Den til 549k er IKKE fully charged. Mangler mye (blant annet hengerfeste og adaptiv cruise). Storkunderabatten er 4% nå, ikke 8%.
edit: 4% for elbil, fortsatt 8% for fossil og hybrid
Han har sikkert bare skrevet det han ser på odometeret i bilen, som er 219k miles. Blir jo helt feil, men ser jo at selv Statens Vegvesen skriver miles som km ved import.
Var vel i 2012 BMW starter med neste års modell i Juli måned. Før dette var d september.
Dessutten har denne bilen ‘J’ som 10. digit i VIN som betyr 2018 modell. ‘H’ hadde vært 2017 modell.
Hvis dette er en BMW solgt ny i Tyskland så har den 3 år fabrikkgaranti som gjelder i Norge (frem til 11/2016 var det kun 2 år fabrikkgaranti).
Regner med at hvis du kjøper fra RøhneSelmer så får du en ny bruktbilgaranti på 6-12 mnd fra kjøptidspunkt. Uansett vil du også ha 5 år reklamasjonsrett mot forhandler du kjøper fra.
I følge VIN er denne levert ny i Polen og så importert til Norge. Finner ikke noen steder at denne er US spec utenom at den har reflekser i fanger foran på bildene på Finn. Antar den har skadet den opprinnelige M-fangeren foran og fått tak i en rimelig US versjon som erstatning.
Han har eid bilen siden 16. januar i år, men bilen er bra fordi han har kun fylt 98 oktan og kun håndvasket den med de beste produkter…
Og kun 3 eiere siden import sommeren 2021 påstås som få?
Heftelse fra i år på 320k. Er nok ikke langt unna d han har kjøpt den for.
Jeg bestilte i4 M50 første dagen dette var mulig i 2021 og fikk denne levert i 2022. Da var 18» standard og jeg betalt noen få tusenlapper extra for 19».
Du har jo 8 år batterigaranti. Selv om 5 år generell garanti har gått ut så burde batterigarantien brukes her. Eller har den gått mer enn 160.000 km?
edit: 8 år / 160k km er for elbiler. Dette er jo hybrid. Da er d 6 år / 100k km på batteriet.