Gå til innhold

Weltzin

Medlem
  • Innholdsteller

    741
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Etne
  • Kjøretøy
    E60 523ia, Challenger R/T

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Litt fra Rena denne uken; Camaro i speilet på Challengeren; Litt spesielle felger på denne ML'en; Og en pen M240i;
  2. Det kan jo hende de kom i flere finisher. Er Spacegrau (A52) min ja.
  3. Endelig sommerhjul Valgte også å kjøre miljøvennlig på jobb i går
  4. Syns ikke de ser så mørke ut i "dagslys", kanskje?
  5. Lekte litt brøytebil på parkeringen i borettslaget..
  6. Når du ligger inne syk, og årets snø kom..
  7. Problemet er jo at jeg har lyst på alt mulig, men det blir fort litt dyrt. Nå var Ferrari Daytona SP3 på tilbud hos Lekekassen, så da er jeg ferdig med julepresangen til meg selv.. 😬
  8. Det bygges.. alt for lite plass i en leilighet til å holde på med dette. Bilde av de 3 største (sett bort fra Millenium Falcon som fortsatt bor i esken sin)
  9. Youtube Antagelig plasttannhjul som er røket. Jeg kjøpte nytt i messing på ebay, men de blir også annonsert på finn. Finn-annonse.
  10. Jeg må nok gjøre noen undersøkelser før jeg hopper i det. Litt enklere med manuell ja 🙄.
  11. @awt Vurderte sporsspaken, men den er kanskje litt verre å finne brukt? Og så trengs vel sportsknapp og nytt deksel i tilleg? Eller kan den brukes uten?
  12. Har ikke sjekket kabling. Ingen problemer å få den fra D til DS, det går heller vel lett. Girspaken virker heller slarkete til tider. Selvølgelig, etter jeg la inn posten her, så har den oppført seg eksemplarisk
  13. Hei, er det noen som har info som kan hjelpe meg? Girspaken på min E60 har i det siste begynt å bli noe sliten. Hopper lett mellom posisjonene sine, og av og til vanskelig å få i drive. Låseknappen på siden har heller ingen funksjon lenger virker det som. Antar det "enkleste" blir å bytte hele enheten. Hos Koed koster denne 9500,- så har begynt jakten på en brukt. Ifølge Koed er originalnr. 61319212217 og alternative nr er SCHP00125, SCHP01312, SCHS14361, SCHG44717, SCHS14720, KB1190781, KB1193253, KB1181995, SCH1002389, KB1231720, 61319204091, 61319159750, 61319174981, 61319145008, 61319165669, 61319189638, KB1122173 Har funnet en fra en 2010 modell 520d som ikke er kjørt så langt, men den har nr 61319213651. Er også noen som har nr: 9189638, er dette samme som 61319189638, bare uten de 4 første siffer? Og da kommer spørsmålet; Passer denne fra hvilken som helst E60 LCI?
×
×
  • Opprett ny...