-
Innholdsteller
7029 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
103
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av Skulebollen
-
Skulebollens e34 M5. Bilen endelig tilbake!
emne svarte i Skulebollen sin Skulebollen i BMW-prosjekter
Profil kjører du🤔? Fikk en tlf fra Koed, om at understellet var klart. Så da var det på tide og komme seg i gang med bilen 😁 Ut med seterygg for og komme til bakdemperne Understell røska ut Er egentlig for ille og plukke av nye såpass kostbare deler for og montere på enda mer kostbare deler men 🙈 Ligger nå vertfall for salg nå😁 Bestemte meg for og samtidig demontere calippere og overhale disse. Har bestilt nye mansjetter og tenker og sand/glassblåse klaver + calipper. Ønsker her litt råd.. Er vel ingen problem og maskere selve stempelet og få blåst sporet til mansjetten og flaten mot kloss? Hvordan er det og blåse inni calipper? Der er forsåvidt rent inni, men falsen er litt overflaterust i og ønsker og få dette 100% Stempelet skal jo ikke gli på noe annet enn pakningen inni kalipper, så er vel kanskje ingen fare og blåse hele skjiten uten å maskere? Tips til type calipperlakk og farge? Står mellom sort og sølv, men heller mest mot sølv. Har tidligere malt calippere, men mtp. Jobben som blir gjort her er jeg fristet til og lakkere -
Fantastisk finish her!
-
G32 630d - GT3 RS - Zandvoort tur
emne svarte i Skulebollen sin Snagg30 i Bilder og filmer / Show-off
Går en x3m i Stryn, som jeg spottet idag, tenkte da på denne. Skjikkelig flott bil! Er ikke fan av x3 men siste generasjon har virkelig komt seg. Og da spesielt denne. En familiebil jeg kunne tenkt meg 😎 -
Når bestilte du?
-
Men hvordan mener du dekkonline feks. Skal lagre løse dekk?
-
Så alle dekkverksteder med store dekklager lagrer hjulene stående og roterer rundt 10.000 dekk hver 4 uke 😜 ?
-
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i Skulebollen sin sveigis i BMW-prosjekter
Hvor handlet du repkit til bremser ? Dette må jeg også få bestilt inn.. -
Vet ikke om du faktisk ble litt støtt av mine innlegg, isåfall, gå tilbake til sengen og stå opp på andre siden 😁 Du "misunner" økonomien til g82 eigeren. Jeg prøvde og forklare at det er ikke sikkert, gitt utifra Finn annonsen, at din økonomi er så mye værre.. Ingenting annet enn vennlig prat/diskusjon var ment fra min side😊 Og at den typiske "julegave" til meg selv ikke nødvendigvis er slik at man svir av 1 mill til seg selv hvert år på noe under treet 😅
-
Nå skal ikke jeg dra ut mer i Finn tråden, var på ingen måte ment som at du skal ha dårlig samvittighet for og bruke en bil. Var mer at og bruke en x3m som bruksbil medfører ett meget større verditap enn og feks. Kjøre en g82 på isbane for deretter og selge Blir litt som å kjøpe en ny 7er, til halve prisen av en GT3, når GT3 er 2 år har den gått opp 100k i pris ( p.d.d fakta! ) Vs 7eren som har rast 800k😅 Grommeste verdifallet jeg har hørt om må være en RR til 2.9 mill som fikk innbyttepris på 900k etter 3 år😅
-
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=247133056 Nydelig fargekombo!
-
Jeg handlet GT3 som jeg hentet 23 desember.. Det var jo uten tvil tidenes julegave.. To år før handlet jeg "ny" f80 m3 i midten av desember.. julegave det også💁 Meeen, jeg hadde nok kunne handlet bil både i november eller februar også, om rette bil til riktig pris kom for salg da. Men det er jo fort gjort og kalle det julegave om det klaffer sånn 😅 Og min økonomi tilsier ikke og ha ny x3m som bruksbil 😉 Og er man økonomisk så kjøper man sportsbil om vinteren og selger vår/sommer 😬
-
Trenger vel ikke ha fet bankkonto for og flippe biler.. ? Det at han selger tyder jo på lite kroner 😅 Det som koster er jo når man bruker bilene til det dei er tiltenkt ( bane ).. Cruising til og fra treff og spinne litt runder med kompiser før man selger bilen etter 3 mnd. Og kjøper en ny koster jo sjelden mer enn 10-15k + omreg da slike biler holder seg godt i pris Edit: Ser at dette er TP sin, han har en 992 GT3 også så joda, sikkert grei bankkonto 😅
-
Personlig liker jeg nok best evo 2 med splitter, men mulig det gjør seg med evo 3 også😅 Men ble litt nysgjerrig, har alle m3 fangere "refleks" stripe?
-
Ser ut til og vere bra arbeid 😊 men noe jeg ikke skjønner, det gjelder deg og mange andre.. hvorfor skal på død og liv den originale understellsmassen av😅? Tenker feks. På oppi girkassetunnell osv. Om der er rust så ser man vel det på strukturen? Og i verstefall på andre siden av stålet. Det er vel heller ikke første plassen en bil ruster 🤔 Spør av nysgjerrighet 😅
-
Da blir jeg skuffa 😅 jeg er nr 17 i køen hos forhandler.
-
Kvotene skal bli jevnlig fordelt.. Men 100% klarer dem selvsagt ikke holde styr på
-
Tror selgeren din er en smule optimistisk? Jeg bestilte 21 juni og får den tidligst juni 🙄
-
Vanskelig og forsvare prisen på en m550d vs den der 😍
-
Jeg er nr 17 i køen hos min forhandler, bestilte 21 juni.. stemmer det med kvoter, men tror bilene blir noenlunde jevnt fordelt utover hvor mange som faktisk har bestilt. Slik at dato burde stemme noenlunde
-
Kan eg spørre kven selgaren din er? Sia du skriver nynorsk er det vel en fare for at det er Biltreff 😅?
-
Skulebollens e34 M5. Bilen endelig tilbake!
emne svarte i Skulebollen sin Skulebollen i BMW-prosjekter
Pussa opp ett sett til e39en min for x antall år sia, då handla eg nye originale senterkopper, men husker ikke hvor😅 mener det kom på 1700 elns. Sendte en forespørsel til unique wheels på insta igår men ikke fått noe respons enda 🤔 -
Skulebollens e34 M5. Bilen endelig tilbake!
emne svarte i Skulebollen sin Skulebollen i BMW-prosjekter
Takk for det Det kan bli en nødløsning, men ønsker helst "skjikkelig" emblem som er litt tykkere enn klistremerke. Men takk for tips @Slavearbeider'n Skal sende han en DM og spørre
