-
Innholdsteller
10047 -
Ble med
-
Dager vunnet
110
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av StigJ
-
Hvorfor fjerne når sommerhjul skal på? Min erfaring er at det er da det blir mest sliasje på kanaler og ellers sider. Ofte bredere dekk og lavere innpress gjør det jo ikke særlig bedre. En ting jeg merket stor forskjell på var da jeg gikk fra de originale Bridgestone sommerdekkene jeg fikk med bilen til Michelin PS5. PS5 er mye mer sticky og samler opp og drar med seg mye mer sand, stein og grus rundt i hjulbuene og bakover enn Bridgestonene.
-
Det er jo også godt at man FØLER man har kontroll på HELE bilen
-
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=271115310 BMW z3 er en snerten og moro bil med god kjørekomfort. Masse krefter og manuell girkasse gir en god kjørekomfort hvor man føler man har kontroll på hele bilen.. Her får man en bil som fint kan frakte fire voksne på både kort & lang turene. Javel?
-
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i StigJ sin sveigis i BMW-prosjekter
Kjipt at Zenzommertreffet og Boretreffet krasjer. Skulle gjerne vært der. Stoppet dere på Essoen på Vikeså i går? Så en BN-regget E28 i forbifarten parkert ved veien. Møtte også på hvit Monza så og si på Bore, var det den du hadde på lån for litt siden? Rett før mener jeg at jeg traff på G30en jeg ser på et bilde og to lengre oppe her. -
Jeg kjenner noen som kjenner noen... Kunne bekrefte det tidligere med andre bilder, men ser de har blitt fjernet. Bilen var vel også BS-regget tidligere.
-
-
Gratulerer Enig med @Orjan Denne er virkelig lekker.
-
Grattis med flott E36 flott E36 @Snagg30
-
Joda, var bare den bittelille forskjellen på de to jeg ville poengtere 😅 Lover meget godt for sommermåneden august dette her ser jeg 🙄 Den som jeg tidligere klarte å holde under tusenlappen inkl nettleien...
-
Samme her
-
Eller mursteinen på passasjermatta
-
Tøff den der ja. På med kromnyrer og originale rondeller så er vi der 👍 @Haug523323i kom originalt med tuter plassert slik som på denne.
-
Fin som banebil da. Helt til du havner i autovernet i en tåke av glassfiberbiter 😅
-
+2. Geniale biler. Gamlingen handlet denne i høst og er superfornøyd! https://www.finn.no/232671540 Akkurat slik han ønsket (utenom lakk). Lyst taktrekk, ikke helskinn, bensin og rwd👌🏻
-
"Riktig sammensatt BMW M2 facelift med nydelig fargekombinasjon".... Ja er jo fin farge på kalipperne da. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=267351151
