Gå til innhold

Peak

Medlem
  • Innholdsteller

    3193
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Peak vant dagen sist Januar 7 2015

Peak hadde mest likt innhold!

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Kjøretøy
    BMW

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. https://www.finn.no/mobility/item/403411782?ci=1 Flott bil i en relativt sjelden og fin original farge, prisen var heller ingenting å si på så fremst teksten i annonsen stemmer. Bildene gjør nok ikke bilen rett. Denne ser nok litt verdi stigning fremover.
  2. Det har du nok helt rett i, betviler at den ble solgt for noe under prisantydning da den gikk på under 48 timer. En fantastisk velholdt bil med bra historie, artig er det også at selger selv er portugisisk og importert den til Norge. -Slikt hjelper nevneverdig på verdien og troverdigheten til bilen.
  3. E46 M3 er helt klart en kommende klassiker ettersom den klassifiseres som den aller beste M3 produsert. På en annen side ble det produsert svært mange kontra f.eks. E30 M3 som gjør bilen mindre sjelden enn sistnevnte. Spesialutgaver derimot, som CS og CSL vil derfor være langt mer ettertraktet, noe som har vist seg i senere tid. Alternativt kan en original e46 M3 med lav. km og en noe unik men appellerende farge være et svært godt kjøp nå. 320IS er derimot virkelig en sjelden perle ettersom den kun ble produsert for Portugal og Italia pga. motorvolum restriksjoner. Men igjen disse skiller seg fint lite ut utseendemessig fra den langt mer produserte e30 325i M-tech II og dermed skal du være noe kunnskapsrik innenfor BMW for å faktisk vite forskjellen, dette minimerer kjøpegruppen og etterspørselen, dermed også potensialet for ellevill prisvekst, men rent teknisk burde disse hatt en langt høyere markedsverdi, rett og slett pga. fåtallet produsert. -Det kan derimot skje når den "klassiske" E30 M3'en blir for dyr for majoriteten av markedet. E30 M3 ser jeg ingen ende på prisveksten, ordet "M3" i seg selv står svært godt hos de aller fleste menn og dette var første generasjon, DTM historie, klassisk BMW design, relativt få produsert, tøff styling uten å bli vulgært og kjørte enormt bra for sin tid. Selvom den ikke ble levert med den typiske rekke 6'eren og har litt å gå på hva gjelder kjøreferdigheter etter dagens standard, har denne bilen steget såpass mye primært pga. historisk verdi og utseende.
  4. Markedet som bestemmer, så det gjenstår å se hva de blir solgt for. Flotte original-biler med lav km. alle tre, god BMW historie. Det som trykkes ut fra München i dag gjør bare at prisen på tidligere generasjoner stiger ytterligere i hurtig tempo. Dersom vi skal diskutere temaet "overpriset" tror jeg vi skal se nærmere på 525d, 530d R6 fra 2011 med over 250 000km. Kun ett eksempel av en lang rekke. https://www.finn.no/mobility/item/413250759
  5. Kom ut mye spennende på markedet i kveld: BMW E39 540i https://www.finn.no/mobility/item/418449678 BMW 325i https://www.finn.no/mobility/item/418644671 BMW 320is https://www.finn.no/mobility/item/418642106
  6. Han har faktisk klart å få den til å se langt verre ut også. Synd!
  7. https://www.finn.no/mobility/item/397554622?ci=1 Bør være et meget godt kjøp.
  8. Tok tid å få lykten løs fra feste sitt, skruene var en helt grei jobb selvfølgelig, men ble mye jobb med lirking frem og tilbake for å i det hele tatt få den ut fra posisjonen dens. Et par minutter tar det meg ikke, så erfaren er jeg ikke. Trolig 30-45 min, men ikke en tid jeg har i helgen. Takk for at du sjekket @Lars89 da går den forhåpentligvis igjennom så får jeg ta pære nr. 2 utover uken.
  9. Hei, har en e61 som skal på EU kontroll om få dager. I går røk den ene xennon pæren, dro innom Thansen og handlet to stk. Var litt trangt og brukte litt tid å få skiftet denne og rakk kun skifte den som hadde røket. Problemet er at den ene nå er 6000k og den gamle er 4300k. Altså en fargeforskjell, jeg rekker dessverre ikke skifte pære to før EU kontrollen tidlig neste uke pga. jobb. Noen som vet om dette gir en 2’er feil?
  10. Sikkert en artig og potent bil å kjøre, men utseende på disse vokser virkelig ikke på meg. Minner litt om noe glassfiber styling…
  11. Flott bil, fine og riktig planer! Gratulerer med handel🥳
  12. Første tanken min er at dette ser ut til å være et langt bedre kjøp. https://www.finn.no/mobility/item/410492368?ci=2 Bilen du henviser til er priset langt over hva disse er verdt. En kan lure på hvorfor, etter bildene å dømme er denne stylet med M5 frontfanger m/ leppe, store felger og tuning, noe som tydelig bærer preg av "ungdomskjørt" i min verden. -Bilen har i tillegg basic seter, noe jeg ville unngått for en hver pris.
  13. Takk for innspill @Saltkjelen, en lang tråd å ta seg igjennom. Men du mener preface er verdt prisdifferansen opp mot LCI? Se bla. at en ny i4 fully charged med kampanje fra Bilia havner på 569 000. Utvidet skinn ville vel ha vært ekstra utstyr uansett utstyrsversjon?
  14. Snuser litt på i4 om dagen, men prisene klarer jeg ikke helt få et grep om. Hva får du ekstra på preface modellen som gjør denne 80 000 kroner dyrere enn faceliften? Preface https://www.finn.no/mobility/item/399843073?ci=8 LCI https://www.finn.no/mobility/item/408377321?ci=5
  15. https://www.finn.no/mobility/item/408143703?ci=27 God pris dersom det er overkommelige feil.
×
×
  • Opprett ny...