![](https://bimmers.no/repository/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
marius_m535_90
Medlem-
Innholdsteller
818 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
marius_m535_90's Achievements
-
Turbo-HF begynte å følge marius_m535_90
-
Clutchen har rundet 80.000 og ferdig 👍 ny original clutch til hyggelige 6500,- mener dette var billigere før.... Spec på E34 M5 S420G6S 6 trinns manuell kasse. 240mm clutch plate med 10spline 29mm. 240mm clutch plate 10spline 29mm. Her kom bryderiet for min del da jeg har hatt og gjøre med mange S420G6S kasser fra E34/E39 540, E46 M3 og E39 M5. Ingående aksel V8 modeller har 10spline 35mm aksel også E46 har 35mm. Jeg må bli bedre på bilder, selve jobben og kule ting som er på verkstedet der jeg skiftet clutchen. Som eksempelvis bygges det en tidsriktig 1974 911RSR replica Porsche, ikke at jeg er Porsche mann men de bilene er gromme bygg....... Next time blir det bedre 🙂
-
Turbo-HF reagerte på et innlegg i et emne: Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Første lille jobb 2025 .Upd
-
fxslin reagerte på et innlegg i et emne: Østby's E34 M5 TOURING #890 345/328 bremse update
-
liffi reagerte på et innlegg i et emne: Hagefunn E32 750IL
-
IL er gromt! Gratulerer
-
danskiii reagerte på et innlegg i et emne: Østby's E34 M5 TOURING #890 345/328 bremse update
-
Ingvaldsen reagerte på et innlegg i et emne: Østby's E34 M5 TOURING #890 345/328 bremse update
-
BjornarHS reagerte på et innlegg i et emne: Østby's E34 M5 TOURING #890 345/328 bremse update
-
TRF reagerte på et innlegg i et emne: Østby's E34 M5 TOURING #890 345/328 bremse update
-
sveigis reagerte på et innlegg i et emne: Østby's E34 M5 TOURING #890 345/328 bremse update
-
BjornarHS reagerte på et innlegg i et emne: Østby's E34 M5 TOURING #890 345/328 bremse update
-
viggo E34 reagerte på et innlegg i et emne: Østby's E34 M5 TOURING #890 345/328 bremse update
-
Må bare si at jeg ikke er tråd starter og bilen ble kjøpt når den var ferdig med 3.5L med 3l gasser Det er manuell med 5 trinns, byttet. E23 har el speedometer. Motor bytte gikk akkurat med og la girkasse sitte igjen 🙂
-
Hei. Nå har bilen fått original motor, M30B30 fra 1978/7 bil. Jeg kjøpte en delebil samme spec med manuell og likt interiør med en annen farge bare. Motoren var en katastrofe med tenning og Kåre Kruttlapp hadde mekka forgasser det store gressklipper syndromet jeg lo når kjørte den bilen for det var et sirkus............ med følgene etter tenning, full gass da døde motoren, det brant ut av 3 toms anlegget som hørtes ut som kjeften til Geir Schau og jalla tenninga som lukta svidd og spiste coiler. Hva skal en si? den beste dritten? Nok om det, motoren etter lytting med følgene etter tenning, rakling og GEfusk viste seg og være god mekanisk så jeg så håpet i den. Og når jeg rotet i de få papirene som fulgte delebilen dukket det opp en ny E3 M30 topp til motoren som ble byttet i 2012 vi snakker 16000,- pluss jobb gammel dritt viste seg og være gull. Disse m30'ene sleit med sprekker i toppene og BMW re designet toppen med mer gods rundt kjøle kanalene i 1982 og det er ikke mange som går med de gamle toppene som jeg har sett. Motoren ble vasket, og pakket om uten topppakning, simmringer, justert vippearmer og lakkert opp en verdig motor til en fin bil! Motor byttet ble en kose jobb og jeg hadde et hyggelig motorbytte. Når det sies er ikke bilen min hun jeg bor sammen med sin. Hun er veldig glad i bilen sin, forsåvidt jeg og. Hun er i USA på ferie og jeg har byttet motor i all hemmelighet hun så en stor greie med dette motorbyttet da gamle motoren var dårlig og 3.5 liter. Blir jeg tilgitt????????????? VID_20190414_032906.mp4
-
Denne begynner og ta seg opp, jeg får ta turen en dag og titte litt får kjøre Touringen så vi får tatt noen bilder
-
Kal meg gal....... Originale bremser er skaffet!!!!!!! Flytene skiver med 345x32mm med 4 stemplet M bremser og 328x20mm med 40mm stempel bak. Ikke så god stand som jeg håpet et rustet stempel og flere sitter hardt og tydelig verdt varm bremse kloss, når det kommer til priser på og overhale spyr jeg....... men det positive er at bilen min hadde en side med 345x32 bremser når jeg kjøpte den..... så da har et brukbart stempel der.