-
Innholdsteller
15987 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
383
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av sveigis
-
Veldig fint med svarte lykter foran . Det er en ting jeg kunne tenke meg til på min og. Hvordan fungerer varmeapparatet i din 535?
-
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Takker,jo fargen er fin den synes jeg.Tenkte jeg skulle ta bilen en tur til vaskehall imorgen tidlig da dette trenges... Da tar jeg med meg fotoapparatet . . Når det gjelder lakkbehandling skal den få en skikkelig behandling til våren.Har endel riper og småbulker som skal bort. Stolene står enda på stedet hvil.Men skal i bil nå etterhvert.Mangler noen koplinger som jeg må ha først.Eller det vil si,jeg kan sette de i nå og men da blir det quickfix av koplinger og det vil jeg helst ikke. Men jeg legger ut bilde av alt jeg gjør så hvis du er innom her så skal du snart se litt m5 champagne interiør montert i bilen -
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Vaskehallen på Nedenes er veldig bra ,men som regel er det Esso som blir brukt.Eneste bakdelen på Esso Fevik er der alltid j.....g kø samt noen bruker altfor lang tid -
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Dog ingen bilder men idag fikk bilen seg en tur ut i snøværet igjen og det trengte den virkelig.. Er overasket hvor fint den tar vinterveier.Ligger stødig,spinner lite ved igangsetting i bakker. Men herregud å den ser ut nå utvendig...Svart,grælete og full av møkk.Så ihelga er det vaskehall med bøtta full av godsaker som gjelder,jeg nevner Prickbort,Surfex,vaskenske og litt bilsåpe,ja da er jeg nok i rute:) -
Veldig fin e36 du har. E36 liker jeg veldig godt,selv om enkelte mener de er utgått på dato. Passet perfekt med de Bbs felgene.
-
Denne bilen blir veldig fin. Men du Lillert du som bor i telemark,skal du virkelig ha bilen så høy? Når jeg tenker på telemark ,da tenker jeg på Mercer,Bmw,Volvo og Opler uten fjærer og dempere altså lav :). Neida,i og med dette er en 4x4 er det vel greit å holde på høyden med tanke på driverk osv. Blir veldig glad når jeg ser folk pusser opp bilene som du har gjort og når det er en e34 ,varmer det hjerte.
-
Dette så jo ut til å være et greit eksemplar og prisen var jo heller ikke feil. Noen spesielle planer eller er det bare tut og kjør?
-
Den taklukepatenten brukte jeg og. Grattis med lappen og pass godt på den.
-
Kjøpte et fint m5 interiør av thomas m5 her på forumet.Alt var som forventet og mer til:).Tommel opp for god handel.
-
Blir bra dette. Jeg er kanskje en av få som liker å pusse opp felger.Resultatet etter arbeid er alltid morro. De Bbs felga,hvor fikk du tak i de?Ta det gjerne på pm.
-
Da er jeg tilbake fra en 85 mils kjøretur fra Trondheim. Kan vel si at en fikk se allslags vær.Alt fra kaldt i Trondheim til snø og is fra Hedmark og nedover. En kamerat hentet en Saab 9-5 2007 mod.Dennebilen var montert med Nokian Hakka piggfrie. Dette var dekker som imponerte stort. Disse mestret alt av vinterføre på strekningen Trondheim -Grimstad.. Da jeg kom hjem,kom jeg til dette: Koslig..
-
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Da er det kommet masse snø. Noen liker det og andre ikke.Jeg for min del,liker det ikke. Et ork å flytte på snø,tining av biler osv ..... Et liten bilderapport: Ser trist ut,men nå er bilen måkt frem og skal tines opp senere når jeg gidder. -
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Bilen fungerer perfekt på vinterføre . Med Vredestein piggdekk,ser det ut som at den takler det meste av vinterføre greit.Men savner diffbrems.Ene og alene fordi da hadde den kommet frem de fleste plasser uten noe spinning fra det ene hjulet. -
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Godt nyttår til deg og Fredrik. Ja var ute og rattet litt idag ,og gøy var det uten tvil.Men faderen merker at jeg er redd for å havne ut i den frie natur. . Høres dumt ut men er faktisk redd for denne skuten.En ting er å leke seg på plasser og veier du er trygg, men på vanlige veier merker jeg at jeg leker noe mindre med denne. Hadde det vært en haug av en vinterbil ,ja da hadde jeg ikke brydd meg. -
Som sagt så er jo dette en avgjørels som du selv må velge.Google litt og du finner bilder av e34 med lakkerte ting og tang.Men på sølv bil?ja jeg hadde ikke vært i tvil...
-
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Har gjort det -
Jeg hadde uten tvil lakket det svart isteden før sølv som bilens farge.Hvorfor? Det svarte bryter ned litt av bilen og får frem mer av formene på en e34.Det å lakke alt av lister i bilens farge blir for meg nøytralt og kjedelig. Men derimot lakke det nederste på bilen i bilens farge kombinert med m5 front,skjørt og bakfanger,ja det er jo knall . Men dette er jo min mening da,Dette er jo en god gammel klassiker som hadde svarte gummilister/skrapelister originalt og bør fortsatt ha det .
-
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Blir litt gøy å ratte e34 igjen nå. -
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Nå har snøen gjort sin annmarsj her på sørlandet og. Idag fikk jeg spadd frem bilen og la merke til flatt bakdekk.. Var jo ikke så rart.Stod en linse/senk skrue i så dette fikses lett på en bensinstasjon. Bilen har stått en stund nå,så idag får jeg ut å lufte den litt på vinterføre. Noen bilder av en kald 535i: -
Alltid godt å få fjernet rust. Begynner å bli bra denne skuta di nå synes jeg .
-
Kristiansan'årns 540i/6 *saken er ferdig!*
emne svarte i sveigis sin Kristiansan'årn i Bilder og filmer / Show-off
Ahhh,Denne helga blir jeg borte.Skal på en to dagers fest hos svigers...Uten barn. -
Kristiansan'årns 540i/6 *saken er ferdig!*
emne svarte i sveigis sin Kristiansan'årn i Bilder og filmer / Show-off
Se her ja Rani,pakke er gøy . Når du kommer ned til palmekysten,pling på så møtes vi. -
E34 535i - en liten bildeoppdatering idag 16.01.13
emne svarte i sveigis sin zantrix i Bilder og filmer / Show-off
Er vel denne som ligger til salgs på Facebook. -
BMW e34 540i/6 Supercharged. Selge?
emne svarte i sveigis sin Beivakongen i Bilder og filmer / Show-off
Grattis med fin e34 . V8 er ikke feil i det hele tatt.Tenker det gjorde seg å bytte vekk bussrattet ja. Denne følger jeg med på akkurat som andre e34 tråder . Bilde og tekst er alltid nice!
