E60 er jo sedan.
Mens e61 er stasjonsvogn.
Er det e61 så er det luft på bakaksel som std.
Den er ikke justerbar på en enkel måte, men med computer.
Eksosmanifold pleier å gå i stykker.
Bare skift bremsevæske med dot4 eller 5.
Eller du kan se på www.bmwfans.info antar det står der under workshop consumables.
Ekler var det annet du tenkte på?
Søk før dere skriver.
Men uansett så er det ingen grunn til å ikke skifte bare fordi det går bra.
Blir det samme som å ikke ha forsikring, det har jo gått bra sålangt.
Javisst. Det er jo en viss sikkerhetsmargin ute å går samt at motor yter kanskje ikke full fres i alle gir.
Synes ihvertfall at som er original går nesten like bra i 4. Gir som i 3. Gir.
Merker du noe til det?