Gå til innhold

Robin L

Medlem
  • Innholdsteller

    4697
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjøretøy
    Bmw e39, e46

Nylige profilbesøk

3196 profilvisninger
  1. Okei det er kanskje ikke så mye å tenke på da. jeg hadde en e39 med m57 for noen år siden. Der plugget jeg ut vakuumet og fjernet swirl flaps på. Men denne nyere modellen er tydelig vis ikke helt lik
  2. Takk E.C! Solid motor dette må være da lurer på om jeg skal få fjernet egg så jeg slipper nedsotingen den medfører. Må finne ut om jeg kan plugge av vakuum-slangen bare og om den evt må programmeres bort. Alt i alt en topp bil dette.
  3. Ja jeg så i delekatalogen og klarte ikke finne, men var usikker på om jeg rett og slett ikke fant fram. Takk for oppklaringen! Da slipper jeg tenke på det
  4. Har nå kjøpt en 2008 mod 525xd LCI. Har har prøvd å finne ut om denne har swirl flaps. Klarer ikke se de under innsuget. Når jeg googler så ser det ut som noen motorer har og noen ikke? Hvordan være sikker på at denne ikke har?
  5. Har ikke så voldsomt behov for effekt sånn sett. Chipoing blir nok ikke tema. En 525d lci hadde vært ok det. Dog få av de til salgs akkurat nå
  6. Krav er touring, xdrive, krok. Godt poeng at man ikke blir å handle om man skal hensynta alt mulgi e61 kan være en kandidat også. Budsjettet er ikke fastsatt. Viktigste er å ikke kjøpe for stor risiko. mann får jo g21 320e drive rett over 300 også nå.
  7. Ok. Anbefaler du å styre unna n57 også?
  8. Kjenner du til om T-motoren er like utsatt ? sjekket nettopp at 3.0 motorene heter n57. Er ikke helt kurert fra problemet de heller ser jeg. Det blir fort dyrt med gammel bil her. Jeg googler at n57 går lengre før de havarerer, men hva ligger egentlig i det?
  9. Som tittel: jeg ser på f31 318d med motor kode n47T, 2012, 190.000km er disse også utsatt for registerproblemer? bør man rett og slett prise inn et skifte i budsjettet eller bør mans styre unna? hvilke motorer er egentlig gangbare? Hva med 3.0L 204hk som står i F11? Skal benytte bilen til pendling. Har også ssttt på g31 330e men er redd disse bruker litt mye drivstoff når batteriet er tomt
  10. Det er noe riv galt med bruktmarkedet ja. I4 er nok en bra handel i dagens marked
  11. Hva er det som gjør f31 330d så stiv i pris? Disse kostet jo 350 for 5+ år siden Kunnet godt tenkt meg en men prisen for en 11 år gammel bil er for høy når man får 330e for ikke mye mer https://www.finn.no/mobility/item/392370674
  12. Har lagt merke til det samme selv. Mulig de private har fått så dårlig innbyttepris at de prøver selv. Uaktuelt å kjøpe privat når firma ligger til samme eller lavere pris. Ser ut som de bilene mer lengst kilometer er hos litt fiske forhandlere. mulig du har rett i at disse konkurrerer med elbiler. Hele hybriden faller kanskje litt mellom to stoler. Burde være mulig å gjøre en grei handel når hele markedet for de står stilt
  13. Ser på g21 330e for tiden. Markedet på Finn ser meget dødt ut. Er ikke disse bilene attraktive? Noen av de har stått i flere måneder ser jeg hva er riktig pris for de? Veldig lite privat til salgs
  14. Hei ser det er endel g31 330e til salgs med kilometer rundt 100.000. lider disse motorene også av register-problemer? Andre typiske ting man kan få på disse hybridene? er der fornuftig å legge i til et dyrere eksemplar (mindre kilometer? Feil man må se etter og utstyr som er must?
  15. Ang bruk av edc så imponerer dette neppe. Min e39 hadde edc og stoppet fort opp pga det i motbakker jeg hadde en A6 b5 for noen år siden. Fantastisk framkommelighet, men kjøreegenskaper var elendige. Understyrte noe voldsomt. Motoren på den havarerte. Var kanskje uheldig med den men
×
×
  • Opprett ny...