Gå til innhold

Ron Jeremy

Medlem
  • Innholdsteller

    4777
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    19

Ron Jeremy vant dagen sist April 11 2024

Ron Jeremy hadde mest likt innhold!

Om Ron Jeremy

  • Bursdag 06/11/1974

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Porsgrunn, Telemark
  • Interesser:
    BMW, teknikk, historie, sport og familien :-)
  • Kjøretøy
    21’ G08

Nylige profilbesøk

10853 profilvisninger
  1. Absolutt et fint område og så er det jo mye fint på Sørlandet i umiddelbar (ish) nærhet, Seterdalen osv.
  2. Litt hogst på hytta, jaggu meg 10 blå her oppe ved Åmli gitt 🥶 blir fin himmel av slike temperaturer dog. Traff på en stakkars i4 i samme ærend, rett sag (i mine øyne) men kanskje ikke helt gull for bilen dette her 🫣
  3. En kollega opplever det samme med en i3, han tilskriver det til å være kupé sensoren og dermed at alarmen går pga bevegelse innvendig, mao mus inne i bilen… Hittil har ingen 🐭 gått i fella dog.
  4. Den var lekker og endelig en som har de rette setene, klima manglet vel men bilen virket hel og pen 🤩 en klassiker dette
  5. Blir inspirert av dette. Flotte bilder, nydelig bil og engasjerende turer. Var i Lofoten og Helgelandskysten i sommer selv. Her hadde en Z kunnet kost seg i Mai/Juni vil jeg tro. Så har satt av til et «Z fond» som skal få stå å suse litt. Snart vår og sommertid igjen 🤞🏻
  6. G32 er sterkt undervurdert og er vel kanskje den ultimate Continental krysseren? Så ut som et flott eksemplar, så her er det mye å like!
  7. En kollega sin 17’ i3 befant seg utenfor kysten av Elfenbenkysten lenge. Samme problem som dere nevner. litt usikker på status hos han pr i dag.
  8. Nydelig E39, perfekt farge og felger! Fantastisk kombo med garasjen som er på vei opp. Tidlig julegave
  9. Det ryktes om nettopp dette ja, tutti frutti ass, det må bli kaos og dyrt for alle. Spesielt for bilister. Så det skal lønne seg med elbil, men det blir dyrere, ergo må fossil bli ennå dyrere, hvordan de gjør det, vi får svaret imorgen. Men de må jo ha flertall, det kan jo ta sin tid med den bulkegjengen de skal forhandle med… Trist
  10. Ting dukker opp når man minst venter det. Høres ut som du kom ut på rett side etter en strabasiøs reise og med refleksjoner unnagjort… på’an igjen. ingenting er viktigere enn helsa Lasse, så masse god bedring! Hva slags ambisjoner er det som ligger å koker nå da?! Er det nye prosjekter eller er de nåværende blitt mer hårete og spektakulære?
  11. @mslello Hyggelig å høre at nye iX3 ikke var avskrekkende. Standard setene er hvertfall bedre enn hva som var i preface iX. Men mange ulike oppfatninger om mangt. Hva er dine betraktninger, negativt som positivt, nå etter å ha sett den? Det gir jo betydelig mer substans enn å se den kun på bilder.
  12. Ix40 er komfortmesteren, svært stille og MYE bedre å kjøre enn vår iX1. Den er slitsom å kjøre aktivt. Det er helt greit i hverdagen og den gjør jobben, men sporty sett opp mot iX3 eller iX er det langt ifra.
  13. Kunne jo vurdert en sommerbil eventuelt, en Z4 f.eks? Eller hva med en hyggelig motorisert E46/E90? Disse bør holde seg godt i pris om den får pleie og stell. BMW med S motor er aldri feil, du får jo dette til summen du nevner, men ville kanskje behold en ok (50-100k) sum til kos, vedlikehold og utbedring i fremtiden. kanskje er veien å gå, å prøve bilene det står mellom og så bli litt klokere? Her inne kan det komme mange bra råd, men alle har sine preferanser og ideer. Lykke til!
  14. Nei, ikke bestilt, fikk mulighet til å bestille tidlig, å kunne (angivelig) få den tidlig Q2, men nå er det vel Q3 som gjelder?Demobiler skal komme Mars. Men syns det var lite kunnskap blant selgere og en del mangel på info og utstyr. Jeg liker også å se og sette meg godt inn i et produkt til en slik sum, dessuten deilig å nerde litt. Så får vurdere situasjonen, moms og pris og utstyr, tar en endelig avgjørelse mot slutten av året. Skinn blir stadig vanskeligere, hørte flere på presentasjon nevne det samme.
  15. Ja, jeg har kjørt iX1 i halvannet år, og har brukt idrivehjulet i omtrent 2 tiår på ulike BMW’er tidligere. Men etter å kjørt iX1 med iDrive 9 et par uker, har jeg siden ikke savnet dette. At enkelte likevel, føles som om iDrive hjulet er et lem, dem om det. Endring kommer, og de kommer tettere og oftere fremover - tilpass og vinn, eller la vær. Tapet av iDrive hjulet vel… dette er overkommelig for de fleste. Spesielt siden iDrive X skjermen er litt vinklet mot sjåføren og er så nærme som i nye iX3. Da anser jeg terskelen som ennå mindre enn det var for min del, å komme fra den originale iX3 med iDrive 7 med idrivehjulet, til iDrive 9 i iX1 uten iDrive hjulet. @papertiger Kvaliteten og gjennomføringen av nye iX3 er på et helt annet nivå enn iX1. Man ser og føler at dette er BMW sitt største investering, både prestisjemessig, teknisk og visuelt. IX1 er yesterdays news - også når den kom. Omtrent som Toro saus, folkelig og nogenlunde advekat uten å imponere, som G60 er det. Mtp Kvalitet, finish og overflate så er iX3 over iX1, men igjen, iX og G05 er og skal være bedre.
×
×
  • Opprett ny...