Gå til innhold

Robin L

Medlem
  • Innholdsteller

    4701
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

3293 profilvisninger
  1. Jeg har ringt GS. de ville ha inn bilen for å se omfanget. helt OK. men trur ikke jeg får så mye ut av akkurat det annet enn å buke ytterligere to timer på verksted
  2. ja jeg får opp anti-trap å skjermen. det er nok noe mekanisk feil siden det bakerste trekket ikke ble med fram da jeg lukket soltaket. det må ha løsnet på et vis. Glassene beveger seg slk de skal!
  3. Har brukt GS på bud flere ganger. det er kanskje plassen å dra. Nesten så jeg lurer å om det kan være verdt å få kjøpt et brukt panorama som virker
  4. Kjøpte en e61 facelift for ikke lenge siden. da jeg åpnet soltaket så kom det et klikk. det bakerste trekket løsnet og kom ikke fra igjen. når jeg nå prøver å kjøre trekket fram så går det bakover. det framre trekket har nå kjørt bak også. begge trekkene står over bagasjerommet. Jeg fant en sort plast-bit liggende i baksetet Glasset i taket virker som det skal ser det ut til. hva vil det koste å få reparert dette og hvor drar man ? GS bildeler bud? noen gode verksteder i trondheim som er gode og rimelige?
  5. Okei det er kanskje ikke så mye å tenke på da. jeg hadde en e39 med m57 for noen år siden. Der plugget jeg ut vakuumet og fjernet swirl flaps på. Men denne nyere modellen er tydelig vis ikke helt lik
  6. Takk E.C! Solid motor dette må være da lurer på om jeg skal få fjernet egg så jeg slipper nedsotingen den medfører. Må finne ut om jeg kan plugge av vakuum-slangen bare og om den evt må programmeres bort. Alt i alt en topp bil dette.
  7. Ja jeg så i delekatalogen og klarte ikke finne, men var usikker på om jeg rett og slett ikke fant fram. Takk for oppklaringen! Da slipper jeg tenke på det
  8. Har nå kjøpt en 2008 mod 525xd LCI. Har har prøvd å finne ut om denne har swirl flaps. Klarer ikke se de under innsuget. Når jeg googler så ser det ut som noen motorer har og noen ikke? Hvordan være sikker på at denne ikke har?
  9. Har ikke så voldsomt behov for effekt sånn sett. Chipoing blir nok ikke tema. En 525d lci hadde vært ok det. Dog få av de til salgs akkurat nå
  10. Krav er touring, xdrive, krok. Godt poeng at man ikke blir å handle om man skal hensynta alt mulgi e61 kan være en kandidat også. Budsjettet er ikke fastsatt. Viktigste er å ikke kjøpe for stor risiko. mann får jo g21 320e drive rett over 300 også nå.
  11. Ok. Anbefaler du å styre unna n57 også?
  12. Kjenner du til om T-motoren er like utsatt ? sjekket nettopp at 3.0 motorene heter n57. Er ikke helt kurert fra problemet de heller ser jeg. Det blir fort dyrt med gammel bil her. Jeg googler at n57 går lengre før de havarerer, men hva ligger egentlig i det?
  13. Som tittel: jeg ser på f31 318d med motor kode n47T, 2012, 190.000km er disse også utsatt for registerproblemer? bør man rett og slett prise inn et skifte i budsjettet eller bør mans styre unna? hvilke motorer er egentlig gangbare? Hva med 3.0L 204hk som står i F11? Skal benytte bilen til pendling. Har også ssttt på g31 330e men er redd disse bruker litt mye drivstoff når batteriet er tomt
  14. Det er noe riv galt med bruktmarkedet ja. I4 er nok en bra handel i dagens marked
  15. Hva er det som gjør f31 330d så stiv i pris? Disse kostet jo 350 for 5+ år siden Kunnet godt tenkt meg en men prisen for en 11 år gammel bil er for høy når man får 330e for ikke mye mer https://www.finn.no/mobility/item/392370674
×
×
  • Opprett ny...