Gå til innhold

Robin L

Medlem
  • Innholdsteller

    4693
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjøretøy
    Bmw e39, e46

Nylige profilbesøk

3157 profilvisninger
  1. Har ikke så voldsomt behov for effekt sånn sett. Chipoing blir nok ikke tema. En 525d lci hadde vært ok det. Dog få av de til salgs akkurat nå
  2. Krav er touring, xdrive, krok. Godt poeng at man ikke blir å handle om man skal hensynta alt mulgi e61 kan være en kandidat også. Budsjettet er ikke fastsatt. Viktigste er å ikke kjøpe for stor risiko. mann får jo g21 320e drive rett over 300 også nå.
  3. Ok. Anbefaler du å styre unna n57 også?
  4. Kjenner du til om T-motoren er like utsatt ? sjekket nettopp at 3.0 motorene heter n57. Er ikke helt kurert fra problemet de heller ser jeg. Det blir fort dyrt med gammel bil her. Jeg googler at n57 går lengre før de havarerer, men hva ligger egentlig i det?
  5. Som tittel: jeg ser på f31 318d med motor kode n47T, 2012, 190.000km er disse også utsatt for registerproblemer? bør man rett og slett prise inn et skifte i budsjettet eller bør mans styre unna? hvilke motorer er egentlig gangbare? Hva med 3.0L 204hk som står i F11? Skal benytte bilen til pendling. Har også ssttt på g31 330e men er redd disse bruker litt mye drivstoff når batteriet er tomt
  6. Det er noe riv galt med bruktmarkedet ja. I4 er nok en bra handel i dagens marked
  7. Hva er det som gjør f31 330d så stiv i pris? Disse kostet jo 350 for 5+ år siden Kunnet godt tenkt meg en men prisen for en 11 år gammel bil er for høy når man får 330e for ikke mye mer https://www.finn.no/mobility/item/392370674
  8. Har lagt merke til det samme selv. Mulig de private har fått så dårlig innbyttepris at de prøver selv. Uaktuelt å kjøpe privat når firma ligger til samme eller lavere pris. Ser ut som de bilene mer lengst kilometer er hos litt fiske forhandlere. mulig du har rett i at disse konkurrerer med elbiler. Hele hybriden faller kanskje litt mellom to stoler. Burde være mulig å gjøre en grei handel når hele markedet for de står stilt
  9. Ser på g21 330e for tiden. Markedet på Finn ser meget dødt ut. Er ikke disse bilene attraktive? Noen av de har stått i flere måneder ser jeg hva er riktig pris for de? Veldig lite privat til salgs
  10. Hei ser det er endel g31 330e til salgs med kilometer rundt 100.000. lider disse motorene også av register-problemer? Andre typiske ting man kan få på disse hybridene? er der fornuftig å legge i til et dyrere eksemplar (mindre kilometer? Feil man må se etter og utstyr som er must?
  11. Ang bruk av edc så imponerer dette neppe. Min e39 hadde edc og stoppet fort opp pga det i motbakker jeg hadde en A6 b5 for noen år siden. Fantastisk framkommelighet, men kjøreegenskaper var elendige. Understyrte noe voldsomt. Motoren på den havarerte. Var kanskje uheldig med den men
  12. E83 har jeg egentlig ikke tenkt på. står en grei e53 på face. Men ser infoen ikke stemmer. Det er mange eiere på den 3.0i ryddig e46. Men noe ribba bil. 325xi
  13. Har ikke bruk for noe spesiell bakkeklaring. Dette blir en bybil. Regner med at alle med xdrive tar seg fram til mitt bruk. E53 virker ikke å være så populære på Finn. Spesielt de med bensin er lavt priset. Samme går for e61 bensin. er automat et problem også på bensinmodellene?
  14. Vurderer en bmw med firehjulstrekk til vinterbruk. har sett på e61, e46 og første gen x5 hvilke modeller gir minst trøbbel og hva er enklest å selge videre? er Xdrive og bensinmotor håpløst dyrt å kjøre med? De er endel rimeligere på Finn ser jeg. Budsjettet er ikke fast, men 50-60 kanskje. er det mye problemer med xdrive? Fordelingskassee, drivknuter osv?
  15. jeg tenkte å det. han fortjener å havne i et register om ikke annet.
×
×
  • Opprett ny...