldig kjekt å ha en slik som kosebil, der en kan nyte, og så utbedre småplukk underveis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...