Gå til innhold

sveigis

Medlem
  • Innholdsteller

    15987
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    383

Alt skrevet av sveigis

  1. I mine øyne akkurat en sånn e28 skal se ut. En perle
  2. Se her ja,atter en e34 som skal på veien.Det liker jeg. Ser der er litt jobb med denne men når du er ferdig ,er alt det vonde glemt. Legg ut masse bilder og updeits.Gøy å se fremgangen i denne.
  3. S.y.k.t bra :) Du står på virkelig.
  4. Fine bilder og biler Fredrik uten tvil. Og ja enig med at disse bilene er noe av det peneste som er laget inklusiv nyere 7 serie og 6 serie Grand Coupe
  5. Ja det skal jeg. Jeg må få vekk endel drit i henhold til eu så jeg skal si ifra.
  6. Ja det er viktig. Da skal jeg komme med en ide,Hva om vi setter av en formiddag til motorromshine hjemme hos meg? Er litt gøyere det.
  7. Ok. Ja her skal det lakkes ,vaskes og gnikkes. Skal og bytte toppdekselpakining.
  8. Det står ihvertfall ikke på høyden på denne:) Uansett fin bil. Du må oppdatere mer her .Gøy med e34 updeits:)
  9. Ser meget bra ut denne. En e28 i den standen du holder denne gjør mitt hjerte glad. Merker at savnet etter e28 blir større og større og hvem vet kanskje en vakker dag står der en hos meg og. Uansett pøs ut bilder når du har kvalitetstid med denne flotte bilen.
  10. Ja ,sånne ting er bare gøy. Hadde jo de planene i helga med snekkebytte og gennerell service på motor. Ny olje,filter og luftfilter og service på dører osv men når mr influensa har gjort sitt inntog.
  11. Fredagen.. Satt og kjedet meg og tenkte,nei jeg tar meg en tur ut og titter litt i motorommet på Bmw en.Ville legge litt planer angående shine der. Da jeg for tiden synes jeg kjenner snev av bensinlukt når jeg starter den,tenkte jeg kunne se etter lekkasje for det også. Og joda jeg hadde rett: Her var det fuktig så ny slange og klemmer måtte til. Blider: Nye klemmer: Gammel slange som var sprukket og fæl: Godt enn har nok bensinslange på lur: Tilslutt ferdig resultat med slange og klemmer: Hadde igrunn mange planer i helga men siden influensa har gjort sitt inntog blir det å slappe av.
  12. Grattis Blir gøy å ratte e34 igjen nå tenker jeg.
  13. Tusen takk:) Ja e34 karosseriet er fint uten tvil.Men jeg er og veldig svak for e24 og e28. Har selv eid en e28 528i som du har og fader jeg savner den. Ja motorvaskbilder ,det kommer og det blir jobben sin det.Men først skal jeg bytte toppdekselpakning og de tynne pakningene bak fordelerhuset. Jeg har noe oljelekk og det skal jeg bli kvitt. Kommer og til å lakke opp noen deler der,selfølgelig i de fargene som er der ikke noe sprøe tullete farger.
  14. Liker det jeg ser. Tenker du gleder deg til å få den på veien igjen.. Oppdater ofte her. Gøy å følge med på.
  15. Fin bil med rette planer. Dette er nok blant de siste ut fra produksjon ja.
  16. Lykke til med salg av fin bil. Håper neste eier passer på den og beholder den sånn som du har gjort.
  17. Aha ,ny e36 tråd! . Her skal jeg følge med. Dette så jo ut til å være et fint utgangspunkt. Liker godt den fargen på bilen din,så ta mange bilder av den når du susler med den. Som jeg har sagt før til andre,e36 er et fantastisk karosseri som er tidløst synes jeg. Har desverre selv ingen e36 men liker de godt.
  18. Da er bilen mer eller mindre klappet og klar for en tur ut på e18 igjen. Da er det Torp next og en ferie som venter. Når jeg kommer hjem skal det skrues,endel småting jeg må bytte i forb. EU i slutten av måneden så nå blir det masse 535i "Blogging" igjen. Da blir det bilder og hele greia igjen mens jeg holder på.. Har noe rust på dørene som jeg MÅ få tatt nå før høst kommer.
  19. Dette må bli bra. Og det at den bilen blir holdt original er jo et pluss uten tvil. Her må du legge ut bilder etterhvert som du holder på.
  20. Gratulerer med fin bil. Denne så fin ut så her må du legge ut bilder og info etterhvert som du gjør noe med den
  21. Ja dette er en fin bil uten tvil som disse felgene passet bra på.
  22. Den der er så ufattelig rå. Lykke til med salg av cooooool bil
  23. Stig:). Jo jeg vil gjerne se din 535 da jeg liker alle slags bygg innen rimelighetens grenser. Har selv en 535i men den er heller ikke helt original( 17 toms,senk og hvite lys) men allikevel ikke noe krims krams. Jeg liker når folk setter disse i original stand igjen etter å ha levd et hardt liv. Men en e34 som er modda på,en skikkelig måte uten Rieger og Seidl styling er fint.
  24. Dette er musikk i ørene for meg som e34 entusiast:). Bygg den original ,kvitt deg med alle sånne riggeting . Da har du en bil som du virkelig kan ha det gøy med og sist men ikke minst blir lagt merke til. Gjerne original hjul hvis du skal ha kraftigere felg bør du safe med hjul med litt kant. Men dette er din bil så dine valg,uansett bilen så fin ut og fortjener et godt liv.
×
×
  • Opprett ny...