Aha ,ny e36 tråd! .
Her skal jeg følge med.
Dette så jo ut til å være et fint utgangspunkt.
Liker godt den fargen på bilen din,så ta mange bilder av den når du susler med den.
Som jeg har sagt før til andre,e36 er et fantastisk karosseri som er tidløst synes jeg.
Har desverre selv ingen e36 men liker de godt.