Gå til innhold

E39_Cato

Medlem
  • Innholdsteller

    741
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av E39_Cato

  1. Tøft ! Rydde opp i litt plukk og få solgt den
  2. 96 bmw 525ix turbo manuell. henta "idag".
  3. skrik ut om du er intr i bytte da.. har en 01 e200cdi eller en 95 300tdt som jeg kan bytte med. om det skulle være av interesse
  4. som i bremsekraftsforsterker?
  5. Er helt typisk det:p
  6. Okei:) trenger bare bra karosseri da jeg skal hente komplett m5:p takker for svar:)
  7. Pris snakker vi? Er på kalt etter så billig som mulig da jeg henter komplett bil selv også
  8. Ønsker og kjøpe ett bra e34 karosseri. (Må være org 6er) og med minst mulig rust. Gjerne en som har vært delebil da det skal bygges M5 fra bunnen av. Må være norsk og uten gjeld!. Noen som har dette i vestfold traktene? Kan evt bytte i en v6 cosworth motor med datasprut, girkasse og ellers det som skal til for og funke i bil.. Om det skulle vært interessant.
  9. har ikke vært inni bilen siden sommern, men skal prøve å få tatt litt bilder rundt og inni bilen i dagslys imorra
  10. Svart skinn. Mener det var elektrisk. Fra 750.
  11. bytte i 01 e 200 cdi?
  12. hvordan er denne for rust? er på jakt etter ett bra karosseri
  13. svart skinn, 750 eksos, 750 front, og ellers alt av deler. ombygd til m21d24 turbo. (godkjent). bilen er også eu godkjent!. har det meste av deler, så ta kontakt hvis det skulle være interessant. så kanskje jeg plukker den ifra hverandre. pris eksempel: komplett eksos 5000,- interiør 6000,- lykter 1500,- brei front 4000,- ++++++++ ikke komplett front på bildet.. har liggende så den blir komplett. 465 465 88 er nr.
  14. Ny 750 eksos., svart 750skinn.. 750front følger også med 750 fanger.. Løp å kjøp!
  15. har ikke åpnet motor eller brukt den engang. tok den kun i innbytte som ett mellomlegg på en annen bil.. av hva jeg vet er det enklere og bedre og få tak i en komplett annen motor, da det KAN være sjangs for at noe annet også har ryki. mekanisk pumpe på denne går jeg ut ifra da den er reim drevet om jeg ikke tar helt feil her nå? skal være helt ok i forhold til rust, men har ikke gått denne i sømmene. er no bulker bak på c stolpe etter vilt påkjørsel og muligens no her og der. husker ikke helt i farta. bilen var i god stand før den havarerte.
  16. 87 7er som er godkjent ombygd til 2.4 td eu ok, svart skinn, 17" oz følger ikke med ( kjøper må ha med egne hjul!). helt grei bil, men desverre knekt kam! selges til bud over 6000,- uten hjul. kan selges 10.000,- med oz på dårlige dekk. skilt levert før nyttår. automat. ikke kjørbar! må hentes på henger. fin delebil, eller bytt motor! sms is king! 465 465 88 bilen står i re kommune vestfold!
  17. Mulig jeg trenge diesel pumpe også til samme motoren.
  18. mye av dette her ser det ut som Leepu og Bernie har ornda:P egen bmw collection
  19. noen som har? min har rast! evt kompl motor, deletopp er intr. kam som har ryki på min. vet ikke tilstand på ventiler osv. så dette må evt være bra på deletopp!
  20. takker =) da får jeg lete litt
  21. heisann! har en e32 med 2.4turbo diesel motor som kamdrevet er knekt på. den har knekt på utsiden av toppen. tror folk det holder og bare bytte topp? eller er det no nedover i motoren også som kan være gåent? takker for svar
  22. heisann! har en e32 som jeg ønsker å kjøpe 2.4 td motor til. da det står en i nå med gåen topp.. ( sikkert enklere å kjøpe hel motor) evt om noen har svar på hvordan det er å få i en 2.5 tds motor istede?
×
×
  • Opprett ny...