Brage_ Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Hei, jeg skiftet toppakning på min e92 320D 2008 modell, motoren er en m47 og akkurat i det jeg strammet siste bolt merket jeg et mistenkelig hull, jeg lurer på om det er toppen som har blitt montert skjevt på og en kjølekapasitet er havnet utenfor, dette gir ikke så mening i hodet mitt siden alle boltene passer så den kan vell umulig stå så skjevt, vist noen kan forklare meg hvorfor dette hullet er der/funskjonen til den så hadde det hjulpet utrolig mye
Ingvaldsen Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Hvilket hull sikkert du til for å vær eksakt?
Brage_ Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden (endret) 6 timer siden, Ingvaldsen skrev: Hvilket hull sikkert du til for å vær eksakt? Er dette hullet jeg lurer på, det som er på blokken Endret 16 timer siden av Brage_
Slavearbeider'n Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) Hvis ikke det var der før du demonterte toppen, så er toppen plassert feil på ett vis. Motoren er ikke tett nå. Ta av toppen og prøv på nytt. Du skal ha to slike styrepins som sikrer at toppen plasseres korrekt Endret 13 timer siden av Slavearbeider'n
Brage_ Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden (endret) 23 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Hvis ikke det var der før du demonterte toppen, så er toppen plassert feil på ett vis. Motoren er ikke tett nå. Ta av toppen og prøv på nytt. Du skal ha to slike styrepins som sikrer at toppen plasseres korrekt Di var der, husker ikke om det hullet var der eller ikke, vurderer og demontere igjen for og sjekke at alt ble montert som det skal, kjipt og montere alt sammen kun for og demontere igjen, vet jeg må bruke nye Toppbolter men trenger jeg ny toppakning også? Har ikke startet motoren, kun strammet toppboltene Endret 12 timer siden av Brage_
Slavearbeider'n Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 29 minutter siden, Brage_ skrev: Di var der, husker ikke om det hullet var der eller ikke, vurderer og demontere igjen for og sjekke at alt ble montert som det skal, kjipt og montere alt sammen kun for og demontere igjen, vet jeg må bruke nye Toppbolter men trenger jeg ny toppakning også? Har ikke startet motoren, kun strammet toppboltene Toppakningen har jo blitt trykt sammen. Jeg ville bytta den. Brage_ reagerte på dette 1
Kolstad Jr. Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Ikke demonter noe enda da, Brage 😅 Kjapt søk fant dette, så det skal nok være slik 🤔 Ser jo tydelig hvor toppen ikke overlapper. Toppboltene har jo ikke flere hull i blokka de kan gå i (som er med gjenger) så det er jo svært begrenset hvor mye feil den kan monteres. ///M-ini95 og teerex reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå