Gå til innhold

mowz

Medlem
  • Innholdsteller

    1353
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    3

mowz vant dagen sist Desember 8 2024

mowz hadde mest likt innhold!

Contact Methods

  • MSN
    morten_hr@hotmail.com

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Drammen
  • Interesser:
    What do you think.....
  • Kjøretøy
    BMW 325d E91 + S1000RR

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Ikke den beste vinterbilen, men moro er det ❄️🙂
  2. Bakkeklaring jeg tenkte på ja, lest litt forskjellig om at det er en sånn "kloss" som må passe under bilen osv. men usikker på om det er tilfellet lenger
  3. Er det noe krav til minimumshøyde, eller er det bare at det skal dokumenteres så man ikke endrer oppsettet uten å godkjenne på nytt?
  4. 👍 Fersk er innen 3 mnd?
  5. Takk for info. Noe annet de kikket etter enn nummer på fjærene, TUV papir og hjulstillingskontroll? Syke mengder er det i alle fall ikke ☺️
  6. Hva slags mods var det? Har du en link til den? Ja, noe må jeg nok "fikse litt på" før jeg viser den, men ellers skal resten være i orden (#famousLastWords) Jeg er også litt i den tankegangen. Jeg har 2 stk papirer på kontrollen, en i farger og en uten. Men det lukter litt juks av sort hvitt papirer og da blir de kanskje mer interessert i å finne andre ting også....? I alle fall om 1 grad mer camber foran uansett ikke er noe reelt problem.
  7. Takk for svar. Jeg får gjøre ett forsøk! Viktigste er vel at det er likt side til side. De vet vel også at camber ikke kan justeres foran.
  8. Takk for tips ☺️👍
  9. Da har jeg vært på Bilia Høvik og de fikk tatt hjulstillingskontroll uten problem, da de har sensorer som festes på felg og ikke på dekk ☺️ Så har man litt lav bil så bør man dra dit i stedet for Bilia Drammen. For øvrig pratet med flere ansatte som kom bort og lurte på hva som var gjort med bilen, det er gøy! Eneste som ikke er innenfor org spec er da camber foran, M3 kontrollarmene gir 1 grad ekstra negativ camber. Det jeg lurer på da er om det blir noe problem ved godkjenning av senkesettet på biltilsynet? Forskjellen side til side er godt innafor. Noen som har erfaringer? Kan jo "løses" med justerbare camber plates for å få det igjennom. Verdier:
  10. Heiset bilen 6mm og fått spacet ut vinterhjula.
  11. Da har jeg fått pusla litt mer med stasjonsvogna. Denne gangen ble det byttet: - Heisa bilen 6mm og spacet ut vinterhjula - Styrestag indre og ytre - M3 kontrollarmer foran - Foringer bærearm/casterstag indre og ytre bak - Foringer styrearm nedre bak - Styrearm bakre (Toe arm) - H&R Stabstag bak Hadde egentlig grua meg litt til stabstaget bak da traversen måtte ned men det gikk "greit". En del banning og finne ut riktig vinkler for å få det inn osv. men gikk til slutt. Eksenterbolter i foringer bak (caster, toe) hadde korrodert fast i foringen så det var gøy å få ut ☺️ Tok ett par dårlige videosnutter også med vinterhjula, de er ikke så glad i all effekten, hjulspinn opp til og med i 3 gir når det er litt fuktig ute.... Snapchat-614804383.mp4 564858503_2og3.mp4
  12. Da var vinterhjula på ❄️🙂
  13. Hei. Har byttet alle høyttalere til Bavsound og basserne til Ground Zero på S677. Synes ikke det ble så veldig stor forskjell med Bavsound men basselementene hjalp litt! Prøvde å bytte forsterker også, men endte med å koble ut denne da det var mye styr med å sette opp lydbildet osv. Fant vel ut at det originale egentlig er ganske bra. Kobla opp en monoblokk og en liten 10" bass i bagasjen, spiller mer en bra nok. Hadde først 2x12" men det ble litt mye og tok mye bagasjeplass.
  14. Jeg søkte også etter noe slikt uten å finne noe god løsning, uten å lage noe custom som du sier. Planen er å få senk godkjent i vognkort, hvordan er det med sånn spacer ring der da, da begynner de vel å rynke på nesa eller?
  15. Da kan jeg jo bestille det der i stedet da 😊
×
×
  • Opprett ny...