Ser at alle service er «grønne» i i-Drive historikken som er knallbra. Dumt å få en «oransje» service der fordi neste service ble tatt for sent. Er jo like strengt med 24 mnd eller på km.
Fjern klistremerkene. Selv om annonsen er bra gir akkurat disse klistremerkene meg et råne-/herjeinntrykk
Hadde også vurdert og tatt de 2 servicene som kommer i september før jeg hadde lagt ut bilen.
Den til 549k er IKKE fully charged. Mangler mye (blant annet hengerfeste og adaptiv cruise). Storkunderabatten er 4% nå, ikke 8%.
edit: 4% for elbil, fortsatt 8% for fossil og hybrid
Han har sikkert bare skrevet det han ser på odometeret i bilen, som er 219k miles. Blir jo helt feil, men ser jo at selv Statens Vegvesen skriver miles som km ved import.
Var vel i 2012 BMW starter med neste års modell i Juli måned. Før dette var d september.
Dessutten har denne bilen ‘J’ som 10. digit i VIN som betyr 2018 modell. ‘H’ hadde vært 2017 modell.
Hvis dette er en BMW solgt ny i Tyskland så har den 3 år fabrikkgaranti som gjelder i Norge (frem til 11/2016 var det kun 2 år fabrikkgaranti).
Regner med at hvis du kjøper fra RøhneSelmer så får du en ny bruktbilgaranti på 6-12 mnd fra kjøptidspunkt. Uansett vil du også ha 5 år reklamasjonsrett mot forhandler du kjøper fra.
I følge VIN er denne levert ny i Polen og så importert til Norge. Finner ikke noen steder at denne er US spec utenom at den har reflekser i fanger foran på bildene på Finn. Antar den har skadet den opprinnelige M-fangeren foran og fått tak i en rimelig US versjon som erstatning.
Han har eid bilen siden 16. januar i år, men bilen er bra fordi han har kun fylt 98 oktan og kun håndvasket den med de beste produkter…
Og kun 3 eiere siden import sommeren 2021 påstås som få?
Heftelse fra i år på 320k. Er nok ikke langt unna d han har kjøpt den for.