-
Innholdsteller
10047 -
Ble med
-
Dager vunnet
110
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av StigJ
-
Samme her. Men jeg begynner å bli gammel jeg og Sær har jeg vært i mange år allerede...
-
Nå synes jeg ikke det så bra ut akkurat slik du har lagt den ned mtp. hvor mye bakhjulet ligger oppunder skjermen i forhold til hvordan den ligger fremme. Men dette er jo enkle trykk på kontrollen så fikses det. Regner med (håper) dette bare var for å vise hvor mye det kan legges ned. Uansett så er det et gromt oppsett, og enda kulere hvis du en gang kan få det godkjent. Hvor mye inngrep er egentlig gjort på bilen som ikke er reverserbart? Ingenting? Da er jo dette ikke noe verre enn å senke med f.eks. et coiloversett. Så ja hvorfor ikke når alt kan settes tilbake til start. Tommel opp for å gå dine veier Frode Og en annen ting jeg bemerker meg er at jeg fikk helt noia da jeg så de felgene presentert for første gang. Nå har jeg lyst på slike selv.... (replica selvfølgelig )
-
Dette så meget snadder ut! Håper du stiller på lokale treff med den til neste år. Dette må beskues nærmere. Jeg stemmer for at bilen beholdes slik den er med motoren den har
- 44 svar
-
- restaurering
- rupes
- (og 5 andre)
-
Ja nå snakker vi! Hvorfor skal disse alltid være sorte? Gjesp...
-
Pappa skal kjøpe bil - Hvordan er 218i? Kjøpt 218i :)
emne svarte i StigJ sin Lars89 i Annet BMW og motorprat
Hva med en MINI Countryman? Det jeg reagerte aller mest på da jeg satt i en 2-serie, og ene og alene største grunn til at jeg ikke kunne hatt en slik, er at det er en helt hinsides dødsone pga A-stolpene. Kan sikkert gjemme en 7-serie bak der. -
Ah. Trodde kanskje du hadde en fot innafor produksjonen/layout. Får høre med Tor Arne om det bare er å sende inn for medlemmer hvis de ønsker å bidra.
-
Medlem her også og sitter i styret i Rogalandsavdelingen som Medieansvarlig Vært i styret nå i to år og går inn i det tredje nå over nyttår. Hadde også en styreøkt på 4 år var det vel på midten av 2000-tallet. Vært medlem siden 2001. Hvordan er det med denne kalenderen @Gorg? Plukker du/dere ut selv og bruker egne bilder eller kan andre medlemmer også få mulighet til å bidra?
-
Kjipt med snag langs veien. Håper det kun er bagateller og det løser seg kjapt. Hehe. Ja er en kjempe hverdagsbil det der. Det at den er litt masete ved litt mer inspirerende kjøring er jeg enig i. Ellers er den helt strålende komfortmessig hvis man ikke bryr seg om litt veistøy. For tyskerne har jammen spart på isolasjonen i disse kontra E9x. To ting jeg ikke helt liker som kanskje du også merket deg. Ved igangsetting så er den treg med å reagere fra du trykker ned gasspedalen. E9x automaten reagerer med en gang.Ganske irriterende hvis du skal benytte deg av en ørliten luke i en rundkjøring f.eks. Så synes jeg den legger seg alt for lavt på gir i jevn hastighet. I ca. 77-78 girer den til 8ende og det skaper litt vibrasjoner pga det lave turtallet. Sportmodus bruker jeg aldri da det blir for høyt turtall igjen.
-
Hmf... Hadde en som kunne tenkt seg 225ene mine og jeg ymtet frempå til Magne at jeg ville kjøpe 230ene. Men så ble det ingenting av og jeg fant ut at jeg like gjerne kunne beholde de siden jeg har andre ting å bruke kronasjene på for tiden. Men nå har selvfølgelig den ene bakfelgen sprukket og fått litt kast i den andre. Så da var jeg igjen egentlig på jakt etter 230ene. Jaja. Finner alltids noen nye, brukte hjul innen våren kommer.
-
Godt å se denne fikk seg et nytt, trygt hjem Kjipt med skaden da. Tommel opp for original grill. På sort bil er det penest med den originale kromgrillen.
-
Har du garanti igjen på bilen? Jeg har fått byttet begge høyttalerne i fremdørene på garantien pga de har sprukket. Den første merket jeg ved at det kom vann inn dørken og ned på gulvet på passasjersiden. Den andre bare sluttet å fungere.
