Gå til innhold

StigJ

Medlem
  • Innholdsteller

    10047
  • Ble med

  • Dager vunnet

    110

Alt skrevet av StigJ

  1. Hvorfor fjerne når sommerhjul skal på? Min erfaring er at det er da det blir mest sliasje på kanaler og ellers sider. Ofte bredere dekk og lavere innpress gjør det jo ikke særlig bedre. En ting jeg merket stor forskjell på var da jeg gikk fra de originale Bridgestone sommerdekkene jeg fikk med bilen til Michelin PS5. PS5 er mye mer sticky og samler opp og drar med seg mye mer sand, stein og grus rundt i hjulbuene og bakover enn Bridgestonene.
  2. Hehe. Grattis med nyhjul Tok ikke lange tiden før det ble shopping til nyvogna Skulle vært en tomme større de du har kjøpt. Da vet jeg i alle fall hvilke jeg hadde hatt til sommer felger
  3. Det er jo også godt at man FØLER man har kontroll på HELE bilen
  4. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=271115310 BMW z3 er en snerten og moro bil med god kjørekomfort. Masse krefter og manuell girkasse gir en god kjørekomfort hvor man føler man har kontroll på hele bilen.. Her får man en bil som fint kan frakte fire voksne på både kort & lang turene. Javel?
  5. Kjipt at Zenzommertreffet og Boretreffet krasjer. Skulle gjerne vært der. Stoppet dere på Essoen på Vikeså i går? Så en BN-regget E28 i forbifarten parkert ved veien. Møtte også på hvit Monza så og si på Bore, var det den du hadde på lån for litt siden? Rett før mener jeg at jeg traff på G30en jeg ser på et bilde og to lengre oppe her.
  6. Gratulerer så mye igjen Hans Gleder meg virkelig til å ta denne herligheten i nærmere øyesyn.
  7. Da fikk endelig Lille røde en etterlengtet polering og voksing. Har vel uansett ikke kjørt særlig mer enn 5k etter forrige polering i 2019 🤷🏻‍♂️ Første gang jeg tester Concorso. Når den uansett står på hylla så kan det vel like greit smøres på litt 😁
  8. I morgen etter jobb. Du reiser i dag altså?
  9. Skal se etter deg langs veien i år også
  10. Jeg kjenner noen som kjenner noen... Kunne bekrefte det tidligere med andre bilder, men ser de har blitt fjernet. Bilen var vel også BS-regget tidligere.
  11. https://www.finn.no/268506038
  12. Gratulerer Enig med @Orjan Denne er virkelig lekker.
  13. Grattis med flott E36 flott E36 @Snagg30
  14. Bort med fire uker gammel Rudskogenskjit
  15. Joda, var bare den bittelille forskjellen på de to jeg ville poengtere 😅 Lover meget godt for sommermåneden august dette her ser jeg 🙄 Den som jeg tidligere klarte å holde under tusenlappen inkl nettleien...
  16. Eller mursteinen på passasjermatta
  17. Tøff den der ja. På med kromnyrer og originale rondeller så er vi der 👍 @Haug523323i kom originalt med tuter plassert slik som på denne.
  18. Fin som banebil da. Helt til du havner i autovernet i en tåke av glassfiberbiter 😅
  19. +2. Geniale biler. Gamlingen handlet denne i høst og er superfornøyd! https://www.finn.no/232671540 Akkurat slik han ønsket (utenom lakk). Lyst taktrekk, ikke helskinn, bensin og rwd👌🏻
  20. "Riktig sammensatt BMW M2 facelift med nydelig fargekombinasjon".... Ja er jo fin farge på kalipperne da. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=267351151
  21. Sant det. Ser til og med litt liten ut i forhold til M2en Vekt, lengde, bredde, høyde: 2006 Z4 (E86): 1325kg, 4091mm, 1781mm, 1268mm 2019 MX-5 IV: 1025kg, 3914mm, 1735mm, 1234mm 2016 M2 coupe: 1495kg, 4468mm, 1854mm, 1410mm 2021 M4 coupe: 1775kg, 4794mm, 1887mm, 1394mm
×
×
  • Opprett ny...